Skocz do zawartości

Mutomb

Użytkownik
  • Zawartość

    4 762
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    6

Posty dodane przez Mutomb


  1. 1 minutę temu, GSuberalles napisał:

    Mimo, iż jestem schizofrenicznym tunerem, muszę się zgodzić z przedmówcą. 

    To jest słaba baza po prostu. Na początek koła - 21 i 18 (ostatecznie 17) zeby mozna było jakieś sensowne opony założyć. Przeplatać na inne to za duże pieniądze. Później zawieszenie... Temat rzeka i nie wiadomo do końca jak ten motocykl będzie jeździł. Wpakuje 5 tyś w moto i okaże się, że niewiele zyska. Dla mnie nie ma sensu. Są gotowe konstrukcje w podobnych pieniądzach. Ośmielam się stwierdzić, że nie przeskoczy wspomnianej DR650.

    • Like 1

  2. 21 godzin temu, manioora napisał:

    A jak to wygląda z dokumentami? Teraz bodajże jest zarejestrowany na jedną osobę, a co będzie z rejestracją na dwie?

     

    To może nie być takie proste. Przerabiałem temat i mimo wpisu diagnosty upierali się przy tym co było w briefie. Koniec końców jednak się udało chociaż ciśnienia na to nie miałem żeby x był zarejestrowany na 2 os.


  3. 50 minut temu, Pawel napisał:

    Widać, że po grubym remoncie. Przynajmniej zewnętrznie. Pomalowane wszystko, łącznie z przednim zaciskiem i wahaczem. Na ten wiek ma prawo korodować w tym motocyklu. Nowe przewody hamulcowe w stalowym oplocie na +. Rafki chyba oryginalne pomalowane na czarno. Jeśli nawet to nic bo oryginały są bardzo porządne (chyba DID). Nie wiadomo co z silnikiem. Jeśli wszystko zrobione to myślę, że amatora znajdzie chociaż u Niemca można trafić sztukę wychuchaną w oryginale za podobne pieniądze. Kolega przywióżł kilka lat temu.

    Szczerze ja bym takiego nie kupił nawet gdybym szukał. Wolałbym sztuke w oryginale do remontu. Może dlatego, że mam pod bokiem eksperta od BIGów i zaplecze serwisowe.


  4. Dnia 29.01.2017 o 12:43, Pawel napisał:

     


    Lusterka z Paryza?

    Wysłane za pobraniem
     

    Nie sądze aby lusterka dla BMW francuzi klepali. :)

    Natomiast jeśli zauważyłbym w tym motocyklu (to nie skuter za 1500zł) lusterka od chińczyka za 30zł z allegro to bym się mocno zastanowił kto go remontował i na jakich podzespołach. Jeśli kogoś nie stać na  lusterko za 100zł to pewnie oszczędza i na innych rzeczach (filtry, olej, nowa podkładka pod śrubę spustową...). Przeważnie handlarze naprawiają sprowadzone motocykle najtańszym kosztem, żeby więcej zarobić. Dlaczego mają oszczędzać tylko na lusterkach? Tak to już jest - albo ktoś ma kasę na utrzymanie motocykla albo nie. Nie każdy musi to rozumieć.

     


  5. Teraz, agreSorek napisał:

    Nie, no bo skąd ? Ale i tak nie chcę wiedzieć nic o Twojej DRce.

    Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
     

    Mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć na któryś zlot w tym roku. Pokażę Ci wtedy jak wygląda moje i może wyglądać inne 10 letnie enduro używane zgodnie z przeznaczeniem.


  6. Dnia 22.01.2017 o 20:40, agreSorek napisał:

    A od kiedy to Mutomb taki ekspert od lusterek? Rzut oka, wyrok - chińskie, 20 pln. Nawet po nich stwierdził, że eksploatacja na najtańszych częściach. Pewnie oleju też nikt nie zmieniał, a jak już to na roślinny i to pewnie z Biedronki. Rzeczoznawca wróżbita się znalazł. Po co takie coś pisać...

    Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
     

    Jak jeździłem DRką to komplet lusterek starczał mi na tydzień. To było tanie moto i służyło do tego czego służyło... No ale co Ty możesz o tym wiedzieć...?


  7. 1 minutę temu, Pawel napisał:

    Motocykl ma nascie lat i na wystawie nie stal, choc takie tez sie zdarzają.
    Jak PrzemkaDaba np :-D

    Wysłane za pobraniem
     

    Ale to nie powód żeby bezczelnie kłamać w ogłoszeniach. Już to kiedyś pisałem - dla mnie np taki szczegół jak zakładanie chińskiego lusterka ze skuterka za 20zł w którym nic nie widać daje pogląd jakiej jakości części zamienne i środki pieniężne były inwestowane w motocykl. Czytaj wszystko było robione jak najtańszym kosztem jeśli koniecznie już musiało być robione.

    • Like 2
×