Skocz do zawartości

kary1610

Użytkownik
  • Zawartość

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez kary1610


  1. Witam

    Odgrzebie trochę temat...

    Mam kłopoty z ładowaniem tzn. po ok 2 tygodniach ledwie zaświeciły kontrolki o " kręceniu " nie było mowy... Nigdy wcześniej tego nie było nawet po 3 miesiącach stania moto odpalało bez problemu...

    Po doładowaniu aku ma 12.4V po odpaleniu silnika na wolnych obrotach ( i włączonych światłach ) ładowanie na poziomie 13.8V

    przy 4000 tys. spada do 12.6V- 12,8V i teraz co najdziwniejsze; do tego wszystkiego włączam grzane manetki i halogeny i ładowanie podnosi się na 13.9 V ...

    O co w tym wszystkich chodzi padł regulator i " kradnie " prąd czy pada aku... ?? Dlaczego im większe obciążenie tym ładowanie wzrasta ???


  2. Zdecydowanie tak... " Polak to zawód " ale jakoś trzeba sobie radzić w tych trudnych czasach... :D

    trzeba bylo zapytac w poscie "kupie" to bym Ci swoje stare oryginaly sprzedal :D

    jak by ktos jeszcze potrzebowal to mam komplet.

    Dzięki Jarnotp ale nawet dokładnie nie wiedziałem jak one wyglądają...

    Znalazłem je na necie i od razu kupiłem :D dlatego nie dałem " ogłoszenia " w dziale KUPIĘ...

    Ale następnym razem zapytam u "Swoich..." :D

    Pozdrawiam


  3. Testy olejarki trwają ; i tak jak na razie jest kłopot nadmiarem smarowania...

    Jackx pytanie do Ciebie jak zmniejszyć czas " otwarcia" zaworu poniżej 30 s. ??? czas-okres nawet po ustawieniu potencjometru P1 na min. to i tak jest 25-30 s. :evil: potrzebuję otwierać zawór co ok 3-5 minut na 2-4 sekundy..


  4. Próbowałem coś trochę spawać... ale szczerze mówiąc "Lipa"... :cry: Dlatego pewnie trzeba będzie zamówić oryginały.

    Sprawdzę jeszcze u Allegrowicza u którego kupiłem te przełączniki może przypadkiem zostały mu oryginalne śruby...

    Jedno pytanie do Ciebie Paweł jak i gdzie wyszukujesz te fotki ( schematy ) kupiłem akcesoryjny przedni błotnik ten mały czarny... i nie wiem jakimi śrubami go przykręcić . Pewnie bym coś dobrał ale długość i rozmiar by się przydała ;)


  5. Witam

    Kilka dni temu nabyłem włącznik ABS i Grzanych manetek ten czarny plastik montowany zaraz nad wspornikiem kierownicy. chcę go zaadoptować na włącznik halogenów i kontrolki olejarki ale za diabła nie wiem do czego go przykręcić :oops: . Ma on 4 otwory na śruby które zgrywają się z mocowaniem kierownicy ale tam nie przykręcę bo przy dokręcaniu wszystko połamię . na kilku fotkach zauważyłem, że te włączniki są mocowane ma małe śruby torx ale do czego czy śruby mocujące kierownicę do półki mają w sobie jakieś otwory na te torxy ???

    Jeśli ktoś wie jak się do tego zabrać będę wdzięczny fotki mile widziane :lol:

    Pozdrawiam


  6. Witam po przeanalizowaniu kilku postów sądzę, że mam uszkodzony napinacz rozrządu mam przebieg ok 60k km Jest w instrukcji jakiś sposób na sprawdzenie " wyciągnięcia" łańcucha rozrządu i napinacza ale z moim angielskim jakoś nie zrozumiałem tego do końca... dlatego na wszelki wypadek chcę wymienić ten napinacz podciśnieniowy . Niestety nie wiem gdzie go mogę kupić ;( u na w Bieszczadach :lol:)) brak cywilizowanych sklepów :lol: .

    Czy może któryś z Kolegów pomoże ????

    Pozdrawiam


  7. więc może zrobić bilans mocy ? tzn. policzyć jaki jest " Apetyt" poszczególnych podzespołów i wtedy będzie wiadomo ile zostaje nam mocy na dodatkowe oświetlenie... jeśli chodzi o reflektor + tylna lampa+ podświetlenie zegarów to nie ma problemu. Trzeba jeszcze doliczyć ( jakoś procentowo ?? ) kierunki i stop jakiś współczynnik "jednoczesności" :) .

    Problem to układ zapłonowy nie wiem jaką ma moc i czy jest ona stał w pełnym zakresie obrotów ???

    Może ktoś wie jaką ma moc ? bo jeśli nie to trzeba odłączyć oświetlenie może np. wyjąć przekaźnik i wtedy zmierzyć prąd pobierany przez układ zapłonowy jakimś amperomierzem ??? jeśli się mylę to proszę mnie poprawić :?

×