Skocz do zawartości

runner2

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez runner2


  1. Tylko czy farba i naklejki nie wyjdą drożej niż króćce ?

    Może ledy jakieś na początek dodadzą z 20% mocy, albo spojler.

    Jak to powiedział kiedyś jeden kolega któremu jazda traktorem nie była obca: "Pierdo*** jaki chip tuning, spojler, łobniżenie i taaaakie kapcie, to jest tunink"


  2. ale on chciał po taniości ;)

    Właśnie !!

    Do tego katalogu też dotarłem, tylko co to jest to z numerem 9? Opisane jako "Zaślepka".

    A ze względu na wrodzoną oszczędność, może jakiś nóż kuchenny poradzi sobie z tą zaślepką, albo wiertarka, lub kosiarka cokolwiek byle by grosza nie wydać :D

    Nie chcę popsuć pojazdu w środku sezonu, ale chyba będę musiał się za to zabrać i przy okazji zrobić fotorelację pt. "Jak nie oddławiać BMW"


  3. Mam moto sprowadzone z Francji,

    F650 st, na króćcach jest wyrzeźbione 25 kW, według VINu powinna mieć 37kW.

    Czy ktoś z forumowej braci miał do czynienia z oddławianiem takiego modelu ?

    Wcześniej nie działał mi licznik, więc nie byłem pewny czy już ktoś go nie oddławił wcześniej, ale ostatnio naprawiłem linkę i podejrzewam, że jednak ma 25kW. Maksymalna prędkość to 140.

    Czy trzeba wymienić te króćce czy można coś rzeźbić z tymi, jakie jeszcze inne rzeczy kupować, robić ?

    już dodaję 1999rok


  4. Tak jak w temacie ;D

    Od miesiąca jestem posiadaczem BMW F650 St, 1999 r więc najmłodsza nie jest, przebiegu nie pamiętam, zresztą przywieziona przez obcego, wykopana pewnie gdzieś w okolicach wieży Eiffla.

    Przed BMW była Aprilia Pegaso z 1995.

    Przesiadłem się na BMW z racji zaoszczędzonych kilku groszy i chęci odmłodzenia motocykla, zastrzeżeń do BMW nie mam ale jeśli chodzi o charakterystykę to muszę jeszcze zmienić przyzwyczajenia po Pegaso, St jednak nie jest tak idealna w teren, ale to nie przeszkadza. Jeżdżę po asfaltach, czasem jakieś leśne drogi, lub plaża.

×