Skocz do zawartości

Recommended Posts

W ofercie BMW widze GS700 z porownania z GS 650 w zasadzie wszystko to samo tylko odmulono silnik . Czy ktoś wie kiedy znajdzie sie w ofercie dealerów?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

juz jest od poczatku wrzesnia. stoja nawet w salonach do pomacania. mozna zamawiac :)

PS zmian jest znacznie wiecej niz odmulenie silnika.

zobacz sobie na liste opcji w konfiguratorze na stronie

http://www.bmw-motorrad.pl/Konfigurator/

jestez gdzies w internecie material prasowy wyszczegolniajacy wszystkie zmiany.

Edytowane przez MADRAFi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W ofercie BMW widze GS700 z porownania z GS 650 w zasadzie wszystko to samo tylko odmulono silnik . Czy ktoś wie kiedy znajdzie sie w ofercie dealerów?

Nic nie odmulono.Moc wzrosła o 4 KM.Chyba,że TO nazywasz odmuleniem :twisted:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nic nie odmulono.Moc wzrosła o 4 KM.Chyba,że TO nazywasz odmuleniem :twisted:

A jaken nazwiesz zabieg skoro ten sam silnik może mieć 50 parę koni , 71 , 75 i 85 koni .

Według specyfikacji róznica jest w zasadzie tylko w specyfikacji silnik , dowiedziałem sie też , że zmieniono owiewki czy ktoś coś jeszcze wie o zmianach .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

poszukalbys informacji prasowych

w skrocie: 2 tarcze hamulcowe, wiecej KM, opcjonalnie ESA, ASC inne owiewki i kolory

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najbardziej przekonuje mnie ta większa moc i to ulepszone owiewki . Systemy trakcji można sobie darowac jak do tej pory jezdziłem bez tego to dalej tez dam radę . Może możecie polecić najbardziej elastycznego dealera , od razu chce ubrać maszynę pod planowane wyprawy i oczekuję stosownych rabatów . Jestem z Łodzi wiec wszędzie mam blisko :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cztery koniki więcej,to niedużo,ale zawsze coś.Dla mnie na + dodanie drugiej tarczy hamulcowej z przodu.

Ps,kończy się sezon :cry: :cry: :cry: :cry: więc można spodziewać się konkretnych rabatów.

Edytowane przez ahela

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kończy? W ubiegłym roku regularnie jeździłem jeszcze przez cały listopad a ostanią przejażdzke zrobiłem dokładnie w Wigilię .

Fakt 2 tarcze to lepiej niż 1 . Jak ktoś będzie wiedział o super promocji na moto i wyposażenie niech da znać . Z zakupem mi sie nie śpieszy , moge poczekać do stycznia ale śledzenie rynku nie zaszkodzi . :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tego co czytam na stronie BMW,podstawowa wersja kosztuje około 37 tysia :shock: Jeżeli ja chciałbym go doposażyć "pod siebie,turystycznie ",to strach się bać :shock: 45 tysiaków jak nic ! I teraz rodzi się pytanie,czy warto nowiznę,czy lepiej wypasioną ( np model wyższy ) używę ???? Choć ta kwestia jest chyba nie do rozstrzygnięcia :cool:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja wezmę w leasing na firmę i na 3 lata mieć spokoj ze zmianą sprzętu . No chyba , że pożegnam się z armaturami a wsiądę na jakiegoś dużego enduraka a mały zostanie dla żony . CO do cen to poczekamy zobaczymy , kryzys jest to można liczyć na promocje więc nie ma co sie spieszyć tylko szukać okzji .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A może stworzyć grupę zakupową i zrobić zamówienie zbiorowe . Wtedy jest większa siła przetargowa . JA mam ewentualnie jednego chętnego .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Temat zakupów grupowych był, poszukaj wątku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

byl, a ja i tak kupilem indywidualnie bo jakos nic sie nie kleilo grupowo

Kostass dam ci tipa wybierz 1 dealera z ktorym bedziesz gadal, potem kazdy kolejny bedzie cie widzial w systemie i sie wypnie na ciebie (nie chca walczyc miedzy soba i podbierac klientow)

Sugeruje Sikora w Bielsku Bialej. Zaluje ze sam tam nie kupilem (nie udalo sie kupic).

Edytowane przez MADRAFi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Masz na forum Pawła S który jest kierownikiem sprzedaży w BMW Zdunek w Gdańsku-napisz do niego, tym bardziej że za kilka dni organizują dni otwarte (wątek założony przez właśnie Pawła). A że Paweł poznał dużą część forumowiczów w Ramlejach i zna większość użytkowników BMW z Trójmiasta i okolic. Gadaj z nim.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki za info jak będzie blizej zakupu to na pewno sie do niego odezwe . Czytałem o dniach otwartych ale z Łodzi do Gdańska kawałek drogi , więc zaczekam az ktoś będzie robil bliżej . Wczoraj rozmawiałem z Liberty w Łodzi i okazuje sie ze limit 700-ek został na ten rok został wyczerpany . Nie wiem czy to prawda , ale jeżeli tak to na jakies rabaty nie ma co liczyć po Nowym ROku . Ale czas pokaże . A z Pawłem sie skontaktuje .

Mardafi dzięki za info , na razie gadam anonimowo więc do systemu nie trafiłem .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czym to jezdzisz ms 1300? I dla czego planujesz f 700? chcesz dozac rozczarowania? Poczytaj o doświadczeniach innych i podejmij dobrą decyzję. Więc jak juz podszkoliłeś sie w jeździe i masz więcej jak 170 wzrostu, kasę,

kup f 800 bo szkoda straconego czsu i kasy na eksperymenty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wino , dzięki za radę , ale swoje potrzeby mam już bardzo precyzyjnie określone . Na razie nadal "armatura" nadal mnie kręci i z niej nie zrezygnuję , ale w rodzinie jest dwóch bikerów i ten drugi nie jest zainteresowany jazdą cruiserami. Wiec wymysliłem kompromis jakim jest enduro turystyczne . TEn sezon to był DL 650A , i miał byc nowy model ale wizyta w salonie BMW spowodował ze zmieniłem decyzje i zamiast DL będzie mały GS . DL zaliczyłem w tym roku rumunskie Karpaty i powiem , że spełnił moje oczekiwania . Na razie w głęboki teren nie planuje sie zapuszczac wiec GS wystarczy . Nadal mam jednak dylemat , 650 czy 700 .

Jak skonfigurowalem sobie 700 z dodatkami to wyszło ponad 50k , jak zmienien wyposazenie z BMW na inne to będzie taniej z 6k , jak zrezygnuję z pakietu bezpieczenstwa to cena zamknie sie na poziomie około 44k.

650 z analogicznym wyposazeniem można wyrwać za 36-38k . Ale 4KM i kilka Nm robi jednak roznice , I nadal biję sie myslami .

Na co dzien i tak bedzie nim jeździć kobieta wiec kazdy kilogram i detal jest ważny . Co robic ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Imho 650, a nie wydana kasę przeznaczcie na podroz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

JAk będzie kasa na moto to i na wyprawe tez sie znajdzie. Zresztą jak sie nie szaleje to można cakiem fajną wyprawę za całkiem małe pieniądze szczególnie jak wybiera sie kierunki nie bardzo oblegane i mniej cywilizowane .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×