Skocz do zawartości

Zbychu

Użytkownik
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Zbychu


  1. Jarek, a to miejsce, to jakieś specjalne i tajemne, że nie chcesz się nim podzielić ?

    Wracając do tematu, odpaliłem Moto, ruszam, a na moim cudownym voltomierzu 12,8 v. Okazało się, że masa, ktòrą przełożyłem ( zakròtki przewòd do starego miejsca) nie łączy, przedłużyłem, odpalam, a tu cud, Regler ładuje jak nowy, a ja zamòwiłem nowy, no còż, będzie na zapas.


  2. Założyłem sobie woltomierz przy zegarach i odczyt nie jest chyba wzorcowy. Na zapalonym silniku bez świateł wskazuje 14,7 v, na włączonych postojowych i halogenowy ( są połączone na stałe, tak kupiłem) odczyt wynosi 14,5v, po załączeniu świateł mijania mam 13,8v. Co bardziej niepokojące, przy gwałtownym odkręceniu manetki napięcie leci aż tak, że zeruje woltomierz, ale wraca, nie dzieje się to za każdym razem, ale występuje, co o tym myślicie ?


  3. Moto zaczęło ciężej odpalać, po wstępnej diagnozie padło na rozrusznik. Rozebrałem go w drobny mak, lekko nie było, zasyfiony, kròtko mòwiąc byłem tam pierwszy. Na pierwszy rzut oka wszystko ok, ale po głębszych oględzinach znalazłem przyczynę, magnes się odkleił, puścił klej, trochę to lipnie wykonane. I teraz rodzi się pytanie, ktoś walczył z podobnym przypadkiem ? Kupno nowego moim zdaniem to ostateczność, kupowanie używki, to loteria, może uda się temu jakoś zaradzić, jak myślicie ?

     


  4. Jarek, dzięki za odpowiedz. Zdaję sobie sprawę, że diagnoza na odległość czasami przypomina wróżenie z fusów, ale nadzieje trzeba mieć :)  Trudno opisać to trzepanie, mnie się ono kojarzy w wibrującym bębnem pralki,  z tym, że ten efekt jest odczuwalny na całym motocyklu tylko do 3k obrotów. Moto mam od paru dni i się go dopiero uczę, to jest mój pierwszy singiel i zdaję  sobie sprawę, że kultura pracy nie będzie na tym samym poziomie co w układzie V, czy R4, chciałbym jedynie dla spokojności potwierdzić moje przypuszczenia. W sumie poza tą przypadłością nic niepokojącego się nie dzieje. Jeżeli chodzi o zlot, to bardo dziękuję za zaproszenie, chętnie bym przyjechał i tak zapewne zrobię, ale to już temat na następny rok,  w moim przypadku to będzie wyprawa około 2.5 k  km, ale da się zrobić :) 


  5. Mam pytanie do bardziej obeznanych. Jak wygląda praca silnika, a konkretnie w dolnym zakresie obrotów ?  Obroty minimalnie falują na jałowym, to akurat tłumaczę sobie pracą singla (chyba się nie mylę), natomiast zastanawia mnie trzepanie podczas jazdy  do 3k obrotów, powyżej już jest ok, czy to jest normalne w tych silnikach (Funduro 2000 rok) ?. Moto zbiera się na pierwszym i drugim biegu dobrze, na kolejnych tez nie ma tragedii, odpala be problemów. Z góry dziękuję za każdą wskazówkę. 

×