Skocz do zawartości

BuchuOEM

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez BuchuOEM


  1. Tak się wtrącę skoro sporo dzieciaków miało skutery/motorowery typ aprilia rs50.

    Tyle, że znacząca ich cześć miała rotaxa 123 czy jakoś tak i było to 125/50.

    A osiągi takiego "motoroweru" w dwusuwie są porównywalne z moją kawą...

    Myślicie, że teraz nie będzie 250 rejestrowane na 125 albo jeszcze więcej.

    Skoro np. Hyosung GT125R ma 2 cylindry w V i ramę wyciągniętą z gs500.

    Myślicie, że nie znajdzie się "mądry", który wsadzi tam 500ccm a przegląd przejdzie dowód bez motocykla.

    To jest POLSKA.


  2. Przód:

    Duro motorcross 80/100-21 made in Taiwan (ale nie china ;p)

    DOT 3008

    Tył:

    Pirelli scorpion mx eXTraJ 110/90-17 made in Brazil

    DOT 3412

    Cena kompletu dla forumowiczów 300zł + ewentualna wysyłka (tylko pocztowa).

    Opony kupione jako nowe z naklejkami w tym sezonie przebieg 300km (niestety głownie po asfalcie)

    Stan bardzo dobry (bo wg mnie idealne mogą być tylko niejeżdżone).

    POLECAM

    warto


  3. Kilka osób wie.

    Kilka się interesuje.

    Kilka ma to w ... (...poszanowaniu).

    W tym temacie chciałem zaprezentować mój nabytek KAWASAKI :unsure: na forum BMW.

    (Przede wszystkim to NIE ENDURO a DUAL PURPOSE) :slina:

    10371460_637158276368236_5965556361182971993_n.jpg

    Zdjęcie wklejam ponownie w celu rozpoczęcia tematu.

    Od momentu zakupu mam:

    +nowe manetki

    +handbary

    +nowe lusterka

    +inne opony bardziej soft na asfalt (offroad_owe do sprzedania)

    +gniazdo zapalniczki

    +uchwyt GPS

    +termometr/zegarek/woltomierz

    +pomalowany wydech (z zastąpionym azbestem pod osłoną bandażem grafitowym)

    +wypolerowana na lustro kajnerowa końcówka wydechu z dorobioną osłoną termiczną (wcześniej topiła owiewki)

    +nowe kierunki szczelne oryginalne

    +/- zdemontowany stelaż i kufry (do sprzedania)

    -skrzywiony prawy set beczy.gif

    Co będzie napewno:

    +killswitch zastąpiony przełącznikiem zespolonym z GPZ600R (ma dodatkowy przycisk włączający zapalniczkę i woltomierz)

    +naprawiony czujnik temp płynu chłodniczego (obecnie świeci razem z kontrolką N)

    +gmole

    +DRL (bez automatu na włącznik -chyba <przemyślę>)

    +oplot stalowy

    +dodatkowy błotnik (nawiązanie do BMW) [chętnie kupię]

    Co bym chciał:

    JEŹDZIĆ a ponadto:

    *kratka na lampę

    *dobry stelaż tył

    *kufry stalowe (własnego projektu z kanistrów)

    *aluminiową chłodnicę

    *4-tłoczkowy zacisk na przód

    • Like 3

  4. Hmm jak na klr_a dużo 5,5k.

    Z tym, że mam historię pojazdu o 07,1996r i w Polsce od 03.2010.

    Każdy przegląd ze stanem licznika itp. :D

    A kufry są mi potrzebne stelaż już zdemontowałem bo chcę inne. Może jeden zostanie jako centralka zobaczymy...

    Niedługo jak skończę wrzucę foto do nowego tematu ;)


  5. 9255629e87d45a0b.jpg

    Jak w tytule kupię chętnie błotnik z ramieniem i mocowaniem tzn kompletny jak odkręcacie od wahacza.

    Wiele osób go poszukuje i mimo, że wydaje się towarem deficytowym liczę, że ktoś się odezwie - chętnie kupię za dobre pieniądze. ;)


  6. Coach na mnie też ale "szczerze polecam data w aparacie nie ustawiona zdjecia aktualne" :P

    Oglądałem do tej pory 3 "idealne" maszyny nadające się na dawcę części bo nawet nie do remontu.

    Tutaj opis zachęca... Bardzooo mam 5k Jeszcze kilka wyjazdów i zostanie mi na skuter pieniędzy.

    Żeby nie robić zamieszania w tzw okolic tj max 150km są takie sprzęty:

    1 - trochę daleko ale jeśli warto...

    2 - długo wisi ogłoszenie (ciekawe dlaczego)

    3 - wygląda kiepsko i na start musiałbym gumy kupić

    4 - ślicznotka z pod warsztatu (post 1)

    5 - bardziej jako ciekawostka niż poważna propozycja


  7. Witam.

    Tak już oficjalnie chciałem się przedstawić na forum.

    Na imię mam Kamil. Znajomi wołają na mnie BUCHU.

    I na każdym moim moto znajdziecie autograf ;)

    Pracuję jako listonosz i lubię toczyć się powoli po ciekawych miejscach na dwóch kółkach.

    Do tej pory za mną 2 sezony.

    Pierwszy na gpz600 (tragiczny więcej napraw niż jazdy)

    Drugi na sv650s 99' (też nie dużo zwiedziliśmy oboje około 6000km polskich dróg)

    Teraz rozpocząłem sezon trzeci z żalem pożegnałem swoją Suzi i pora na jakiegoś osiołka na jednym garku.

    Mam nadzieję bezawaryjnego.

    Jeszcze raz witam!


  8. Ten?

    Witajcie od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu softenduro do turystyki po Polsce (czyli nieodległej).

    Szczerze powiedziawszy celowałem w kawasaki KLR650 bo mój mechanik odradzał stanowczo BMW.

    Podobne jest za drogie w utrzymaniu (eksploatacji) w porównaniu do kawy. Jednak po oględzinach kilku sprzętów bo tyle jest ich w naszym kraju. Postanowiłem wrócić do pierwotnego pomysłu czyli F650 ze stajni BMW z austriackim rotaxem.

    Moj pierwsza kandydatka czeka do oceny w linku powyżej.

    Ponadto ciekaw jestem jak stoją ceny części do tego modelu i jak wygląda jego awaryjność. (częste bolączki, przypadłości, etc).

    Będę wdzięczny za każdą opinię.

    Pozdrawiam.

    BUCHU

×