Skocz do zawartości

Tremis

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

O Tremis

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Śląsk
  • Motocykl
    Yamaha fz6 s2
  • Przebieg
    22000
  1. Tremis

    Zmiana na bmw f 650 gs ?

    Z racji pogody jaką mamy, próbna przejażdżka na użyczonym sprzęcie będzie raczej kwestią spontanicznego wypadu jak tylko znajdzie się odrobina słońca :D . Znajdzie się ktoś może nieco bliżej Katowic na chwilowe użyczenie sprzętu i krótką rozmowę? Katowice/Chorzów/Ruda/Bielsko/Żywiec? Jakieś miasto do 50 km od Katowic. Wycieczka do WRO raczej tylko w weekend przy dobrej pogodzie. A o pogodę w weekendy ostatnio ciężko jakoś :P
  2. Tremis

    Pozdrowienia z Lublina :-)

    Cześć :)
  3. Tremis

    Zmiana na bmw f 650 gs ?

    200 km. Hmm... Zobaczę jaka pogoda będzie w weekend :)
  4. Tremis

    Zmiana na bmw f 650 gs ?

    Tylko czy znajdzie się jakiś śmiałek? :P
  5. Tremis

    Zmiana na bmw f 650 gs ?

    Luźno :-D Generalnie jestem strasznie pozytywnie nastawiony na 650gs. Mój znajomy miał takiego tylko rocznik 99 i strasznie zachwalał. Ogólnie się też pytam bo czytałem, że wersja dakar wyższa, większe przednie koło więc niby lepsza w teren. Więc może na dakara będę polował. W życiu na jedno-tłokowcu nie jeździłem (nie licząc rometa ogara) więc chciałbym się też przekonać czy mi podejdzie ten motocykl. Słyszałem, że ma mocny dół i środek co by mi w sumie pasowało.
  6. Wiem, że tego typu tematów jest na forum całkiem sporo ale dobór motocykla to sprawa indywidualna i zawsze pytania formułowane są w innym kontekście ale może od początku. W chwili obecnej jeżdżę na fz6 s2. Motor naprawdę świetny i wart polecenia. Na trasę i do miasta pasuje jak ulał. W tym momencie pojawia się jednak słowo ”ale”. Podczas kupowania motocykla patrzałem głównie na takie aspekty jak komfort, ergonomia, niskie spalanie, elastyczność. Fz 6 spełnia wszystkie warunki wzorcowo (wg mnie oczywiście). Wcześniej jeździłem na suzuki gs 500. Po skończonym sezonie stwierdziłem jednak że fz6 nie do końca pasuje do mojego stylu jazdy. Zmiana biegu zazwyczaj poniżej 5000 rpm, generalnie nie lubię głośnych silników/wydechów. Prędkości przelotowe na autostradach itp. do 130km/h ponieważ cały czas jeżdżę z kufrem a nie chciałbym żeby odleciał. Jedynie podczas wyprzedzania prędkości dochodzą do wartości 150 – 160. Głównie dojazdy do pracy i jakieś dłuższe tripy 300km w weekendy. Spalanie praktycznie nigdy nie przekroczyło 5,5 l/100km Przyjemność sprawia mi bardziej odkrywanie nowych tras i terenów niż jazda w miejskim gąszczu a tym bardziej po autostradzie. Autostrada dla mnie jest okropnie nudna. I tutaj zaczyna się mój dylemat zarówno co do typu motocykla jak i jego zawieszenia. Fz6 ma raczej sztywne zawieszenie więc podczas jazdy po gorszej jakości asfalcie (a o takie w Polsce nie trudno) czuć każdą dziurę no i oczywiście o jeździe w lesie itp. mogę zapomnieć. Ostatnio bardzo spodobał mi się bmw 800 gs. Teraz szukam motocykla bardziej do miasta/lekki teren. Przez lekki teren mam na myśli szosę, las, pola itp. Raczej nic ekstremalnego. Po wstępnej analizie budżetu i doświadczenia w jazdy w terenie zdecydowałem się jednak na bmw f650 gs w rocznikach 2003-2007. Szkoda by było wydać kupę kasy na 800 gs i zaliczyć amatorską glebę gdzieś po środku lasu. I teraz pytanie do Was forumowicze. Czy bmw f650 gs standard/dakar będzie pasowało do mojego stylu jazdy i lekkiej jazdy terenowej? Mam 1,76m wzrostu, ważę około 90 kilo. Przeważnie jeżdżę sam. I druga prośba. Czy znalazła by się osoba z rejonu Katowic lub śląska, która pozwoliła by na krótką przejażdżkę na swoim bmw gs 650 ? Wstępnie mogę zaproponować nawet jakiś dokument w stylu umowy jady próbnej, że jakby co to pokrywam wszelkie uszkodzenia itp. Ale się rozpisałem… xD
  7. Tremis

    Cześć i czołem!

    Witam wszystkich. W chwili obecnej śmigam na fz6 s2 ale w najbliższej przyszłości mam w planach zamianę na coś ze stajni BMW. Przyszła mi ochota na lekką jazdę w terenie :P . Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie. Szerokości !
×