hdrad 0 Zgłoś ten post Napisano 13 Kwiecień 2011 Witam Mam st z 97roku, byłem w serwisie bo strzelał na wolnych w filtr, wymienili mi olej i filtr wyczyścili gaźnik i wymienili płytki... Koleś powiedział, że miałem rozrząd przestawiony o ząb i trzeba będzie wymienić łańcuszek i napinacz bo jest do bani - czy możliwe jest żeby się przestawił o ząb i czy on mnie nie chce przypadkiem naciągnąć na wymianę bo w silniku nie słyszę żeby hałasował łańcuszek. Jaki olej powinien być wlany? I na koniec powiedział mi, że starsze modele f650 strasznie się psują czy to prawda? Ja mam 97 a wcześniej miałem gsa 2006 i był cacy. Co o tym myślicie??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
hdrad 0 Zgłoś ten post Napisano 13 Kwiecień 2011 Chciałbym jeszcze dodać, że mój pojazd dość szybko się grzeje na wolnych chodzi ok 5minut i załącza się wentylator - to normalne? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 13 Kwiecień 2011 Tak jak Wspomniałeś, uszkodzony napinacz lub wyciągnięty łańcuch wyraźnie słychać więc jeżeli silnik chodzi normalnie, to moim zdaniem jest ok (w skrajnym przypadku zepsutego napinacza i zużytego łańcucha silnik traci moc). To, że silnik chodzi przez 5 min i załącza się wentylator to normalka (jeżeli moto jest na postoju). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach