Skocz do zawartości

xel

Użytkownik
  • Zawartość

    3 770
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    14

xel last won the day on 7 Czerwiec

xel had the most liked content!

Reputacja

3 530 Excellent

O xel

  • Tytuł
    Wieśniak ze wsi
  • Urodziny 30 Październik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Kraków
  • Motocykl
    Pomarańczowy
  • Przebieg
    Rośnie

Ostatnie wizyty

8 485 wyświetleń profilu
  1. Cena w dół, 900 za komplet! Więcej fotek pod linkiem: https://photos.app.goo.gl/7uGBgVWhvNoE8q1UA
  2. No dobra, to trzeba szukać takiego samego, tylko żeby z założenia było kontrolerem albo miało możliwość mapowania przycisków [emoji3] Np to wygląda dość generycznie: https://allegro.pl/oferta/3d-bluetooth-4-0-kontroler-vr-bezprzewodowy-pad-do-15363351921 Tyle że pewnie zamoknie i pa pa.
  3. xel

    Fantic Caballero 500

    Jak KTM 390 Tylko przy okazji jeszcze wygląda.
  4. xel

    Fantic Caballero 500

    Właśnie wrzuciłem hasło w szukajkę i nic nie znalazłem, ale może nie umiem szukać Na papierze wygląda ciekawie, na żywo też niczego sobie. W sumie, gdyby się komu nie chciało linka klikać, to obrazek:
  5. Mówisz o tego typu urządzeniach? https://www.amazon.pl/Bluetooth-Waterproof-Controller-Motorbike-Motorcycle/dp/B0BVBX99D3 https://pl.aliexpress.com/item/1005004842509728.html?gatewayAdapt=glo2pol W wypadku zamówienia z amazonu sprawa gwarancji jest bardzo dobrze ogarniana, więc nic nie stoi na przeszkodzie zaryzykować 80 zł, a jak się zaleje, to zareklamować, skoro w opisie stoi że waterproof. Ewentualnie przy takiej cenie kupić dwa i drugiego mieć jako backup, gdyby pierwszy padł
  6. xel

