Mutomb

Użytkownik
  • Zawartość

    4762
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    6

Mutomb last won the day on 22 Wrzesień 2014

Mutomb had the most liked content!

Reputacja

3534 Excellent

O Mutomb

  • Tytuł
    Maiordomus
  • Urodziny 13.09.1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Kalish
  • Motocykl
    G650 X-Challenge
  • Przebieg
    xxx

Ostatnie wizyty

2697 wyświetleń profilu
  1. No nie wiem... Tłumacz przysięgły... Poświadczenie nieprawdy... Nie wiem czy by się ten ktoś podłożył. Oryginały też się daje.
  2. Nie wiem czy to aby nie jest karalne mój drogi kolego
  3. To jest słaba baza po prostu. Na początek koła - 21 i 18 (ostatecznie 17) zeby mozna było jakieś sensowne opony założyć. Przeplatać na inne to za duże pieniądze. Później zawieszenie... Temat rzeka i nie wiadomo do końca jak ten motocykl będzie jeździł. Wpakuje 5 tyś w moto i okaże się, że niewiele zyska. Dla mnie nie ma sensu. Są gotowe konstrukcje w podobnych pieniądzach. Ośmielam się stwierdzić, że nie przeskoczy wspomnianej DR650.
  4. Może się powtarzam... Daj sobie spokój z tymi przeróbkami. Nie warto. Kup nowe opony dualowe. Pojeździj trochę. Odłóż kasę, którą chcesz wpakować w przeróbki i zmień motocykl. Szkoda czasu i pieniędzy.
  5. To może nie być takie proste. Przerabiałem temat i mimo wpisu diagnosty upierali się przy tym co było w briefie. Koniec końców jednak się udało chociaż ciśnienia na to nie miałem żeby x był zarejestrowany na 2 os.
  6. Powitac!
  7. Powitac!
  8. Powitac!
  9. Powitac!
  10. Widać, że po grubym remoncie. Przynajmniej zewnętrznie. Pomalowane wszystko, łącznie z przednim zaciskiem i wahaczem. Na ten wiek ma prawo korodować w tym motocyklu. Nowe przewody hamulcowe w stalowym oplocie na +. Rafki chyba oryginalne pomalowane na czarno. Jeśli nawet to nic bo oryginały są bardzo porządne (chyba DID). Nie wiadomo co z silnikiem. Jeśli wszystko zrobione to myślę, że amatora znajdzie chociaż u Niemca można trafić sztukę wychuchaną w oryginale za podobne pieniądze. Kolega przywióżł kilka lat temu. Szczerze ja bym takiego nie kupił nawet gdybym szukał. Wolałbym sztuke w oryginale do remontu. Może dlatego, że mam pod bokiem eksperta od BIGów i zaplecze serwisowe.
  11. A homologację to ma?
  12. Nie ciśnij chłopa, to artystyczna robota. Lepiej dobrze niż szybko :).
  13. Nie sądze aby lusterka dla BMW francuzi klepali. Natomiast jeśli zauważyłbym w tym motocyklu (to nie skuter za 1500zł) lusterka od chińczyka za 30zł z allegro to bym się mocno zastanowił kto go remontował i na jakich podzespołach. Jeśli kogoś nie stać na lusterko za 100zł to pewnie oszczędza i na innych rzeczach (filtry, olej, nowa podkładka pod śrubę spustową...). Przeważnie handlarze naprawiają sprowadzone motocykle najtańszym kosztem, żeby więcej zarobić. Dlaczego mają oszczędzać tylko na lusterkach? Tak to już jest - albo ktoś ma kasę na utrzymanie motocykla albo nie. Nie każdy musi to rozumieć.
  14. Choćby upierdliwy sposób operowania kierunkowskazami