Skocz do zawartości

kptBurek

Użytkownik
  • Zawartość

    540
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

Posty dodane przez kptBurek


  1. hej,

    do sprzedania używana przednia tarcza hamulcowa. Prosta, bez głębokich rys, zużycie na minimum: 4,5-4,45mm, więc raczej już nie do regularnego używania, ale jak ktoś potrzebuje np. do drugiego kompletu kół w teren, to może się przydać...

    Zdaje się, że G650X też mają tę samą tarczę.

    Do sprzedania za 90zł + przesyłka.

    IMGP5883.JPG


  2. a co do porównania do Słowacji to jak bym ostrożnie podchodził do porównywania dwóch różnych systemów monetarnych i zabawy ze statystyką

    Ja przedstawiłem sytuację na Słowacji i kwestię spadku liczby ofiar, a to Ty porównujesz i to statystyki dotyczące rannych w wypadkach. :)

    Zresztą jak chcemy poporównywać, to na Słowacji średnie wynagrodzenie jest niższe niż w Polsce, a mandaty ciągle będą wyższe nawet po naszej podwyżce.

    Mamy punkty i też po kilku razach też tracisz uprawnienia. Zresztą jak ktoś czuje się ograbiany, to nikt mu nie broni jeździć przepisowo - ja się staram (na prawie 20 lat jazdy 1 mandat) i nie widzę powodu dlaczego miałbym się przejmować, że ktoś inny nie chce/ nie potrafi.

    Jak mnie w zeszłym roku za Koninem trafili, to nie płakałem, że znaki bezsensownie ustawione (kilka wiosek i pola między nimi jako 1 obszar zabudowany).


  3. Jakby ktoś miał na zamianę lusterka do f650gs to możemy dobić targu. Moje niestety mają wbudowany czujnik i przy wyższych prędkościach składają się automatycznie...

    Ściągnij gumkę-osłonkę - owiń przegub kilka razy taśmą izolacyjną. Będzie można regulować, ale nie będzie się składać.


  4. na 100% wszystkie polifty mają abs i grzane manety - przynajmniej te na rynek niemiecki.

    No nie bardzo - wystarczy poszukać na mobile.de albo ebay:

    http://kleinanzeigen...8212?ref=search

    to że większość klientów z .de kupowała z abs i heizgriffe, to nie znaczy że wszystkie to mają...

    - osłona pasa leci w drzazgi i wali pana w nogę . prawie tak jak zerwany łańcuch.

    Nie chce mi się dyskutować, ale w przypadku zerwania osłona, która znajduje się u dołu tylnego koła pasowego i jest pusta od dołu, jeśli już gdzieś poleci to raczej w dół i do tyłu...

    jeden z tych czterech nie ma osłony - ciekawe dlaczego ?

    Bo jeden jest z rocznika 2002 i ma inną od tych poliftowych konstrukcje osłony? (bez wystającego w górę "języka")


  5. 1. poliftowy egzemplarz /od 2004/ ma zawsze abs i grzane manety

    Nie wydaje mi się ;-)

    2. wymiana paska to nie wszystko - ludzie robią to sami , czasem systemem "na oko" - jak za luźno naciągniesz pasek to go zniszczysz /gleba raczej pewna/ jak za mocno to po łożyskach i często po dużych pieniądzach . kontrola naciągu pasa co 10 tysięcy , wymiana co 40 .

    Co do wymiany, to ludzie zwykle jeżdżą ile się da (tzn. raczej do pierwszego poważnego uszkodzenia zębów lub oplotu) Na niemieckim/amerykańskim forum są wpisy o przebiegach rzędu 60-80kkm.

    3. nasadka 55 mm do odkręcenia koła musi być pod siedzeniem bo większość wulkanizatorów nie posiada takowej na stanie i nikt ci nie załata kapcia .

    Niby tak, ale za 30zł w narzędziowym i masz lepsze narzędzie niż ten plastik od bmw.

    Sprawdź reflektor przedni - czy śruba regulacji działa, czy czasem środek nie obluzował się od obudowy, czy przy tym nie popękała soczewka reflektora i czy czasem nie są nadpalone kable od światła mijania. (typowe usterki)

    Zbadaj stan amortyzatorów gumowych w tylnym kole pasowym - nie powinno dać się poruszyć kołem więcej niż kilka mm.

    Notorycznie urywają się też "uszy" od siedzenia (można naprawić, ale zawsze to jakiś punkt zaczepienia przy negocjacjach)

    Poza tym to typowe sprawy f650 - uszczelka pompy wody, hałasy od napinacza rozrządu, sprzęgło rozrusznika...


  6. Jeśli chodzi o różnice rocznikowe, to wersje po faceliftingu miały regulowane napięcie tylnej sprężyny i przekonstruowane osłony pasa napędowego.

    Warto też wspomnieć o akcesoriach do "stuffbay'a" - pająk do hełmu, 2 wersje tankbagów/plecaków, plastikowy pojemnik (jak na foto od mario2007) i taki sam z wbudowanymi głośnikami i wejściem audio :-) Była zamykana też przykrywka luku w stylu deski klozetowej.

    Co do bagażu to nie było dedykowanych kufrów, a oferowano materiałowe 2 częściowe torby na siedzenie i bagażnik.


