-
Zawartość
138 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez Pitek
-
-
Dodam tylko że to podwyższenie Touratecha.
Witja miej na uwadze, że jak to zdemontujesz to kierownice musisz mieć ustawioną bardzo ''na siebie'' bo będzie walić osłonami na ręce w szybę przy pełnym skręcie.
-
heja
niet, sprzedany.
-
Tak, mam. W piątek kończę urlop i wyjeżdżam na miesiąc do pracy więc jak kumpel jest zainteresowany to proszę o kontakt na nr 695 494 498.
-
Coś mi się wydaje, że przyczyną rozszczelnienia mogła być wcześniejsza gleba na lewą stronę i uszkodzenia mechaniczne naprawiane silikonem.
Jakby to ciśnienie i temperatura miały rozwalić układ to masz po drodze gumowe węże, najsłabsze ogniwo.
-
To zbiornik na olej silnikowy. Musisz zdemontować, zlać olej, odtłuścić i kleić czymś konkretnym, może poxipolem, poxiliną itd
Docelowo szukaj używanego zbiornika.
Skoro wyciekło to kontroluj poziom oleju żebyś nie zatarł silnika w drodze powrotnej.
-
Nie jestem pewnien czy olej z olejarki zmyje cały ten smar. U mnie był scottoiler i właściciel na jednym z wyjazdów skończył olej. Resztę trasy dosmarował pożyczonym Castrolem w puszcze.
Później jak kupiłem moto to długo był łańcuch był zasyfiony i scotoiler nie dał rady go ''umyć'', mi zajęło to pół h i wygląda pięknie.
Widziałem post rpiotrka ale dalej nie mam pojecia jakiego producenta jest ten zawór.
Jak Ty wiesz to podrzuć link z allegro proszę.
-
Super foto story :D Nie czekaj pół roku, kup butelkę nafty i w pół godziny łańcuch będzie lśnił :D
Czy ktoś wie jaki elektrozawór jest montowany w motooilerze po modyfikacjach? Na oko jest nawet mniejszy od tego wtryskiwacza i lepiej by się sprawdził ze względu na większą przepustowość.
-
Gompka, urzekła mnie Twoja historia ale tak na poważnie to co masz na myśli mówiąc dużo tańszym serwisie Trampka?
Bo chyba ktoś Cię oszukał :D
-
Taki ładny jak TT za $$$ :D
Myślę że da się zamienić :D
-
yo, mam dakara 04 z gmolami i innymi pierdołami bez kufrów, zainteresowany ? :D
-
Zawieszony pływak w dolnej pozycji. Wyciąg całą pompę i zobacz co da się zrobić, może tylko zasyfione ;)
-
http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/Cooli ... Sensor.jpg
Na tym zdjęciu masz czujnik temperatury silnika.
-
ad1, zdejmij kabel z czujnika temperatury (umieszczony w głowicy,po prawej stronie koło świec), powinien uruchomić się wentylator.
ad2 wsio ok, po lewej stronie jest zbiornik oleju i nagrzewa się mocno, po prawej znajduje się obudowa filtra powietrza która zachowuje niskie temperatury,
ad3 sprawdź luz na klamce sprzęgła, jeżeli jest za mały lub go nie ma, to sprzęgło ma prawo się ślizgać. W takim przypadku musisz wkręcić trochę tą śrubkę regulacyjną. Gdy luzy są ok a poślizg dalej występuje to czas na nowe tarcze :lol:
ad4 zauważyłeś kiedykolwiek żeby włączał się wentylator? bo powinien w tych temperaturach, może nie działa- sprawdź jak w pkt1 i uważaj żeby nie przegrzać gada
ad5 na szybko podmień żarówkę na próbę ale może też być problem w połączeniach. W GSach nie ma przekaźników do świateł i dość duży prąd leci od akumulatora krętą drogą do żarówki.
Możesz też zmierzyć miernikiem napięcie w kostce przy żarówce.
Przy okazji polecam Osram Night Breaker, jest rewelacyjna, szczególnie w reflektorach po 2004r z gładkim szkłem
ad6 awaria zegarów, zdemontować i do elektryka. przed montażem przeczyścić styki w kostkach :D
ad7 leje PB95 i jeździ wyśmienicie, nie przepłacaj na 98. Poza tym te motorki palą mniej niż Mz250 więc nie narzekam :D
-
Polecam lutownice gazową, świetna na mobilne naprawy, montaże itp. Osobiście nie wożę w trasę bo nie ma takiej potrzeby.
