Skocz do zawartości

DakarWRO

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez DakarWRO


  1. Pozwólcie, że podzielę się doświadczeniami dotyczącymi głównego wątku posta.

    W piątek wymieniłem łożysko główki kierownicy i... Dakarek zyskał nową duszę :lol:

    "Pływanie" przodu zdecydowanie zniknęło, stabilnie zachowuje się w zakrętach (również przy małej prędkości), przeciwskręt działa zgodnie z literaturą itd. Czyli wszystko ok.

    Wymianę robiłem w warsztacie Motoracer na Mielczarskiego. Koszt robocizny 180zł, łożyska z pierścieniami zabezpieczającymi All Balls 130zł. Miło, profesjonalnie.


  2. Wygląda na to, że mój Dakar ciepri na tą samą przypadłość.

    Ponieważ jeżdżę jeszcze innym sprzętem, po przesiądnięciu się na Dakara, wyraźnie czuję efekt. Przednie koło "pływa" w zakrętach, szczególnie przy małej prędkości.

    Efekt nie występuje przy jeździe na wprost i przy większych prędkościach.

    Na chwilę obecną żyję w przekonaniu,iż przyczyną jest zużyte łożysko główki kierownicy (22tys km), co da się stwierdzić również po delikatnym "zaskoku" kierownicy w pozycji na wprost. Koło musi być uniesione.

    Mnie również przydadzą się ew. komentarze i wskazówki.


  3. Witam serdecznie.

    Jestem szczęśliwym posiadaczem F650 GS Dakar 2005.

    Może którys z Kolegów podpowie, gdzie najlepiej go serwisować we WROCŁAWIU, ew. w okolicy.

    Dakarek ma się dobrze, ale ma do wymiany łożysko główki kierownicy.

    Pozdrawiam,

    Marek

    (wątek powtórzony z powitalni, na wypadek gdyby ktoś tam nie bywał)


  4. Witam serdecznie.

    Jestem szczęśliwym posiadaczem F650 GS Dakar 2005.

    Może którys z Kolegów podpowie, gdzie najlepiej go serwisować we WROCŁAWIU, ew. w okolicy.

    Dakarek ma się dobrze, ale ma do wymiany łożysko główki kierownicy.

    Pozdrawiam,

    Marek

×