Skocz do zawartości
Debian

BMW F650GS 2003 żółty, umyty

Recommended Posts

Na przełomie maja i czerwca pod młotek idzie mój żółtek

Kupiłem go w sierpniu 2012 z licznikowym przebiegiem 33500km ;) (czytaj ?????) - w kufrze była nawet naklejka z wymiany oleju z tym przebiegiem. Co prawda olej był wymieniony, ale zalany z górką 350ml.

Stan jak na zdjęciach. Co zauważyłem :

prawa osłona nibybaku – brak mocowania w miejscu łączenia osłony z osłoną chłodnicy,

lewa osłona nibybaku – pęknięte jedno mocowanie łączące z osłoną środkowa,

prawy zadupek - niewielkie pęknięcia przy wlewie paliwa i przy mocowaniu kufra,

lewy zadupek – sklejone pęknięcie jak na zdjęciu DSCN0382,

uchwyty przy podstawie pod kufer jak na zdjęciach,

licznik – płytka rysa (prawdopodobnie od breloka),

Stan lakieru na przednich lagach, silniku, ramie jak na zdjęciu – widać ślady normalnego użytkowania.

Ślady korozji na podnóżkach pasażera, centralnej i bocznej stopce, nakrętce osi koła tylnego (mam drugą oryginalną nową).

Niewielkie ślady wytarcia ramy przy stopkach w miejscu typowym z prawej strony. Niewielkie ślady pomalowane lakierem – reperaturka i zabezpieczone własnoręcznie zrobioną osłoną

Łuszcząca się farba na górnej części rozrusznika (ok. 3 cm x 7mm).

Niedługo do wymiany klocki hamulcowe (przód mam zakupiony),

Do wymiany uszczelka przy kolektorze wydechowym.

Na bocznych kufrach lekkie wgniecenia.

Rozpięte i zabezpieczone przewody w okolicy główki ramy.

Niewielkie ubytki lakieru na tylnej feldze.

Pęknięte poszycie na siedzeniu (ok 2cm).

Co zostało zrobione.

~33500

-odessanie nadmiaru oleju,

~37000 Faktura:

-wymiana łańcucha rozrządu i napinacza,

-wymiana klocków hamulcowych przód,

-wymiana płynu hamulcowego przód + tył,

-wymiana oleju w lagach,

-wymiana oleju w silniku.

~45000

-wymiana opony przód Continental Trail Attack

~47000

-wymiana zestawu napędowego,

-wymiana oleju w silniku,

-wymiana linki sprzęgła,

-wymiana świec zapłonowych.

-wymiana opony tył Continental Trail Attack

~50800 Faktura

- wymiana zestawu pompy „wody”

- wymiana łożysk główki ramy,

- wymiana łożysk w tylnym kole (koło + zabierak),

- wymiana oleju w silniku,

- wymiana odprężnika,

- regulacja zaworów.

~51000

-pomalowane uchwyty kufrów.

W tej chwili ma na liczniku 53400km - rośnie. Cena 10700 do małej negocjacji.

DSCN0404.JPG

DSCN0376.JPG

DSCN0374.JPG

DSCN0372.JPG

Więcej i dokładniej: http://hostuje.net/file.php?id=d08ff677ea98e5c9a2e48800fb464e02

W tygodniu postaram się zrobić i wrzucić zdjęcia kufrów i faktur.

Info na PW.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepraszam za post pod postem i postem.

Dzisiaj moto pojechało do Adammoto w Gdyni - zostało gruntownie prześwietlone (nawet komputer się nie zawiesił), zdiagnozowane, pomierzone,ocenione i ....

ma nowego, forumowego właściciela - na pewno się pochwali.

Temat do zamknięcia

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×