Skocz do zawartości

Kubachmura

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Kubachmura


  1. Przekopałem bmw store, wpisując VIN tak by do tego konkretnego modelu szukać i wychodzi na to, że nie ma przerywacza czy też przekaźnika kierunkowskazów. Być może nadal jestem w błędzie, a może kolega miał rację, że to wszystko zaszyte jest w liczniku..

    Tak więc chyba pozostaje mi tylko wstawić oporniki. Każdy kierunek wymaga opornika? Czyli 2 czy 4 sztuki trzeba kupić i zamontować?


  2. A więc tak. Po nitce do kłębka od każdego kierunku po kolei szedłem po kabelkach. Wszystkie wchodzą w tą najgrubszą wiązkę, która idzie w kierunku licznika. Zarówno tych z przodu, jak i z tyłu.

    Kabelki od kierunków są w kolorach:

    Brązowy, niebiesko-czerwony, czarno-niebieski i czarno-szary/brudny biały.

    Przy żadnym przekaźniku ani kostce tych kabelków nie znalazłem.

    //Edit: wszystkie te kabelki wchodzą w kostkę od licznika. 


  3. A więc tak. Moto jest po glebie (poprzedni właściciel wyglebił się podczas wheelie). Poucinałem poniszczone Kierunki i wlutowałem te pływające led. Dostałem do nich tylko przerywacz 2pin z regulacją prędkości, który nic nie zmienia. Jedyne miejsce gdzie wchodzi to pod siedzeniem w taką kostkę 4 pin z napisem Hella 12V 01RA001 4RA940010-71.

    Może w złe miejsce włożyłem?? Tak czy inaczej zapytam czy sam przerywacz docelowo mam zamówić taki jak powinien być w zestawie ten przeźroczysty czy i to i opornik potrzeba?

    Pomarańczowy "przerywacz" jaki dostałem z Kierunkami to DC12V Can FM flasher 50c/m-200c/m 21Wx2+3.4W. 


  4. Problem jest dość bardziej skomplikowany. Zamontowałem pływające ledy i chodzą tak jakby była przepalona żarówka. Szybko i nie do końca się zapełniają. Dostałem w zestawie taką pomarańczową kostkę 2pin, wpinam ją w gniazdo pod siedzeniem przy skrzynce bezpieczników, ale nic się nie zmienia. Jedynie gdy odepnę zegary przestają całkiem Kierunki działać.

×