  7. No właśnie o ten respekt chodzi. Za czasów komuny młodzież miała respekt przed milicją, bo wiadomo, że jak uderzy pałką, to skargi można przesyłam Panu Bogu. A teraz ... nie dość, że do policji biorą chyba każdego w tym kobiet mizernej postury to jeszcze mam wrażenie, że to policjanci bardziej boją się młodzieży niż odwrotnie. A nie daj Boże takiego uderzyć, chyba policjant miałby większy problem uderzając bandytę niż odwrotnie.

    Nie jestem za przemocą fizyczną i powrotem poprzedniego ustroju, ale niestety w niektórych przypadkach respekt musi być zdobyty przynajmniej przewagą fizyczną.

    Nie ma co... świetne pomysły... Obyś przypadkiem nie trafiła na jakiegoś, który będzie akurat chciał zdobyć respekt...

    Zresztą w USA właśnie w ostatnim czasie sobie ten respekt wśród czarnoskórych zdobywają...


  8. I trafia się nam niespodzianka. Jakieś 20 km takiej drogi:

    75251945.jpg

    Jak na Niemcy, to dość rzadkie zjawisko ;) Na szczęście dało się jechać szutrem z boku, bo na bruku wypadają plomby ;)

    Jako ciekawostkę można podać (znalazłem kiedyś w starym Des Ingenieurs Taschenbuch), że ten szuter z boku nie jest tam przypadkiem (zauważcie z jakim odstępem posadzone są drzewa z prawej strony). Jest to tzw. "sommerweg" - w suchych miesiącach roku można jeździć po w miarę równym, a na wiosnę/jesień nie grząźć w błocie i korzystać z bruku :) Wiele zaasfaltowanych na całą szerokość brukowanych dróg potem "łamie" się albo wyskakują dziury dokładnie w tym miejscu, gdzie podłoże nie było tak dobre jak bruk...

    O... na wiki też można znaleźć: http://de.wikipedia.org/wiki/Sommerweg

    • Like 5

  9. Kurcze podoba mi się bardzo, ale niestety nie jestem w stanie nawet sobie uzasadnić wymiany przy moich rocznych przebiegach moto... ;-)

    (nawet na rowerze robię więcej km ;-))


  10. a ktoś tym próbował coś odkręcać ?

    Ja nie próbowałem tą plastikową :) W necie można różne opinie znaleźć - jednym się udało wiele razy, innym już nie (pewno zależy od tego jak i kto wcześniej zakręcił tę śrubę :-))

    Za 4 dychy można mieć metalową rurową jak Jarek pisał: http://allegro.pl/na...4439562823.html

    Albo za trochę więcej już "normalne":

    http://narzedziak.pl/jonnesway-klucz-nasadowy-szesciokatny-3-4-19-70mm-s04h61.html

    http://narzedziak.pl...m-12-katna.html

    http://allegro.pl/ya...4412056183.html


  11. a nie wpadłem że ktoś może mieć we wrocławiu , to fakt . teraz bedą dwie bo sobie zamówiłem . cztery dychy w aso kosztuje to ustrojstwo i jak widać trzeba je mieć .

    A co zamówiłeś - jakiś serwisowy klucz bmw, czy tę plastikową nasadkę, która jest w narzędziach pokładowych w CSie?


  12. aha , zapomniałem . poddałem sięprzy wymianie tylnej opony w cs , pojechaliśmy do serwisu bmw ponieważ nikt nie miał nasadki 56 mm na 3/4 cala . ile kosztuje wymiana opony w tym dziwnym motocyklu przed rabatem ? komplet z wyważeniem w serwisie ??? ja juz wiem :kiss: . to niezły temat na konkurs z nagrodami .

    No widzisz - trzeba było pisać na forum, to by się nasadka 55 we Wrocławiu znalazła :-) - ja zapłaciłem standardową kwotę za ściągnięcie koła, wymianę i montaż jak przyjechałem z własną nasadką ;)


  13. Ja używam (zatyczki z castoramy :-)) jak gdzieś dalej jadę i nie zaobserwowałem, że czegoś nie słyszę. Tak jak tu już pisano przy większych prędkościach słychać lepiej inne dźwięki, a poza tym po całodziennej jeździe czuję się mniej zmęczony z zatyczkami.


  14. Spóźniliście się jakieś 3 lata - z bokserami teraz już stało się to, co z CB750 podczas pierwszej fali mody na cafe-racery (czyli ostro podrożały) :-)

    Tzn. w .de można za jakieś 1,5k€ znaleźć jakieś R45 z osiemdziesiątych lat...

    Za to masę tanich K100 i K75 jest - na nie jeszcze nie ma mody - możecie ją pomóc wykreować :D

    Np. http://pipeburn.squa...t-number-3.html lub BMW k100 in scrambler


  15. Gdzieś widziałem jak goście zrobili prostą formę (silikon, czy coś podobnego), zalali żywicą/klejem, odczekali, wyszlifowali, pomalowali i gotowe...

    Można też wystrugać ten kształt z płaskownika alu 2mm i pomalować (kto powiedział, że musi to być koniecznie wyoblone) - z daleka i tak nie będzie widać różnicy...

×