Skocz do zawartości

Chrisstello

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutral

O Chrisstello

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    BMW F650CS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Dzięki za propozycję. Chyba jednak szukam czegoś na wtrysku z tego względu, że zależy mi na niskim spalaniu w mieście. Co do "małego" :P osobiście lepiej się czuję na małych maszynach dlatego taki motocykl jest dla mnie w sam raz. Przypomnę że mam 175 cm i 65 kg. Jak przytyję to się rozejrzę za czymś większym PS. dla mnie damski motocykl nie jest czymś niegodnym mężczyzny
  2. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Jak będę potrzebował pilarki to kupię Stihla
  3. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Skoro tak, to dużo chcą w warsztacie - 1200 zł za dwie śrubki i wykres z hamowni... masakra... Ale no wydaje mi się też że bez papierów od właściciela nie ma pewności kto i w jaki sposób zablokował motocykl, pewnie za granicą to robią inaczej i blokują też większe pojemności. U nas tylko silnik o fabrycznej mocy do 70 kW można zablokować. Ale o dziwo widziałem takie podejrzane ogłoszenia, które sugerują że mogę się poruszać Suzuki Freewind 650 na A2. A jakoś zapominają że jeszcze liczy się stosunek mocy do masy (maks. 0,2 kW/kg), czyli przy 35 kW masa nie może być mniejsza niż 175 kg, a Suzuki waży tylko 162 kilo.
  4. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Do tej pory jeździłem jako pasażer na Bandicie 650, ale przede wszystkim na chopperach mojego ojca: Hondzie Rebel, Shadow 750, VTX 1300 i bardzo mi się podobały, wygoda, dźwięk, ale do miasta trochę niepraktyczne. Skutery jakimi osobiście jeździłem to X-max 250 i Majesty 400. Oba fajne, mało palące, ale brakowało im charakteru i mocy, poza tym na takich maszynach bardzo odczuwałem boczne podmuchy wiatru. Dlatego zdecydowałem się że uzbieram na motocykl enduro-turystyczny, na tyle kompaktowy, żeby dawał radę w korkach i dobrze wybierał dziury w asfalcie i spełniał kategorię mojego prawka
  5. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    No domyślam się, że raczej admin by nie zdradził swojej ukochanej marki (bawarki)
  6. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Wiem że Suzuki to V-Twin. Ale...Jak kupię zblokowanego DL-a to dostanę 48-konny motocykl, ale aż 20 kilo cięższy od G650GS. Nie wiem czy to ma sens...
  7. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Muszę się przejechać na obu. Na papierze bardziej przemawia do mnie charakterystyka BMW, bo nie lubię kręcić silnika do wysokich obrotow, wolę mieć moc od samego dołu. Wiem, że wiąże się to z częstszą zmianą biegów, ale z drugiej strony myślę że taka jazda ma większy sens w mieście i jest bezpieczniejsza. Nie należę do tych, którzy lubią piłować motocykl. Ubolewam tylko że mam taki okrojony wybór przez tą kategorię A2...
  8. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    No tak, made in China Ale przebieg zacny. I przynajmniej fabrycznie spełnia wymogi na A2. Niemniej zastanawiam się jeszcze nad Hondą CB500X, ktora ma praktycznie tyle samo mocy, lecz moment słabszy. To znaczy z tego co wyczytałem BMW ma 60 Nm przy 5200 RPM, natomiast Honda tylko 43 Nm przy 6500 RPM (ale za to dwa cylindry i 6 biegów). Więc inna zupełnie charakterystyka... Jak to się ma do jazdy w warunkach miejskich?
  9. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Niestety ciężko jest znaleźć zablokowane F650GS, a jeśli już jest, to jakieś pojedyczne sztuki z komisu ze słabo znaną historią. Wolę mieć jednak większy wybór. Koszt blokady to 1200 zł, podobno z gwarancją bezproblemowej rejestracji. A co powiecie o 48-kucowym G650GS? Czy warto? Czy mam się smucić brakiem Rotaxa?
  10. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Czyli sugerujesz, że jak pojadę gdzieś na hamownię to nie powinni skroić mnie za zablokowanie tego motocykla? Ile taka impreza? Niby te 2 konie, ale robią różnice i muszę mieć wbite w dowodzie 35 kW. Patrzyłem, że u mnie pod Warszawą jest serwis Motokofeina i tam blokują razem z wykresem z hamowni. Co do wersji tych beemek: Jeżeli chodzi o roczniki F650GS 2000-2007, to rozumiem że wszystkie były na wtrysku i miały 50-konny silnik Rotaxa, tylko że od 2004 twin spark? Odczuję różnicę pomiędzy single i twin? Podkreślam, że zależy mi na niskim spalaniu i dobrej elastyczności, bo będę używał go głównie w mieście.
  11. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Nie no, ja nie myślę o sobie jako o jakimś kurduplu, ale pewniej się czuję jak mogę bez problemu dotknąć stopą ziemi. Dlatego zdecydowanie wolę jak siedzenie jest poniżej tych 800mm. Wolę mieć niżej środek ciężkości w motocyklu (trochę jak w chopperach), wtedy łatwiej mi wyczuć motocykl podczas przedzierania się przez miejską dżunglę. Macie podobnie?
  12. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    W takim razie myślę że poszukałbym F650GS z ograniczoną mocą do 35 kW Albo ew. G650GS (chociaż on już nie ma Rotaxa niestety)
  13. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Byłem dzisiaj na oględzinach tego CS'a. Muszę przyznać, że pozycja jest komfortowa, motorek prowadzi się niezwykle lekko (trochę przypomina mi pierwsze jazdy na moto jak dosiadałem YBR 250). Silnik jak na moje ucho brzmi solidnie i ma małe gabaryty, tylko na razie się nie pakuję w tego egzotyka ze względu na drogi pasek i późniejszy problem z odsprzedażą, chociaż myślę że poszukam czegoś z Rotaxem (myślałem jeszcze nad Aprlią Pegaso 650). Mam jeszcze pytanie: czy ten 50-konny GS, którego zachwalacie, będzie się nadawał w korki, tzn. czy jest wąski i zwinny?
  14. Chrisstello

    Na co zwrócić uwagę przy kupnie BMW F650CS?

    OK, przywitałem się. Przepraszam za brak kultury, ale to moje pierwsze forum od dawna Wracając do pytania, czy ktoś chciałby się podzielić swoim doświadczeniem z tym modelem?
  15. Chrisstello

    Witam wszystkich

    Witam serdecznie, Jestem świeżo upieczonym motocyklistą (przynajmniej na papierze). Chciałbym w przyszłości jeździć na beemce, dlatego odwiedziłem Wasze forum
×