Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 12 Kwiecień 2015 Miał ktoś z Was doświadczenia w tej kwesti? Instalacja moto to 4x10W. Kierunkowskazy Barracuda Viper mają żarówki 21W. Po instalacji kompletu na tył efekt jest taki, że kierunki mrugają wolniej a włączenie awaryjnych 'zawiesza' całość - trzeba stacyjką resetować przerywacz. Na razie przerobiłem zarowki 10W tak by pasowaly w miejsce 21W i działa ale chciałbym na przód też dać taki komplet i mysle sobie, czy nadal bawić się w przerabianie żarówek (trzeba szlifować jeden bolec) czy może wymienić przerywacz? Pytanie, czy w tę stronę się da? Często są przerywacze do LED itp ale czy są takie na 21W? Znalazlem cos na allegro ale nie wiem czy bedzie to działać tak, jak ma. http://allegro.pl/show_item.php?item=5194964293 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 13 Kwiecień 2015 Miał ktoś z Was doświadczenia w tej kwesti? Instalacja moto to 4x10W. Kierunkowskazy Barracuda Viper mają żarówki 21W. Po instalacji kompletu na tył efekt jest taki, że kierunki mrugają wolniej a włączenie awaryjnych 'zawiesza' całość - trzeba stacyjką resetować przerywacz. Na razie przerobiłem zarowki 10W tak by pasowaly w miejsce 21W i działa ale chciałbym na przód też dać taki komplet i mysle sobie, czy nadal bawić się w przerabianie żarówek (trzeba szlifować jeden bolec) czy może wymienić przerywacz? Pytanie, czy w tę stronę się da? Często są przerywacze do LED itp ale czy są takie na 21W? Znalazlem cos na allegro ale nie wiem czy bedzie to działać tak, jak ma. http://allegro.pl/sh...item=5194964293 Kup dowolny elektroniczny, np.http://allegro.pl/dukati-przerywacz-kierunkowskazow-12v-21w-i5240739337.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach