Skocz do zawartości
Bartek

nie koniecznie f650 (gs) ;-)

Recommended Posts

Przywitany jestem..

To czas wybrać się na zakupy :-)

Tak więc...

Po kilkuletnich doświadczeniach co do turystyki motocyklowej na chopperze i cruiserze - czas zmienić sprzęta na bardziej turystycznego - a może również odrobinkę bardziej nadającego się do zjechania z asfaltu.

Wiem że jazdy będę się musiał uczyć od nowa - inaczej się siedzi, jeździ, reaguje, hamuje (!).

Poszukuję czegoś w co będę się mógł kilka razy w roku spakować i wyjechać na parę dni - namiot etc.. Dlatego ważna jest dla mnie obecność kufrów (bądź cena na tyle atrakcyjna by ich brak kompensowała).

W związku z innym rozłożeniem środka ciężkości, masy wzdłużnej, charakterystyki zawieszenia oraz możliwości - fajnie by było mieć ABS (aczkolwiek nie jest to warunek konieczny). W cruiserach bardzo nisko osadzona masa i większość ciężaru na tylnim kole zmieniają całkowicie sposób hamowania,

Nie upieram się przy GSie aczkolwiek BARDZO mi się podobają..

Jestem w stanie wydać ok 10-12tys zł (na sam motocykl), przy czym tak już mam, że gdy ostatnio chciałem wydać 8-9 tyś to wydałem 13 i do dzisiaj uważam to za super wydatek - ZNACZĄCO przekraczający mój budżet, ale dający mi w zamian maszynę pewną, serwisowaną, ze znikomym przebiegiem i dokładnie taką - jaką w tamtej chwili poszukiwałem.

Forum przeglądam już od jakiegoś czasu - obserwuję regularnie allegro.

Nie mam problemu z pojechaniem po maszynę na drugi koniec polski.

Już kilka razy poszukiwałem z kolegami motocykli po całym kraju - jednak nie jest to za ciekawe - jazda "z kasą w kieszeni" i oglądanie 4-5 motocykli gdzie jest presja żeby już coś kupić (bo coraz mniej zostało do obejrzenia) i na dodatek chciałoby się kupić "na już" i mieć z głowy..

Jestem pod wrażeniem zakupu "forumowego" gdzie koledzy oceniają motocykl a kolega decyduje się na zakup - kto wie może i ja poproszę kogoś o ocenę "Fachowym" okiem jakąś sztukę.

Siebie mogę polecić w ocenie armaturki w pomorskim :-) w szczególności LS650 i XVS650.

Rozgadałem się ale mam nadzieję że dzięki temu nieco przybliżyłem Wam czego szukamy..

Wszelkie propozycje i komentarze - mile widziane..

Edytowane przez Bartek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szukaj, dawaj do oceny a na pewno coś kupisz i będziesz zadowolony (dziwnie to brzmi od kogoś kto właśnie przesiadł się z BMW na japońskiego plastika :) ).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

co przemawia za BMW w porównaniu do japonii

bogatsze wyposażenie:

- z reguły ABS z mozliwością wyłączenia,

- stalowy oplot hamulców

- gniazdo zapalniczki w standardzie

- prawie zawsze centralna podstawka

- często grzane manetki

- często światła awaryjne

- forum f650gs.pl :)

- wzorcowa wygoda

Edytowane przez Marcin N72

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

co przemawia za BMW w porównaniu do japonii

bogatsze wyposażenie:

- z reguły ABS z mozliwością wyłączenia,

- stalowy oplot hamulców

- gniazdo zapalniczki w standardzie

- prawie zawsze centralna podstawka

- często grzane manetki

- często światła awaryjne

- forum f650gs.pl :)

- wzorcowa wygoda

forum f650gs.pl :) - to jest najważniejsze :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym dodał że wielki plus za właściwości trakcyjne, "sam się prowadzi" ;))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

fakt! mikry apetyt na paliwo

do plusów dodałbym jeszcze wyważenie motocykla - niski środek ciężkości

to trochę minusów :)

- kiepska ochrona przed wiatrem - ale wystarczy deflektor

- kłopotliwy dostęp do akumulatora

- filtr paliwa

- mimo wszystko chyba trochę przeładowany elektroniką

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×