-
Zawartość
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez Applewine
-
-
Pytanie z ciekawości - co miała dawać sprężyna progresywna na tył i czemu nie została założona?
Pzdr -
Kabelek jest przykręcony wdzięczną śrubeczką o łbie 5,5. U mnie po oczyszczeniu i dokręceniu problem zniknął.
-
Witam,
pozwolę sobie odkurzyć - ponieważ ostatnio coraz rzadziej zapala się kontrolka N, na chwilę zajrzałem do czujnika - i pierwsze pytanie jakie się pojawiło to jak odłączyć kabelek od niego?
Manual mówi, żeby zdjąć spinkę zabezpieczającą kabel, ale ja niestety takowej nie widzę.
Pozdrawiam -
Hej
-
Witam,
jakie maksymalnie da się założyć bez konieczności wymiany przewodu hamulca na dłuższy?
Pozdro
EDIT: już znalazłem, coś mi wyszukiwarka oszukiwała, sorki za śmiecia
http://f650gs.pl/topic/5814-dakar-akcesoryjna-kierownicagmole-heed/
-
Hej :)
-
W sumie to nie wiem czy free czy pro - ja używam pro (więcej funkcji i możliwości zabawy z różnymi typami map) - da się zapisać tracki i POI danej okolicy (oczywiście wcześniej trzeba je wrzucić ręcznie lub online). Ale to bardziej do geocachingu i poruszania się na terenie, gdzie mapy klasycznych nawigacji pokazują tylko zieloną plamę. Daje się też np. nawigować po wektorowej mapie drogowej, a wyświetlać podkład z rastrowej mapy turystycznej.
-
Na czysty asfalt na androidzie bardzo dobrze daje radę Sygic (całkowicie offline), zwłaszcza na zachodzie, bo ma całkiem sporą bazę danych z różnymi POI i bardzo fajnie nawiguje;
natomiast bardziej terenowo i pr0 mogę polecić Locus Pro (apka do kupienia za parę złotych) - nie jest to sama nawigacja a raczej bardzo rozbudowany mapnik z mnóstwem funkcji nawigacyjnych - może działać online i offline, np. na mapach turystycznych, wektorowych itd.
-
Zwykły GS z plastikami Dakara.
Tak z ciekawości - po czym widać na tym ogłoszeniu różnicę? Dziwne koło przednie i zbiornik kompensacyjny?
-
Sorki za odkopywanie trupa - ale do czego najlepiej przymocować stelaż, żeby dało się mieć nawigacje nad zegarkami ?
-
W końcu udało mi się wygospodarować czas na obejrzenie moto - po przymiarkach i jazdach - dakar idealnie mi pasuje i to jest to co chcę kupić.
Niestety oglądany egzemplarz http://olx.pl/oferta...D5-IDagJFZ.html miał kilka niejasności, przez które znajomy z doświadczeniem motocyklowym odradził mi zakup:
1. moto ogólnie zaniedbane - właściciel od paru lat za granicą, sprzedaje kolega u którego stoi i jest okazjonalnie jeżdżone, niektóre śrubki na silniku pozmieniane, z jednej strony maźnięte byle jak farbą itp.
2. kiwaczka na łączeniu z ramą - z jednej strony luz, z drugiej rama wgryziona na ok. 1 mm - nie wiadomo co jest przyczyną, czy krzywa rama, czy tylko walnięta tuleja i zapuszczenie,
3. odbitki na ramie przy kierownicy - 3 obok siebie. Gdyby była jedna - wiadomo, zdarza się, ale trzy stanowiły już zagadkę.
Powrót więc na smutno i pusto, i kombinowanie następnego wolnego dnia aby obejrzeć innego dakara :(
-
-
Witam,
zaczynam rozglądać się za Dakarem - na razie w internetach, ale rozważam spotkanie z włascicielem tego moto: http://olx.pl/oferta...html#924d461edf
Prosiłbym o pomoc: na fotkach prawej strony
http://img14.staticc...-650-dakar-.jpg
widać jakieś kable byle jak owinięte izolką (na górze) - do czego to jest ?,
oraz grubszą wiązkę na dole - owiniętą chyba izolką, wychodząca spod osłony, która na wszystkich zdjęciach dakarów idzie przodem, a tutaj idzie po prawej stronie. Co to może być i czy się tym przejmować?
pozdrawiam
-
Witam,
krótko o sobie: Michał, Warszawa, stateczny ojciec dzieciom.
Przygodę z moto rozpoczęłam niedawno, namówili mnie znajomi, którzy poruszają się głównie Afrykami - stąd rozpocząłem poszukiwania czegoś podobnego dla siebie i jednym z potencjalnych wyborów jest BMW Dakar/Sertao, Yamaha XT660z, KTM 640 Adv. itp.
Stąd też rejestracja na Waszym forum - chciałem poczytać, w razie czego podpytać i poprosić o poradę przy ew. zakupie.
Pozdrawiam!
Brak możliwości wyłączenia ABS - dakar 2002r
na Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
Napisano · Report reply
Po drugim mrugnięciu puścić, jak na filmie. Na włączonym silniku nie wyłączysz absu, tylko w chwili po przekręceniu kluczyka. Aby włączyć abs, trzeba wyłączyć moto kluczykiem - czyli jak zatrzymasz się na siku czy kontemplację otoczenia i zgasisz moto, to procedura od nowa.