Koledze proponuję dobrze przyjrzeć się całej instalacji bo to nie jest normalne żeby się kabel upalał przy pompie :shock:
-
A ja mam wersje bez ABS i zbiornik na ramie, co Ty na to :lol:
-
Chyba chyba chyba, z naciskiem na chyba, dakar przed liftem go nie miał a po lifcie już tak :lol: Zdjęcia czasem mylą bo ludzie robią upgrade do nowszego amorka poliftowego.
-
Obstawiam elektrykę skoro pompy nie słychać. Pobaw się mikro włącznikiem przy bocznej stopce na początek.
Ofkorz bezpieczniki już dawno sprawdzone i są dobre 8-)
-
Z takiego opisu to trochę wróżenie z fusów.
Jak kręcisz rozrusznikiem to przynajmniej coś łapie? Kicha, prycha itp czy totalnie nic?
Na kierownicy masz przełącznik do gaszenia motocykla, jak nim pstrykasz to słychać bzzzzzyyyyt (pompę paliwa) spod siedzenia?
Żadnego alarmu, immobilajzera itp nie ma?
Jak odpalam swojego gdy jest ciepły to nie dodaje gazu. Może go zalałeś? Próbowałeś po jakimś czasie?
Wczesne modele GS miały problemy z zapłonem i uruchamianiem na ciepło.
-
Zwykły GS ma 78cm więc jak je obniżają to mają jeszcze mniej, dasz radę :lol:
-
Naklejki róbta jak chceta. Ja chcę okrągłą naszywkę a śmigiełko może być takie jak zaproponował KRUZOE albo biało-czerwone byle nie zmieniać formy. Żeby naszywka była czytelna musi być w miarę prosta.
Jakbyś mógł kolego KRUZOE zrobić dla mnie zamiast GS u dołu DAKAR i dać mi to w formie którą akceptują firmy produkujące naszywki, byłbym niezmiernie wdzięczny wdzięczny. Zamówię na własną rękę :lol:
Ewentualnie czy możliwa jest jakaś fikuśna czcionka, jakby pismo odręczne itp, tak żeby przy obszywaniu została czytelna?
-
Świetne w swej prostocie. O to chodzi z naszywką :lol: Wchodzę w to 8-)
-
Hyhy, szydercy :)
To jest konspiracja, peterka opracowuje patent więc się czaje i czekam, później ewentualnie oskarżę o plagiat :)
A tak na poważnie szczegółowej fotki komórką nie da się zrobić.
Szkielet to uchwyt firmy Hama
przykręcony do czaszy nad reflektorem. Tu jest dostępny taki sam choć producent chyba inny.
Do tego można już zapiąć dowolny uchwyt właściwy dla naszego urządzenia.
W modelach po 2004 gdzie szyba jest mocowana na cztery śruby należy wymienić te dwie górne na dłuższe i podnieść szybę trochę do pionu żeby wszystko nam się zmieściło.
Kierownica zawsze uderzała mi w szybę osłonami na ręce, uspokoiło się po zamontowaniu podwyższenia Touratecha.
Będę miał aparat to zrobię szczegółowe fotki 8-)
-
Tu nie ma takiego mechanizmu elektromagnetycznego.
Jest za to sprzęgło jednokierunkowe i z opisu usterki myślę, że na 100% umiera i od czasu do czasu przepuszcza.
Gdzieś na forum już o tym było, sama część jest droga, używki niedostępne i wymiana trochę kłopotliwa.
A zaczęło się od opiłków w oleju o ile dobrze pamiętam 8-)
-
Coś peterka wspominał o patencie na gps nad zegarami.
Ja czasami jeżdżę z palmem MIO i mam ło tak zamocowane (sorry za foto z komórki) :)
[S] 2004 Dakar
na Sprzedam
Napisano · Report reply
Witja, rzeźniku 8-) witaj i niech Ci służy.
Kufry kup se aluminowe skrzynki bo te orginalne to jakieś takie 'damskie' i do hardkorowego Dakara nie pasują :)