-
Zawartość
273 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez KRUZOE
-
-
Temat można zamknąć . Motocykl sprzedany.
Pozdrawiam RK
-
Witam,
sprawa motocykla jest jak najbardziej aktualna
Fotki pod adresem:
https://www.dropbox....nmhvO-xlF-W8xga
tel 723 162 877
Robert
-
Witam,
jak w temacie sprzedam BMW F650 GS DAKAR 2005 rok.
Motocykl posiadam od 5 lat. Obecnie przebieg 40000 tyś km
Motocykl sprowadziłem ze Stanów więc zegary są w milach.
Motocykl przygotowany do jazdy, napęd wymieniony 1000 km jeszcze nie naciągany.
zawory wyregulowane na początku sezonu, opona 21' przód jest po 1000 km, tył jakieś 80%.
Można już wymienić klocki tył i przód.
Zrobiłem nim około 30 tyś km głównie dojeżdzając do pracy i nigdy nie miałem problemu.
Odnośnie wyglądu wizualnego oczywiście nie spodziewajcie się nowego motoru.
Gdzieniegdzie obtarcia na plastikach.
VIN ZL45383
Z VIN'u wynika , że jest to 2004 miesiąc 09,
Zaczym dotarł do Stanów i został sprzedany to już był 2005 rok
Wszędzie w dokumentach, na odprawach celnych jest 2005 .
Cena 10 000 PLN
kontakt: kruczek@post.pl
Żyrardów
Fotki pod adresem
-
Myślę, że załóż nowy wątek w dziale OGÓLNY/ Gadaj zdrów i będziemy Ci wypełniać ankietę.
-
To się doczekaliśmy czasów.
Postęp techniczny okazuję się już dla nas iluzją!
-
Całe życie się człowiek uczy.
Profeska!!! Bardzo ładnie!
-
Trochę brakuje sortowania po motocyklu, ale może nie wiem jak to zrobić.
Chcę np. zobaczyć wszystko co jest do F650 gs ma się rozumieć ;-)
-
Niestety mimo przygotowania powierzchni lakier warzył się na matowej farbie i powstawał twaróg. Odmalowanie lakierem samochodowym nie było już możliwe bez piaskowania powierzchni.Trochę lakiernik przesadził, teraz są super środki do przetryskiwania i nic się nie waży!
Spokojnie można malować na mat i nie mat, jak się tylko chce.
Może koleś miał oklejonego merola folią?
-
Używki praktycznie nie do zdobycia!
-
Zagłębiając się w elektrykę w naszych motocyklach, chcę zwrócić uwagę na różnicę mocy alternatorów
I tak:
Starsze modele F650 GS od 2000 do 2004 czyli z jedną świecą:
Charging system 14 V, 20 Amp Alternator (280 W) , alternator 280W
Nowsze modele po 2004 roku z silnikami 2 SPARK:
Charging system 400 Watts @ 14 Volts, alternator 400W
Przy zakładaniu dodatkowego oświetlenia zwróćcie na to uwagę!
-
Miko specjalnie dla CIebie :)
KB8U_rpTJJs
O już jest OK!
Całe życie człowiek się uczy.
-
Ja już przestałem analizować foty sprzętów i wypatrywać braków, doradzać lub odradzać.
Może to i jakiś sposób na długie zimowe wieczory, ale nie dla mnie.
Widzę, że na forum są prawdziwi poszukiwacze "skarbów", którzy chcą postawić swoje motocykle w salonie przy kominku. Mają elegancko wyglądać, a do tego może jeszcze ładnie pachnąć. :)
Moja reguła się potwierdza!!!
-
Kurcze nie mam ostatnio czasu, a dodatkowe oświetlenie by mi się przydało.
Cierpliwości ReddyS!
-
U mnie z tego co pamiętam, oryginalnie, duży uszczelniacz był na dole!
Widać na foto, że się pogiął przy zdejmowaniu dolnego łożyska.
-
Jackx. Tu na tym zdjęciu widać nowy uszczelniacz pod łożyskiem.
Może Ci to w jakiś sposób pomoże.
