Skocz do zawartości

kolkus

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O kolkus

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Oborniki Wlkp
  • Motocykl
    BMW F650 GS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy jest ktoś w okolicach Poznania kto jest mi w stanie zczytać błędy z komputera i parametry pracy silnika?
  2. Napięcie podczas pracy silnika to 13,9 V. Byłem przekonany ,że aku może nie dawać rady wiec go podładowywałem. Jednocześnie w tym samym czasie silnik zdążył ostygnąć po czym odpalał normalnie dlatego brałem pod uwagę stan baterii. Optymalna temperatura wg mnie to chwila włączenia się wentylatorów - nie mam możliwości podłączenia moto pod kompa Na ta chwilę nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia paliwa. Mam zamiar sprawdzić stan czujnika położenia wału tylko jeszcze nie wiem gdzie go szukać:( Ciężko powiedzieć w jakim stanie jest dekompresator. Zawór silnika krokowego został wyczyszczony. Był lekko zabrudzony. Nie wiem czy sonda lambda jest sprawna. W ostatnich dosłownie 2 dniach problem z odpalaniem na ciepłych na chwilę zniknął. Moto odpala normalnie na zimnym i ciepłym silniku. Teraz przez wekend będę intensywnie testował i obserwowoał co się dzieje.. Sprawdzenie czujnika położenia wału to skomplikowana robota?
  3. VIN ...ZT05166. Wartości które podałem są to aktualne pomiary.
  4. Silnik zimny: ssący 0,12mm , wydechowy 0,32mm Silnik ciepły: ssący 0,10mm, wydechowy 0,30mm
  5. Luzy sprawdzone. Na ciepłym jak i na zimny silniku w normie. Kilka dni temu założony nowy filtr paliwa oraz obydwie świece.
  6. 650 GS z 2007 roku. Przebieg prawie 40 tys. Jakie są luzy na zimnym silniku ciężko mi cokolwiek powiedzieć...
  7. cześć Mój problem wygląda następująco. Pierwsze odpalenie na zimnym silniku ok, dwa obroty i silnik pracuje normalnie. Po przejechaniu około 15km silnik pracuje w optymalnej temperaturze. Po zgaszeniu i próbie ponownego odpalenia kręci ale już nie odpala. Jak ostygnie odpali normalnie. Obstawiam że pewnie aku nie daje rady. Akumulatora jeszcze nie wymieniałem, moto mam trzeci rok. Napięcie na akumulatorze na zimnym silniku przed odpaleniem to około 12,4V. Jak już silnik pracuje nie mam żadnych problemów, moc ok, obroty stabilne...nie strzela z wydech, nie dymi, nie buczy:)
  8. Myślę ,że jak wcisnę węże do końca i zacisnę objemkami to musi trzymać...;)
  9. A czy jest możliwość zmiany stanu "nowego" licznika na taki który widniał na uszkodzonym liczniku??? Tylko serwis BMW?
  10. A czy montaż tego filtra wiąże się z jakimiś dodatkowymi przeróbkami?
  11. Przekładka w obrębie tego samego modelu czyli 650gs z 2007 roku.
  12. Mam pytanie odnośnie przełożenia całego zestawu zegarów. Czy wiąże się to z dodatkowymi zabiegami jeśli chodzi o komputer, sterowniki itd??? Czy po prostu przekładam zegary, przepinam wtyczki i jazda...
×