Skocz do zawartości

Kubachmura

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O Kubachmura

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Włocławek
  • Motocykl
    BMW G650Xmoto
  1. Odpowiadając na wypowiedź jednego z was. Podłączałem je przed przylutowaniem bezpośrednio do akumulatora (+) i (-). Pływały tak jak powinny, do końca.. Więc potrzebują tylko stałego prądu po włączeniu. Elektronika pd pływania zaszyta jest w nich samych.
  2. Finalnie zamówiłem 4x opornik 10w 10hm. W piątek przyjdzie spróbuję to poskładać i zobaczymy czy wystarczy. Mam nadzieję, że 10ohm będzie ok, bo patrząc, że kolega miał 39ohm zaczynam się zastanawiać czy zamawiać takie, a anulować zakup 10ohm'owych.
  3. Przekopałem bmw store, wpisując VIN tak by do tego konkretnego modelu szukać i wychodzi na to, że nie ma przerywacza czy też przekaźnika kierunkowskazów. Być może nadal jestem w błędzie, a może kolega miał rację, że to wszystko zaszyte jest w liczniku.. Tak więc chyba pozostaje mi tylko wstawić oporniki. Każdy kierunek wymaga opornika? Czyli 2 czy 4 sztuki trzeba kupić i zamontować?
  4. A więc tak. Po nitce do kłębka od każdego kierunku po kolei szedłem po kabelkach. Wszystkie wchodzą w tą najgrubszą wiązkę, która idzie w kierunku licznika. Zarówno tych z przodu, jak i z tyłu. Kabelki od kierunków są w kolorach: Brązowy, niebiesko-czerwony, czarno-niebieski i czarno-szary/brudny biały. Przy żadnym przekaźniku ani kostce tych kabelków nie znalazłem. //Edit: wszystkie te kabelki wchodzą w kostkę od licznika.
  5. No jak już zacząłem to chciałbym skończyć. Poza tym stare oryginalne kierunki nie przypadają mi do gustu, i chciałbym jednak zostać przy tych ledach. Mam Lutownicę, mogę działać tylko ważne, żeby zrobić to dobrze. @dziunek69 na jakich opornikach to robiłeś?
  6. Czyli docelowo muszę zamontować 4 oporniki? Jeśli tak no to trudno, wlutuję..
  7. Akurat do tego modelu bmw cokolwiek bym nie szukał to ciężko znaleźć. Będę próbował dalej..
  8. Okej, tak więc pomożecie mi zlokalizować przerywacz? Mój błąd, przepraszam.
  9. Tak więc miejsce na zdjęciu z wejściem na 4pin to jest wejście na przerywacz? Czy jestem w błędzie? Tak, wpiąłem go w to miejsce ze zdjęcia i chodzi Tak samo jak chodziło, bez tej kostki też tak samo pracuje.
  10. https://iv.pl/image/GIloeP2 Nie zadymiło się nic nigdzie
  11. A więc tak. Moto jest po glebie (poprzedni właściciel wyglebił się podczas wheelie). Poucinałem poniszczone Kierunki i wlutowałem te pływające led. Dostałem do nich tylko przerywacz 2pin z regulacją prędkości, który nic nie zmienia. Jedyne miejsce gdzie wchodzi to pod siedzeniem w taką kostkę 4 pin z napisem Hella 12V 01RA001 4RA940010-71. Może w złe miejsce włożyłem?? Tak czy inaczej zapytam czy sam przerywacz docelowo mam zamówić taki jak powinien być w zestawie ten przeźroczysty czy i to i opornik potrzeba? Pomarańczowy "przerywacz" jaki dostałem z Kierunkami to DC12V Can FM flasher 50c/m-200c/m 21Wx2+3.4W.
  12. Bez nerwów.. W zdjęciach poniżej jest pokazany pomarańczowy przerywacz, który dostałem razem z kierunkami w paczce. Czy jest jakiś prostszy sposób np. Zmostkowanie ktoś mi podpowiadał tylko nie wiem gdzie ten mostek zrobić.
  13. Ile sztuk, jaki trzeba i gdzie je wstawić?
  14. https://allegro.pl/oferta/plywajace-kierunkowskazy-12led-4-sztuki-przerywacz-9185814368 Plus taki przerywacz 2pin pomarańczowy mi dali w zestawie.
  15. Problem jest dość bardziej skomplikowany. Zamontowałem pływające ledy i chodzą tak jakby była przepalona żarówka. Szybko i nie do końca się zapełniają. Dostałem w zestawie taką pomarańczową kostkę 2pin, wpinam ją w gniazdo pod siedzeniem przy skrzynce bezpieczników, ale nic się nie zmienia. Jedynie gdy odepnę zegary przestają całkiem Kierunki działać.
×