Bardzo ważne przy wymianie jest dokręcenie łożysk z odpowiednią siłą.
Muszę to sprawdzić w instrukcji z jakim momentem trzeba dokręcać łożyska główki.
Myślę, że zbyt szybkie zużycie bierze się też między innymi z niewłaściwego montażu.
Nawet jeśli po pewnym czasie dokręcimy łożyska to już to nic nie daje, bo jest już wytłuczone.
-
Hmm... no to lipa :D
Żółta puszeczka zostaje.
-
Brawo!!! Na pewno zmienisz sobie teraz avatara.
Ta żółta puszeczka tu nie pasuje :D
-
-
motór stoi już trzeci tydzień u jakiegoś mechaniora od beemek koło Wrześninadal nie odpowiedział na pytanie, co się stało.
a my tu na forum...
...dopóki nie wsadzisz palca w d..., nie wiesz, czy hemoroidy czy owsiki
możemy tylko teoryzować ;-)
czujnik w stopce nie, bo nie budzi się też na luzie
moduł... chgw...
tak czy inaczej wystrzegajcie się handlarza GOMPKA, bo miny sprzedaje ;-)
... i robi ... głupie :-)
Nic się na takie rzeczy nie poradzi, wyjechał od Ciebie sprawny...
...a tak na marginesie to są tacy, że jak dostaną np. dwie metalowe kulki to jedną zgubią a drugą popsują. :D
-
Te sakwy są bez stelaży.
Ala ma F800, u nas boczne sakwy przypalają się od tłumików.
-
-
design ważna sprawa 8-) :beer:wklejałem już gdzieś ten patent - małe poręczne kufry (cena rewelacja!) na jednoosobowe podróże, przetestowane przez kolege na Africzce :D
http://sklep.fort.send.pl/go/_info/?id=1112&sess_id=0b8e9b5af4eba4de0f6efe297cb1acd9
Poprawię link do skrzyneczki:
-
Oooo... fajna stronka.
Widzę Miko , że nadajemy na podobnych falach... :beer:
-
Ogólnie proponuję zakup od właściciela, który użytkował motocykl od jakiegoś czasu.
Np. dwa sezony. Mile widziałbym, gmole, czy inne drobne dodatki.
Oznaczać to będzie, że ktoś inwestował w motocykl, a nie tylko do..pier...:-) jeździł.
Trzeba się zapytać o powód sprzedaży.
Dobra odpowiedz to: Wymiana na nowszy model.
Ogólnie czy wszystko działa. To podstawa!
Pierwsze to nr VIN. Sprawdzamy, czy rok produkcji podany przez właściciela pasuje do VIN'u.
Trzeba pytać o wymianę oleju i to szczegółowo, czyli: jaki, kiedy zmieniany, co ile zmieniany.
To podstawa w silniku! Jeśli gościu będzie się jąkał to znaczy, że tego nie pilnował i ma już dużego minusa.
W jakim stanie napęd (łańcuch i zębatki), opony. To wszystko się liczy, nie trzeba wywalać od razu 1500 zł.
Czy nie pocą się lagi. Tarcze hamulcowe, czy nie mają dużego progu.
Ogólnie musicie wyczuć czy właściciel/sprzedający ma jakieś pojęcie o maszynce.
Jeśli nie to jeszcze nie tragedia, może serwisował w autoryzowanym serwisie. Super! (Jakiś paragon by się przydał)
Gorzej jak u "Pana Wiesia".
To tak wstępnie...
Kupowanie od handlarzy, którzy z braku laku na szrocie pakują do busa leżącego pod płotem grata jest trochę ryzykowne. Są oczywiście ludzie którzy specjalizują się w sprowadzaniu motocykli, wtedy sprawa jest troszkę inna.
Reguły nie ma, ale po co narażać się na wydatki i latanie po "mechanikach"
...Lepiej cieszyć się jazdą!!!
f650gs 2011 + kufry, 5 kkm przebiegu, Rzepin
na Sprzedam
Napisano · Report reply
Fajnie to wygląda, szkoda, że nie mam jeszcze wystarzających funduszy. Kurcze!!!