    Fantic Caballero 500

    Ostatnio w ikei była promka, można było chyba za siedem dyszek kupić, aż sam się zastawnawiałem W ciągu dnia można na siedzeniu od motka, a nocą jeszcze zagrzeje, jakby sama folia życia była za słabym grzaniem
  7. EDIT: Łe, chyba się rozpędziłem i post powinien wylądować w "Testy, porównania" - czy jakiś dobry człowiek albo @Jarek przeniesie? Hejka, przy okazji ostatniego wyjazdu "wakacyjnego" natknąłem się na ulicy na ładną maszynkę, teraz zrobiłem lekki research w internetach i znalazłem jakąś specyfikację i nawet coś około recenzji: Pokrótce: jeden gar, 450 ccm, 40 KM i 150 kg masy, nowy ~34k PLN. Tylko koła takie, że niektórzy by wybrzydzali. https://www.wheelsandhills.com/blog/pierwsze-wrazenia-caballero-500 Ktoś może widział na żywo, macał, jeździł?
  8. Historia ta sięga parę lat wstecz, kiedy naszedł mnie głupawy pomysł zrobienia z mojego szrotomotóra super-adwenczerówki, a co za tym idzie, wrzucenie jej rasowych kół szprychowych. Wiadomo, szprychy ładniejsze i wyglądają bardziej profi. Skoro jeździć nie umiem, to przynajmniej motór będzie wyglądał, jakbym umiał. Wiadomym było, że pasuje tył od osiemsety, a przód od GS singla. Problem był tej natury, że przednie koła do singla są jak wspomniane gdzie indziej scottoilery z olx - nie dość, że drogie, to jeszcze ich nie ma. Jako że czasowo zbiegło się to z przeróbkami takich dwóch Husek, to skonsultowałem się z panem @arthurrem, który powiedział, że "Ze starej efki też koło spasuje, tylko trzeba tulejki przełożyć." No to heja, w marcu 2022 ustrzeliłem proste koło ze starej efki za coś koło 200 zł Trzeba je było trochę podpicować, ale na szczęście nie robiłem tego sam: W posiadanie tyłu od osiemsety wszedłem dzięki uprzejmości @Doodek (dzięki! ) Pierwej wizja była ogarnąć temat całkiem po taniości, czyli walnąć felgę sprajem na czarno w warunkach domowych i mieć w dupiu ewentualne późniejsze łuszczenie się farby. W międzyczasie jednak pojawił się pomysł na przerobienie kół na bezdętkowe, co zostało zrobione u https://dziadborowy.pl/ Z tej okazji też przednie koło dostało malowanie proszkowe na czarno. Wtedy też od razu na koła zostały wrzucone piękne i wspaniałe Motozy Tractionator Adventure (na sprzedaż w innym wątku ) Koła wyglądały na maksa rasowo, przed ich wymianą powstrzymywała mnie jeszcze stosunkowo duża ilość mięsa na moich obecnych Anakee Wild. Potem poszło już z górki: ślub, pogrzeb, dzieci, kupno lekkiego offego motocykla, połamane nogi... No i obudziłem się dwa lata później, a koła stały nadal nieruszone. Ostatnio doszedłem więc do odpowiedzialnego wniosku, że skoro GSem i tak jeżdżę 99% po alfalcie, a i kolejne lata raczej nigdzie dalej nim nie pojadę, a na pewno nie offem, to może należy jakoś zainwestować we własny komfort, tak mentalny jak i fizyczny, i przestać udawać adwenczerowca ofrołdowca na GSie. Jak pomyślał tak zrobił; za przykładem Admina Pawła postanowiłem kupić, że tak sparafrazuję Borata: (źródło, gdyby który nie znał) No to cyk, piękne motozy weg (nadal na sprzedaż, polecam!), piękne pirelki on. No a potem co, do garażu: Przy okazji okazuje się, że z GSa można uzbroić na wypadek insurekcji/wojny, że freewindy z maczetami się chowają: Koniec końców śrubek od przedniej tarczy nie udało mi się kupić nowych, więc trzeba było podpicować stare: Montaż wspomnianych przez Artura tulejek "na odwrotnie" I wyszło to wcale ładnie: Nie obeszło się od zaangażowania taniej siły roboczej z zagranicy: Tylna tarcza out ze starego koła: No i na koniec poskładać wszystko do kupy i wrzucić na motóra: Wygonić go na ulicę i można zrobić w końcu jazdę testową: Motór jeździ, skręca, hamuje, ABS działa - czyli operację można uznać za udaną, brawo my. A na koniec należy pocelebrować: Na koniec wielkie dzięki @Joris (i @Doodek, a jak!) za pomoc, garaż, jak i cały anturaż! Podsumowując: cała operacja zajęła lekko ponad dwa lata, ale okaże się, czy było warto
  9. Przód na 99% tak, tył na 99% nie ;⁠-⁠) Wytapatalkowano z magicznego pudełka.
  10. Jak dla mnie to trochę taka wizualizacja hasła "coś z niczego" - jasne, wcześniej też jeździł, ale teraz to jeszcze wygląda. A wiadomo, wygląd to najważniejsza rzecz w motórze. Szacun.
  11. To by była okazja roku Opony to te gumowe nakładki na koła
  12. Nie, czystym mazowieckim powietrzem! Jak się zaciągniesz, to widzisz syrenkę i pamiętasz o '44.
  13. Czołem Forum! Na sprzedaż mam nowe, nieużywane opony MOTOZ Tractionator Adventure, rozmiary 110/80 B19 150/70 B17 Rozmiary są bodajże OEMowskie dla starego 1200 i 1150. U mnie miały jeździć w F650GS twinie. Tył spasuje do 800-ki i twina, przód do jedno/dwucylindrowych f650/f700GS, MOŻE do KTMa 390 ADV? DOT opon 2021, montaż na kołach sierpień 2022. OPONY NIGDY NIEUŻYWANE, przebieg 0 km, przechowywane napompowane, na nowych kołach, które nigdy nie zostały założone na motka (foto), w komfortowych warunkach. Kupione i założone na koła, niestety nie zdążyłem zjeździć poprzednich z uwagi na kontuzję, a teraz jednak pójdę w coś bardziej szosowego. CENA: 1000 zł za komplet do nego. Mam oryginalny dowód zakupu. Dopuszczam sprzedaż pojedynczych opon, z uwagi na "ciekawy" mix rozmiarów. Najchętniej odbiór osobisty w Krakowie, ale wysłać też się da.
×