Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich, jutro zamierzam wybrać się w podróż po to moto tylko proszę jeszcze o wasze opinie (mam 300km więc nie zaszkodzi zapytać)

link poniżej :

http://otomoto.pl/bmw-gs-f650-M3299897.html

Oprócz tego chciałbym zapytać o jakieś charakterystyczne rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę kupując ten model

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no wygląda ładnie, ale lepiej poczekaj na opinię kierowników którzy mają eF-ki :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mi sie wydaje przebieg mało realny cyferki niezbyt równo jak je się przestawia to kiepsko później zrobić to równo ale ja się na mechanice nie znam na licznikach ;-) trochę

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie mam efki, ale coś mi się zdaje,że w tych lusterkach to za wiele nie zobaczysz... nieorginalne i niepraktyczne

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mi sie wydaje przebieg mało realny cyferki niezbyt równo jak je się przestawia to kiepsko później zrobić to równo ale ja się na mechanice nie znam na licznikach ;-) trochę

no tak Coxu, to teraz wiem, dlaczego Ty masz przebieg 5000 :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ze zdjęć wygląda nieźle wyjąwszy uwagi powyżej.Oryginalne naklejki gdzieś się zapodziały a na przednim prawym kierunkowskazie chyba widać otarcie.To typowe dla tego modelu i wcale nie musi o niczym świadczyć ale ostrożność wskazana Tylne kierunki też chyba z innej parafii a przednie jakieś przyciemnione (tuning albo wymiana po stłuczce a tłuką się opornie nawet przy wywrotce).Ogólnie to coś za ładny Maszynka może być warta uwagi tylko trzeba posprawdzać to i owo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mankamenty: manetki nieoryginalne, kierownica nieoryginalna, handbary nieoryginalne, malowany (brak oryg. nalepek, nalepki mocy dorabiane), siedzenie tapicerowane, lusterka nieoryginalne, na pampersie jakieś wkrety na krzyżak zamiast oryginalnych torxów, przewód paliwowy nieoryginalny (także pożółkły), obejmy na wężach chłodniczych każde z innej parafii, licznik, kolektor wydechowy zaoksydowany (ciemny).

Ogólnie cena bez rewelacji. Ale jak zwykle trzeba obejrzeć, posłuchać, przejechać się i wtedy opiniować. Jak na wyjazd w ciemno 300 km to średnio.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik, a nie krócej by było, jakbyś napisał, co jest oryginalne :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik, a nie krócej by było, jakbyś napisał, co jest oryginalne :lol:

producent?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mankamenty: manetki nieoryginalne, kierownica nieoryginalna, handbary nieoryginalne, malowany (brak oryg. nalepek, nalepki mocy dorabiane), siedzenie tapicerowane, lusterka nieoryginalne, na pampersie jakieś wkrety na krzyżak zamiast oryginalnych torxów, przewód paliwowy nieoryginalny (także pożółkły), obejmy na wężach chłodniczych każde z innej parafii, licznik, kolektor wydechowy zaoksydowany (ciemny).

Ogólnie cena bez rewelacji. Ale jak zwykle trzeba obejrzeć, posłuchać, przejechać się i wtedy opiniować. Jak na wyjazd w ciemno 300 km to średnio.

no fakt gdyby to było 100 a nie 300km to jeszcze można jechać zobaczyć, dzięki za wypowiedź, z tym chyba sobie odpuszczę i będę szukał dalej, dzięki za wypowiedzi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja z innej beczki. Wygląda całkiem OK.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Picowana do dilu jak cholera, widziałem ją chyba kiedyś w komisie (u przekręciarzy rzeszowskich), być może ten ze Szklarskiej ją kupił, ale nie jestem pewien, malowana jest cała. Zalatuje oszukaństwem :evil:

(myślę, że to ta, bo wtedy pomyślałem, co za debil na efkę lub stradę przykleja nalepkę gs-a, ale to było w 2010r.)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mam pytanie, jak w prosty w miarę sposób sprawdzić czy rama nie jest krzywa?

Taki króciutki test możesz zrobić po mojemu:

- rozpędzasz się do 120 km/h trzymając oburącz kierownicę

- puszczasz kierownicę i próbujesz jechać do momentu, aż zegary pokażą 40-50 km/h

Wnioski:

- jeśli na drugi dzień wiążesz sznurowadła własnymi dłońmi na własnych nogach to jest zdecydowanie prosta

- jeśli nie wiążesz bo na gips i tak nie ubierzesz butow ... to nie kupujesz :-D

Pragnę dodać, że wiem co mówię, blizn mam więcej niż włosów na głowie !!!

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już mi się tu podoba :) Znaczy jak będę kupować moto, to tylko do Was z pytaniem o opinię :))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×