Aresares1997
Użytkownik-
Zawartość
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4 NeutralO Aresares1997
-
Tytuł
Aktywny
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Śląsk
-
Motocykl
Bmw gs650
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W firmie maszyny są napędzane łańcuchami spięte spinką obciążenia tam panujące to około 2000 kg...spinka trzyma na boki a ciągną ogniwa...Ale to nie motocykl... Mam gdzieś zdjęcie łańcucha z suzuki bandit zrobione we Włoszech...gość miał 3szt. Spinek...życie pisze swoje scenariusze...
-
A tak na marginesie spinki do łańcucha dostałem odpowiedź serwisu emailem że do mocy 50 KM wystarczy spinka więc taką procedurę stosują...
-
Bardzo przydatny tematg chętnie go Bede śledził... Przepraszam że zacząłem go tutaj...i robię bałagan tematu w temacie.. Holowanie z Dubrownika do Polski samochodu przy znajomości wychodzi około 2500 euro czyli motocykla podobne więc zestaw naprawczy daje do myślenia...
-
Aby go polać i nie męczyć się aby spuścić z baku...
-
O tym samym pomyślałem...już nie raz mnie to uratowało...ewentualnie śrubokręt i butelkę rozpuszczalnika i jakieś kawałek szmaty...
-
Sugerujesz aby użyć kreta...? Napiszcie co wypadałoby zabrać z części i ,,akcesoriów " w dalszą podróż...wozicie coś ze sobą...??? Samochodem krąże po całej Europie i z doświadczenia wiem że pomaga tylko dobre ubezpieczenie...jak to wygląda u was...?
-
Czyściłem nafta później mechanik specjalnym środkiem...ruszyliśmy niebo i ziemię i nie pomogło...więc stwierdził że ma to w d... i aby wymienić sam łańcuch...najdziwniejsze że bmw zastosowano spinkę do łańcucha... Dzięki za cenne rady i już nie marudzę i jeszcze raz dziękuję za zainteresowaniem moimi problemami i liczę na pomoc kiedy znów coś odpadnie... Pozdrawiam
-
Oglądałem motorek...Obecnie w motorze jest oryginalny napęd bmw...faktura z przed dwóch lat od Sikory Bielsko Biała na 1800zł...motocykl stał jak wspominałem wcześniej,łańcuch jest na początku naciągu...tylko go trafiło od stania tak mi się wydaje...zakupione zębatki wyglądają gorzej niż te w motorze...więc zasada wymiany dla wymiany aby było jest troszkę bezsensu...choć modna w ostatnimi czasy...takie życie...
-
Źle mnie odebrałeś...Nie obrażam się wręcz przeciwnie cenię sobie waszą wiedzę bo ona jest bardzo cenna...zresztą tak jest w każdej branży młodzi chłopcy przychodzą do mnie do firmy i wydaje im się że wszystko wiedzą a przecież tak nie jest...człowiek głupi się rodzi i głupi umiera... Chętnie Cię odwiedzę jak tylko znajdziesz chwilę wolną...mamy do siebie kawałek...motor był tydzień w serwisie bmw...miało być wszystko zrobione a nie jest...kolejny serwis w Czechowicach też nie widzi problemu że łańcuch się nie prostuje...A jak już to wycenę zrobili na 1000zł...więc z serwisami proszę ostrożnie...zresztą w branży samochodowej jest podobnie...coś wiem na ten temat...
-
Zapinanka..co też źle???czasy takie nastały że wszystko wszędzie się wymienia czy dobre czy złe...więc wymienię i zębatki...piwa nie pije raczej whisky wolę.. Cały dzień w firmie siedzę i 25 lat brudziłem smarem...więc to dobry pomysł aby to komuś zlecić...przy okazji umyje i wyczyści motorek na weekend...aby nim się cieszyć...
-
Oby pomogło bo sprzęt potrzeby na sobotę i niedzielę...czy coś potrzeba do wymiany oprócz standardowych narzędzi...?
-
Hmm...w takim razie kupię i zębatki...
-
Wachacz podskakuje podczas próby a Łańcuch w kilku miejscach się nie prostuje...kupiłem nowy złoty piękny błyszczący i spróbuję wymienić mam nadzieję że ogarnę to sam...zębatki są ładne więc je zostawię...
-
Dziękuję Sprawdzę to...Czyli uważacie aby się skupić na łańcuchu...?zastanawia mnie jeszcze zasilanie paliwem...filtr,wtrysk...motor był używany sporadycznie przez ostatnie dwa lata...
-
Jest wytłumaczenie....tylko gdyby to był łańcuch to przy przyspieszania i bez biegu też powinien dawać jakieś objawy wydaje mi się...