Lukasz

Użytkownik
  • Zawartość

    442
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

Lukasz last won the day on 1 Kwiecień 2012

Lukasz had the most liked content!

Reputacja

225 Excellent

O Lukasz

  • Tytuł
    Niezły wyjadacz
  • Urodziny 31 Styczeń

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Lubawa
  • Motocykl
    "Kiedyś Cię znajdę" ;)
  • Przebieg
    :)
  1. Jednym włączysz światła a drugim np. Koguta.
  2. Hmm..to jak poprzedni właściciel wyrzucił katalizator i dal tlumik bez dbkillera to... Bede miec problemy na przegladzie? ;p
  3. Fajny
  4. Jeździłem wczoraj do domu rodzinnego żeby zostawić go tu na zimę- 330km w deszczu i lekkim śniegu. ruch na ulicach masakra ale i tak pewnie lepiej niż dzisiaj. W kufrach ciuchy, jakieś prezenty dla rodziny i inne duperele. Swoją drogą na szosie z kuframi zawsze czuję się bezpieczniej (zawsze mam mocno oklejone tasmami odblaskowymi- mysle ze jestem lepiej widoczny)
  5. Gdy silnik pracuje i sprawdzamy po jego wylaczeniu - wyrzuca blad. Po uruchomieniu silnika i odczytaniu bledow przy pracujacym silniku- wszystko jest Ok. widocznie ten typ tak ma. Po lataniu w deszczu padla zarowka Stopu. A tak maszyna jak ta lala.
  6. Po odpaleniu silnika - dalej te same błędy. Teraz już piszę z kanciapy gdzie mieszkam - jutro jak będę przy moto - skasuję błędy i przejadę się. Zobaczę czy to coś zmieni. dzięki wszystkim za odzew
  7. Czy jest na sali mechanik! ?> ;p (ewentualnie jakiś diagnosta?) Zdjęcie tuż po przyprowadzeniu Buni w 4 ściany. Komputer niestety wypluł jakiś błąd z HES Hall Effect Sensor. Z tego co dobry wujekGoogle twierdzi - problemy z tym czujnikiem objawiaja sie tym ze nie mozna odpalic maszyny. U mnie odpala. Niestety nawet jesli skasuje bledy znow te same 2 wracaja.. Dobrzy ludzie- podpowiedzcie>? Jest sie czym przejmowac? moze mojej nowej partnerce cycki urwac od tego ? Krówka grzecznie stoi - niedługo może przegonię ją po bardziej reprezentacyjnych terenach co zaoowocuje sesją foto -wtedy ciąg dalszy zdjęć
  8. Kupiona szara krowa wczoraj. pierwsze 150 km zrobione w deszczu, wietrze itp. Wszyscy przeżyli.
  9. Może musiał do baku lać miód (półtorak) i mleko kozy Heiorun... ;D to też może być kłopotliwe...
  10. Super gratuluje motka
  11. Opis pewnie "dojedzie" na dniach czasem jak coś wystawiam na alledrogo tez tak mam. Na szybko pare zdjec a jak znajdzie sie chwile to machnie sie wypracowanie. btw Świetnie wygląda w gmolach bunkier (spotkalem sie z opiniami ze zbedne i kg.. ale look maja super)
  12. Ten srebrny co wg Vin jest zolty? Pisalem wczoraj z wlascicielem. Za kilka dni wyjezdza za granice ale temat aktualny. Tylko nie mam jak tam podjechac
  13. a gdyby tak oddać nerkę w dobre ręce... Tak serio to moja Ex zawsze stawiała sobie za cel życiowy żebym przestał fotografować i jeździć na moto. Motocykl musiałem sprzedać (teraz przeżywam powolny proces jego odkupowania) ale aparat + przynajmniej jedno szkło musi zostać choćby na złość ex. Miałem Twina i był naprawdę fajny... dlatego tego pomysłu nie skreślam. Ale pewnie skończy się na "zwykłym" 1150GS w granicach 14tys.