Skocz do zawartości

Pitek

Użytkownik
  • Zawartość

    138
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Pitek


  1. Nie jestem pewnien czy olej z olejarki zmyje cały ten smar. U mnie był scottoiler i właściciel na jednym z wyjazdów skończył olej. Resztę trasy dosmarował pożyczonym Castrolem w puszcze.

    Później jak kupiłem moto to długo był łańcuch był zasyfiony i scotoiler nie dał rady go ''umyć'', mi zajęło to pół h i wygląda pięknie.

    Widziałem post rpiotrka ale dalej nie mam pojecia jakiego producenta jest ten zawór.

    Jak Ty wiesz to podrzuć link z allegro proszę.


  2. ad1, zdejmij kabel z czujnika temperatury (umieszczony w głowicy,po prawej stronie koło świec), powinien uruchomić się wentylator.

    ad2 wsio ok, po lewej stronie jest zbiornik oleju i nagrzewa się mocno, po prawej znajduje się obudowa filtra powietrza która zachowuje niskie temperatury,

    ad3 sprawdź luz na klamce sprzęgła, jeżeli jest za mały lub go nie ma, to sprzęgło ma prawo się ślizgać. W takim przypadku musisz wkręcić trochę tą śrubkę regulacyjną. Gdy luzy są ok a poślizg dalej występuje to czas na nowe tarcze :lol:

    ad4 zauważyłeś kiedykolwiek żeby włączał się wentylator? bo powinien w tych temperaturach, może nie działa- sprawdź jak w pkt1 i uważaj żeby nie przegrzać gada

    ad5 na szybko podmień żarówkę na próbę ale może też być problem w połączeniach. W GSach nie ma przekaźników do świateł i dość duży prąd leci od akumulatora krętą drogą do żarówki.

    Możesz też zmierzyć miernikiem napięcie w kostce przy żarówce.

    Przy okazji polecam Osram Night Breaker, jest rewelacyjna, szczególnie w reflektorach po 2004r z gładkim szkłem

    ad6 awaria zegarów, zdemontować i do elektryka. przed montażem przeczyścić styki w kostkach :D

    ad7 leje PB95 i jeździ wyśmienicie, nie przepłacaj na 98. Poza tym te motorki palą mniej niż Mz250 więc nie narzekam :D


  3. Z takiego opisu to trochę wróżenie z fusów.

    Jak kręcisz rozrusznikiem to przynajmniej coś łapie? Kicha, prycha itp czy totalnie nic?

    Na kierownicy masz przełącznik do gaszenia motocykla, jak nim pstrykasz to słychać bzzzzzyyyyt (pompę paliwa) spod siedzenia?

    Żadnego alarmu, immobilajzera itp nie ma?

    Jak odpalam swojego gdy jest ciepły to nie dodaje gazu. Może go zalałeś? Próbowałeś po jakimś czasie?

    Wczesne modele GS miały problemy z zapłonem i uruchamianiem na ciepło.


  4. Naklejki róbta jak chceta. Ja chcę okrągłą naszywkę a śmigiełko może być takie jak zaproponował KRUZOE albo biało-czerwone byle nie zmieniać formy. Żeby naszywka była czytelna musi być w miarę prosta.

    Jakbyś mógł kolego KRUZOE zrobić dla mnie zamiast GS u dołu DAKAR i dać mi to w formie którą akceptują firmy produkujące naszywki, byłbym niezmiernie wdzięczny wdzięczny. Zamówię na własną rękę :lol:

    Ewentualnie czy możliwa jest jakaś fikuśna czcionka, jakby pismo odręczne itp, tak żeby przy obszywaniu została czytelna?


  5. Hyhy, szydercy :)

    To jest konspiracja, peterka opracowuje patent więc się czaje i czekam, później ewentualnie oskarżę o plagiat :)

    A tak na poważnie szczegółowej fotki komórką nie da się zrobić.

    Szkielet to uchwyt firmy Hama

    1585102.jpg

    przykręcony do czaszy nad reflektorem. Tu jest dostępny taki sam choć producent chyba inny.

    Do tego można już zapiąć dowolny uchwyt właściwy dla naszego urządzenia.

    W modelach po 2004 gdzie szyba jest mocowana na cztery śruby należy wymienić te dwie górne na dłuższe i podnieść szybę trochę do pionu żeby wszystko nam się zmieściło.

    Kierownica zawsze uderzała mi w szybę osłonami na ręce, uspokoiło się po zamontowaniu podwyższenia Touratecha.

    Będę miał aparat to zrobię szczegółowe fotki 8-)


  6. Tu nie ma takiego mechanizmu elektromagnetycznego.

    Jest za to sprzęgło jednokierunkowe i z opisu usterki myślę, że na 100% umiera i od czasu do czasu przepuszcza.

    Gdzieś na forum już o tym było, sama część jest droga, używki niedostępne i wymiana trochę kłopotliwa.

    A zaczęło się od opiłków w oleju o ile dobrze pamiętam 8-)

×