Qadrat
Użytkownik-
Zawartość
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6 NeutralO Qadrat
-
Tytuł
Aktywny
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Ozorków
-
Motocykl
BMW F650, BMW R1150GS
-
Jak kupisz akumulator to prócz napięcia ładowania sprawdź jeszcze coś: pobór prądu na postoju. Wepnij się multimetrem szeregowo i patrz ile amper pokaże. Całkiem możliwe, że gdzieś masz zwarcie lub coś kradnie prąd. Założenie nowego akumulatora bez sprawdzenia tego jest po prostu głupotą bo może się okazać, że po paru dniach nowy akumulator będzie rozładowany.
-
Tam na górze nie ma wymiennej tulejki ani łożyska. Skoro masz luz to mogła pęknąć śruba, która trzyma amor (lub wyleciała bo ktoś nie zabezpieczył jej zgodnie ze sztuką). Jest to jak najbardziej możliwe i amortyzator wtedy opiera się o ramę zamiast trzymać na śrubie. Jeśli na kiwaczce nie masz luzów to pozostaje Ci demontaż koła, demontaż wahacza i wyjęcie amora. Co prawda można zrobić to bez ściągania wahacza ale kombinowania i upychania na siłę jest tyle, że lepiej go wyjąć, to parę minut roboty. Jak coś to zimą robiłem całe zawieszenie z tyłu, wymieniałem każdą śrubę i łożyska, miałem wszystko rozebrane na czynniki pierwsze więc jak coś to pytaj :)
-
W upały takie jak dzisiaj po mieście latam w zbroi oraz rękawiczkach crossowych. Zbroja X-Factor, bardzo wygodna i przede wszystkim przewiewna. Rękawiczki Fox, chłodne i przewiewne, wyposażone w protektory. Nie ma co kombinować, nie wiadomo jaka by to była kurtka czy kombinezon to przy 30 stopniach i miejskiej jeździe to będzie gotowanie się. To samo tyczy się rękawic skórzanych.
-
Gdybyś też zdecydował się na sprzedaż wyższej szyby to jestem zainteresowany, w zamian mogę dać czarną, oryginalną w świetnym stanie i dopłacić :)
-
Zabierz ze sobą kogoś znającego się na rzeczy jak jedziesz do tego pana po motocykl. To jest dość znany handlarz w tej okolicy i czasami sprzedaje motocykle nie do końca takie dobre ;)
-
W motocyklach siedzę od dobrych 20 lat i dam jedną, bardzo ważną wskazówkę: Nigdy ale to nigdy nie umieszczajcie nigdzie zdjęć motocykla w miejscu, gdzie są trzymane. Czyli wszelkie podziemne parkingi, garaże a nawet zdjęcia motocykla przed waszym domem. Chcesz się pochwalić zdjęciami - jedź na jakąś fajną miejscówkę i tam mu cyknij zdjęcia. Większość ogłoszeń o sprzedaży to podanie się złodziejowi jak na tacy bo są robione przed garażem. Dla miejscowego złodzieja zlokalizowanie garażu po zdjęciu to żaden problem. Złodziej co prawda może osobiście śledzić motocykl i dowie się gdzie parkujesz ale to dla niego ryzykowne bo każdemu zapali się w głowie czerwona lampka jak będzie widział za sobą pojazd co się trzyma na ogonie przez kilka kilometrów. Doodek, przejrzałem Twojego bloga właśnie w celu znalezienia takich zdjęć i dobrze kombinowałem - wpis z 17 września 2015 i znalazłem zdjęcie. Ten AJP to bardzo rzadki motocykl więc jeśli by jeździł gdzieś po Polsce to myślę, że do odzyskania bo wystarczy odpowiedni rozgłos po różnych forach MX i ktoś na pewno zwróci na niego uwagę. Na części nie pójdzie bo za świeży i dość egzotyczny. Mi 12 lat temu buchnęli sprzed bloku DR350. Przez moją głupotę bo wracałem z roboty o 22:00 i często nie chciało mi się wstawiać jej do garażu oddalonego o 400 metrów. Motocykl znalazłem na własną rękę 3 miesiące później w miejscowości oddalonej o 5 km. Koleś wpadł bo przyniósł do mojego znajomego mechanika głowicę od tej DRki w celu naprawy. Problem w tym, że ta głowica była przerabiana przez tego mechanika w jego autorski sposób i drugiej takiej nigdzie się nie znajdzie. Znajomy zachował się profesjonalnie i zaproponował, że podjedzie do kolesia bo musi coś tam obejrzeć przy tym silniku. Pojechali, DRka stała w stodole. Znajomy pościemniał, wyszedł i zaraz telefon do mnie, że wie gdzie stoi moje Suzuki. Tego samego dnia pojawiliśmy się tam ponownie ale z policją. Motocykl odzyskałem, został trochę styrany ale wrócił.
-
No raczej nie taki super bo jest to wersja Huski bez pompy oleju ;)
- 10 487 odpowiedzi
-
Odgrzeję trochę stary temat bo też szukam takiego czujnika i trafiłem tutaj. Linki z Larssona już nieaktualne. W Larssonie sprzedają obecnie 4 typy czujników hydraulicznych: http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=7638&cdes=Hydrauliczne Który z nich pasuje do F650? Domyślam się, że to któryś z tych 2 przewodowych?
-
Witam. Adam, od 3 lat użytkownik BMW F650 z 1995r a od roku obok stoi też R1150GS z 2002r :) Mieszkam w Ozorkowie, jakieś 25 km od Łodzi. Po zakupie dużego GS-a mała F-ka miała iść na sprzedaż ale z uwagi na świetny stan, wygodę i małe spalanie finalnie została "przejęta" przez moją kobietę i teraz latamy na 2 motocykle zamiast na jednym :P