-
Zawartość
138 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralO Pitek
-
Tytuł
Stały bywalec
Informacje o profilu
-
Lokalizacja:
Przemyśl
-
Motocykl
- - -
-
Przebieg
- - -
Kontakt
-
Gadu-Gadu
2009670
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witja, rzeźniku 8-) witaj i niech Ci służy. Kufry kup se aluminowe skrzynki bo te orginalne to jakieś takie 'damskie' i do hardkorowego Dakara nie pasują :)
-
Dodam tylko że to podwyższenie Touratecha. Witja miej na uwadze, że jak to zdemontujesz to kierownice musisz mieć ustawioną bardzo ''na siebie'' bo będzie walić osłonami na ręce w szybę przy pełnym skręcie.
-
heja niet, sprzedany.
-
Tak, mam. W piątek kończę urlop i wyjeżdżam na miesiąc do pracy więc jak kumpel jest zainteresowany to proszę o kontakt na nr 695 494 498.
-
Coś mi się wydaje, że przyczyną rozszczelnienia mogła być wcześniejsza gleba na lewą stronę i uszkodzenia mechaniczne naprawiane silikonem. Jakby to ciśnienie i temperatura miały rozwalić układ to masz po drodze gumowe węże, najsłabsze ogniwo.
-
To zbiornik na olej silnikowy. Musisz zdemontować, zlać olej, odtłuścić i kleić czymś konkretnym, może poxipolem, poxiliną itd Docelowo szukaj używanego zbiornika. Skoro wyciekło to kontroluj poziom oleju żebyś nie zatarł silnika w drodze powrotnej.
-
Nie jestem pewnien czy olej z olejarki zmyje cały ten smar. U mnie był scottoiler i właściciel na jednym z wyjazdów skończył olej. Resztę trasy dosmarował pożyczonym Castrolem w puszcze. Później jak kupiłem moto to długo był łańcuch był zasyfiony i scotoiler nie dał rady go ''umyć'', mi zajęło to pół h i wygląda pięknie. Widziałem post rpiotrka ale dalej nie mam pojecia jakiego producenta jest ten zawór. Jak Ty wiesz to podrzuć link z allegro proszę.
-
Super foto story :D Nie czekaj pół roku, kup butelkę nafty i w pół godziny łańcuch będzie lśnił :D Czy ktoś wie jaki elektrozawór jest montowany w motooilerze po modyfikacjach? Na oko jest nawet mniejszy od tego wtryskiwacza i lepiej by się sprawdził ze względu na większą przepustowość.
-
Gompka, urzekła mnie Twoja historia ale tak na poważnie to co masz na myśli mówiąc dużo tańszym serwisie Trampka? Bo chyba ktoś Cię oszukał :D
-
Taki ładny jak TT za $$$ :D Myślę że da się zamienić :D
-
yo, mam dakara 04 z gmolami i innymi pierdołami bez kufrów, zainteresowany ? :D
-
Zawieszony pływak w dolnej pozycji. Wyciąg całą pompę i zobacz co da się zrobić, może tylko zasyfione ;)
-
http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/Cooli ... Sensor.jpg Na tym zdjęciu masz czujnik temperatury silnika.
-
ad1, zdejmij kabel z czujnika temperatury (umieszczony w głowicy,po prawej stronie koło świec), powinien uruchomić się wentylator. ad2 wsio ok, po lewej stronie jest zbiornik oleju i nagrzewa się mocno, po prawej znajduje się obudowa filtra powietrza która zachowuje niskie temperatury, ad3 sprawdź luz na klamce sprzęgła, jeżeli jest za mały lub go nie ma, to sprzęgło ma prawo się ślizgać. W takim przypadku musisz wkręcić trochę tą śrubkę regulacyjną. Gdy luzy są ok a poślizg dalej występuje to czas na nowe tarcze :lol: ad4 zauważyłeś kiedykolwiek żeby włączał się wentylator? bo powinien w tych temperaturach, może nie działa- sprawdź jak w pkt1 i uważaj żeby nie przegrzać gada ad5 na szybko podmień żarówkę na próbę ale może też być problem w połączeniach. W GSach nie ma przekaźników do świateł i dość duży prąd leci od akumulatora krętą drogą do żarówki. Możesz też zmierzyć miernikiem napięcie w kostce przy żarówce. Przy okazji polecam Osram Night Breaker, jest rewelacyjna, szczególnie w reflektorach po 2004r z gładkim szkłem ad6 awaria zegarów, zdemontować i do elektryka. przed montażem przeczyścić styki w kostkach :D ad7 leje PB95 i jeździ wyśmienicie, nie przepłacaj na 98. Poza tym te motorki palą mniej niż Mz250 więc nie narzekam :D
-
Polecam lutownice gazową, świetna na mobilne naprawy, montaże itp. Osobiście nie wożę w trasę bo nie ma takiej potrzeby. Koledze proponuję dobrze przyjrzeć się całej instalacji bo to nie jest normalne żeby się kabel upalał przy pompie :shock: