Skocz do zawartości

darkojak

Użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez darkojak


  1. Dnia 24.07.2016 o 15:38, dzik86 napisał:

    JEST SUKCES :D

    Problemem był brak zaślepienia króćca podciśnienia w lewym gaźniku, zamontowany był tylko wężyk, więc wkręciłem w niego śrubkę, dodatkowo zabezpieczyłem jeszcze ściągaczką plastikową i działa :drinkbeer:

    dzieki

    Wygląda na to że u mnie jest podobnie jak nie tak samo.

    Dodatkowo słychać takie syczenie w okolicy gaźników a na pewno wcześniej tego nie słyszałem.

    A problem z tym pojawił się po dobrym strzale w gaźnik bo miałem za mało paliwa w baku. 

    Piszesz że udało się to naprawić:

    "Problemem był brak zaślepienia króćca podciśnienia w lewym gaźniku, zamontowany był tylko wężyk, więc wkręciłem w niego śrubkę, dodatkowo zabezpieczyłem jeszcze ściągaczką plastikową i działa"

    I teraz moje pytanie:   gdzie ma być to zaślepienie? Gdzie ten wężyk? Który to krócic podciśnienia?


  2. Witam ponownie.

    Proponuje zrobić listę chętnych. Dopisujcie się do listy. Oczywiscie mile widziani zdecydowani na 100%.

    Koszt to 390zł + 25 wysyłka malowane na czarno proszkowo.

    Jesli bedzie przynajmniej 10 osób uruchamiam wykonanie.

    Wpisujemy:

    1. Nick z forum.......... rocznik motocykla........

    Kazdy kto się dopisuje kopiuje całą listę i na końcu z numerem kolejnym dopisuje siebie.

    Pozdrawiam


  3. Witam ponownie po małej przerwie :) Plan jest dobry jak dojdzie do skutku ;) a tu jak widać efekt jest...

    Gmole gotowe, pomalowane i zamontowane. Tak jak pisałem jesli ktoś chętny piszcie, ale musi byc przynajmniej 10 osób aby to ruszyć.

    Piszcie na priv.

    Gmole wykonane są z rurki 25x2. Rurki giete na giętarce numerycznej a więc mamy bardzo ładne i powtarzalne elementy. Mocowane są do dwóch śrub przednich silnika (jak widać na jednym zdjeciu jest tam dodatkowa skośna podpora). Podparcie z tyłu do ramy w postaci specjalnej obejmy z płaskownika. Dodatkowo z przodu są skrecone ze sobą pod chłodnicą.

    Mamy w zasadzie 4 punkty podparcia każdej strony motocykla tak więc daje to naprawdę solidne zamocowanie.

    Kolejny istotny element to konstrukcja "sankowa" co widać na ujęciu z przodu.

    Wysoka podpórka górna zabezpiecza przed tzw. fiknięciem motocykla przy przewrotce.

    Wyglądają tak:

    gmole%20BMW%20f650%20Darkojak.JPG

    crash%20bars%20bmw%20f650.JPG

    BMW%20f650%20Darkojak.JPG

    gmole%20do%20BMW%20f650%20Darkojak.JPG

    BMW%20f650%20gs%20gmole.JPG

    Pozdrawiam

    • Like 2

  4. Witam,

    Ostatnio wykonałem gmole do BMW F650 1998 (motocykle te produkowane były w latach jak się nie myle 1994 do 1999)

    Myślę że gmole te są bardzo funkcjonalne, solidne a przy tym wygladają bardzo estetycznie.

    Jak wyglądaja na zdjeciach pokaże niebawem.

    Plan jest taki:

    gmole%20kpl%20bmw%20f650.jpg

    Ale chodzi mi o to czy byłoby chętnych kilka osób aby można bylo wykonać niewielką serię.

    Inaczej nie jest to możliwe.

    Piszcie.

    Pozdrawiam

    • Like 1

  5. Mam

    Zgadza się. Jednak cena szybki w stosunku do kosztów jest stanowczo za wysoka. Zwłaszcza, że dotyczy klienta, który już coś Waszego ma. To moje zdanie. A jeśli ktoś nie ma narzędzi, to może cały komplet kupić za różnicę. To oczywiście tylko moje zdanie, a wynika z tego, że połamałem już sporo szybek, klamek, lusterek itp. elementów.

    Mam tu coś zupełnie taniego, praktycznie nic nie kosztuje :-D

    I można i tak bo funkcją na pewno spełnia i to dobrze.

    Dla mnie funkcjonalność, jakość i dobry wygląd czyli tzw. smak idą w tym samym kierunku. Inaczej tego nie widzę.

    Ot i to wszystko w tym temacie.

    Zainteresowanych zapraszam tu: http://www.darkojak.pl

    Pozdrawiam


  6. Jeżeli połamałeś samą szybkę, a uchwyty są dobre, to możesz ją dokupić np. w Darkojaku za 70zł +wysyłka, albo nabyć na Allegro płytę poliwęglanową i dociąć sobie piłką lub kątówką zgodnie z własnym życzeniem. Wtedy kosztować będzie Cię to niecałe 10zł. Ja kupiłem kawałki płyt poliwęglanowych (docięte mniej więcej na wymiar, tylko w prostokątach), dociąłem sobie zwykłą wyrzynarką i za chyba 20zł mam 4 sztuki. Materiał dokładnie taki sam jak u producentów deflektorów, którzy mają marżę z 500%. Tylko nie kupuj PCV w OBI, bo to nie to samo.

    Oczywiscie że można coś takiego wykonać nawet z odpowiedniego tworzywa ale nie wiem czy każdy sobie z tym poradzi jeśli ne robił tego wcześniej itp. (nie ujmuję tutaj nikomu zdolności). Nie każdy ma nawet tę piłkę czy wyrzynarkę czy kątówke itp. No i zrobisz to na płasko bo z ugięciem w takim kształcie to już nie osiągalne na pewno.

    Nie chcę tu jakoś strasznie chwalić ale zobacz jak wyglądają szybki deflektorów DARKOJAK jeśli chodzi o jakość wykonania i samego gięcia. Nie ma żadnych sladów, czy zniekształceń itp.

    Wiem że wiele osób chce samemu coś zrobić i wielu sie to udaje dobrze ale co niektórzy tak fatalnie wykonane elementy przyczepiają do pieknych motocykli że nie można na to patrzeć... Takie jest moje zdanie.

    Dlatego często nie warto dla kilku zaoszczędzonych złotych ćwiczyć jakichs manewrów.

    Najlepeij ujął to kiedys mój znajomy motocyklista w temacie gmoli: "Patrz, wyciął kawałek barierki i przyczepił do motocykla..."


  7. Raczej szukam kompletnego moto z dobrym silnikiem.

    BMW f650 lub aprilke pagaso 1992 - 1999 jako dawce na pojazd czterokołowy. Najlepiej model starszy na gaźnikach.

    Interesuje mnie więc cały motocykl, bez zawieszenia przedniego i tylnego, może być powypadkowy ale ze sprawnym silnikiem i podzespołami.

    Zależy mi dokładnie na kompletnym sprawnym silniku wraz z całym osprzętem, chłodnica, bak, zasilanie, układ zapłonowy itp.

    Czyli jakby cały środek bez kół i zawieszeń.

    Może być także bez możliwości rejestracji.

    darkojak@interia.pl

    pozdrawiam


  8. Witam,

    Kupie BMW 650 od roczników 1996 lub wyżej.

    Zalezy mi dokladnie na kompletnym sprawnym silniku wraz z całym osprzętem, chłodnica, bak, zasilanie, uklad zaplonowy itp.

    Może byc powypadkowe ale sprawne silnikowo itp.

    Nie zależy mi na przednim czy tylnim zawieszeniu, moze byc bez kól itp.

    Moto ma sluzyc jako dawca do pojazdu czterokołowgo ala quad użytkowy.

    Nie zależy mi także na dokumentacji itp. czyli może byc bez prawa do rejestracji.

    Pozdrawiam


  9. Witam

    Widzę że także mowa tu o moich deflektorkch.

    Jeśli posiadacie nieco węższe szyby to polecam mój deflektor w wersji średniej 25x14. (od połowy zeszłego roku do nabycia)

    Podobnie jeśli chodzi o górne wygięcie szyby w dakarach - przypuszczam że można podgiąć te moje uchwyty aby deflektor leżał dobrze. Po prostu trzeba jakby szybkę położyć bardziej w stronę kierowcy a normalnie uchwyty umożliwiają regulację od kierowcy bo przewidziane jest mocowanie do szyb nie podgiętych górą lub lekko podgiętych.

    Uchwyty są metalowe i lekkie podgięcie (imadelłko, szmatka szmatka aby nie uszkodzić farby i jest to zrobienia)

    Jak ktos potrzebuje: darkojak@interia.pl

    Są trzy wersje wymiarowe - wysoki 30x17 cm wysokości, niski 30x12cm oraz średni 25x14cm wysokości przy czym deflektor zachodzi z przodu szyby około 3-4 cm co znaczy że przedłuża szybę o tyle mniej od podanej wysokości deflektora.

    Oczywiście każda wersja ma regulację kąta pochylenia.

    Przyjmuje się ze krawędź deflektora powinna być na wysokości podbródka - patrzymy nad deflektorem a powietrze wyrzucane jest nad kask.

    Wiadomo regulacja kąta natarcia deflektora i dodatkowa szczelina jak się Tworzy działa znacznie lepiej niż sama wysoka szyba.

    więcej fotek:

    www.iz.jupiter5.rkr.pl/Deflektor/index.htm

    Darek

    • Like 1

  10. witam ponownie

    Niewykluczone "leff" że jest tak jak piszesz czyli wysoki deflektor spelnia Twoje oczekiwania a niski nie do końca. I calkowicie sie z tym zgadzam mimo tego że różnica wysokosci miedzy niskim a wysokim to tylko 5 cm. Wszystko zależy jaka wysokośc ma nasza szyba bazowa i jakiego jestesmy wzrostu.

    Reasumując - ja przyjmuje ze wysokośc deflektora powinna byc na wysokosci podbródka tak aby oczy patrzyły przy normalnej jeździe na trasie nad deflektorem.

    Otóz działanie deflektora jest zupelnie inne niż wysoka szyba. Nastepuje jakby dzielenie powietrza - cięcie przez co struga powietrza jest stabilizowana a dodatkowo co zapewnia mój deflektor jest mozliwośc kierowania tej strugi przez optymalne ustawienie kąta pochylenia.

×