Skocz do zawartości

Czarny

Użytkownik
  • Zawartość

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Czarny


  1. Dzięki za odzew.

    Kask jest zadbany i wychuchany, mechanizm szyby działa perfekcyjnie, szyba idealna, tylko ta nieszczęsna "gąbka" ze starości się rozpadła. A już nie do dostania na rynku. Pewnie wystawię grata na OLX za darmo. Może się komuś szyba przyda albo coś...

    Z pozdrowieniem!


  2. A teraz... coś z zupełnie innej beczki. Skoro mowa o zmianie kasku to co robicie ze starymi kaskami? Wyrzucacie po prostu do śmieci, czy gdzieś się to oddaje do utylizacji? Musiałem ostatnio nabyć kask (w starym wyściółka po prostu się rozleciała i wypadła) i stary egzemplarz leży i zajmuje mi miejsce. Jakby się nie przewracał na bok leżąc otworem do góry to nasadziłbym w nim fiołków albo bratków ale się przewraca...


  3. Ja zrobiłem prawko po trzydziestce. Co prawda "za młodu" trochę jeździłem ale miałem chyba 17-letnią przerwę po przewrotce jaką zaliczyłem na offroadzie. Zrobiłem uprawnienia, nabyłem nakeda (Kawasaki ER5) ale szybko się zorientowałem, że to nie to. No i od 1,5 roku jeżdżę GS-em i bardzo sobie chwalę. Jestem Twojego wzrostu, jeżdżę z respektem dla motocykla i przepisów ruchu drogowego - jak to ująłeś "palma mi nie odbija". Z tego co piszesz to chyba nie ma dla Ciebie lepszego motocykla...

    • Like 2

  4. Mario, dzięki za opinię.

    Generalnie nie lubię określenia "stan idealny" w doniesieniu do jakiegokolwiek przedmiotu, który był używany. Idealny to on mógł być jak schodził z taśmy w fabryce...

    Ponawiam prośbę, jakby ktoś był w okolicy i mógłby napisać coś o tym pojeździe to byłbym dozgonnie wdzięczny.

    Dziękuję z góry!


  5. Ja osobiście uważam, że w przypadku motocykla typu "duży GS" przebieg im większy tym lepiej, bo zwiększa to szanse autentyczności wskazania licznika. No chyba że ktoś z 300 zrobi 150 żeby wyglądało realistycznie... Muszę przyznać, że jakbym zobaczył 300 na blacie to chyba bym się zastanawiał nad wejściem w taki biznes ale 150 to w takiej maszynie żaden przebieg...


  6. Kolega mój pozbył się swojego dotychczasowego japońskiego wozidła i rozgląda się za czymś niemieckim... Mógłby ktoś przelatując Puławską rzucić okiem na to cacko?

    http://www.armedbike.pl/oferta-motocykle/index.php?page=showlisting&lid=1090

    Tak na marginesie to też mi ślinka pociekła na taką maszynę...

    Tylko ten przebieg - 155.000 km? W Polsce motocykle nie mają takich przebiegów. Musieli się pomylić... Pewnie 15.500...


  7. Jakby ktoś potrzebował do jakichś patentów, przeróbek itp. lub planował przeprowadzkę np. do Indii to oferuję reflektor do ruchu lewostronnego. "Wypłynął" mi przy okazji porządków w garażu...

    Stan bardzo dobry, odbłyśnik bez odprysków, nic nie połamane.

    Cena wywoławcza to jedno tankowanie motura do pełna, w przeliczeniu ok. 50 zł.


  8. No i zrobiła się afera z jednej małej dziury, która nie wiadomo czy w ogóle istnieje...

    Będę niedługo ściągać tłumiki celem wypolerowania to sprawdzę dokładnie organoleptycznie czy ta dziura w końcu tam jest, czy jej tam nie ma.

    ----------------------------

    Aktualizacja danych: Przystawiłem swoją własną prywatną gębę do wlotu i zatykając jednocześnie wylot do tłumika prawego dmuchnąłem co sił w płucach. Kierując wydech do podłogi kurz żwawo się poderwał. Wniosek: dziura jest. Czy się to komuś podoba, czy nie. I kropka.

    Nie wiem czy to dobrze, czy to źle ale niniejszym komisja ds. badania dziury w dziurze może zawiesić swoją działalność.

    • Like 2

  9. Zaglądając w takie stare, zapomniane tematy, dowiaduję się rzeczy, o których nie miałem pojęcia.

    Dobrze rozumiem, że z lewego tłumika w ogóle nie powinny wylatywać spaliny? To jest puszka przekazująca wszystko do prawego tłumika? Kiedyś rano zdziwiło mnie trochę, że widać delikatnie spaliny tylko z jednego tłumika i zachodziłem później w głowę o co chodzi... A wygląda na to, że to prawidłowy objaw.


  10. Nie analizowałem oznaczeń na szkle ale miałem reflektor brytyjski z obróconą żarówką a teraz mam europejski i też ma żarówkę obróconą. Dlatego mnie zastanowiło o co w tym chodzi. W międzyczasie kupiłem reflektor europejski z żarówką mocowaną płasko (niestety musiałem go zwrócić bo miał wielkie odpryski na odblasku, na które sprzedający "nie zwrócił uwagi").


  11. Czy ktoś zwrócił uwagę na takie zagadnienie, że żarówka H4 w reflektorze może być mocowana normalnie (symetrycznie względem pionu) lub może być delikatnie obrócona w obudowie w kierunku zgodnie ze wskazówkami zegara? O co tu chodzi?

    Oglądam zdjęcia różnych używanych reflektorów i napotkałem taką zagadkę...

    Nie jest to kwestia Anglia/Kontynent, bo widzę, że szkła są na kontynent a mocowania żarówek różne. Różnica roczników?

    Potrzebuję kupić reflektor i nie wiem czy to ma jakieś znaczenie...


  12. Jak już zostało napisane wyżej - ja również nie dorabiam do tego żadnej filozofii. Jeżdżę, bo na samą myśl o tym mam banana na gębie. Nie jeżdżę na zloty, nie przechadzam się ostentacyjnie z kaskiem pod pachą, nie interesuje mnie czy komuś pasuje czym jeżdżę, czy nie. Żeby nie wyszło na to, że unikam zlotów, bo mam wszystkich gdzieś czy traktuję innych z góry - to nie tak. Po prostu nie odczuwam potrzeby uczestnictwa w czymś takim, może dlatego, że nie próbowałem... Moja żona tylko nie może zrozumieć jak to jest, że mogę przegadać pół godziny pod centrum handlowym z "kolegą" (z drugiego końca Polski), którego w życiu na oczy nie widziałem. No i bardzo pasuje mi ta szczególna więź między motocyklistami - spotykamy przypadkowych motocyklistów choćby na stacji benzynowej i od razu jesteśmy na Ty... Bezcenne...

    • Like 1
×