Skocz do zawartości

murek

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez murek


  1. hahahaha jak Was podziwiam Kochani za odpowiadanie na te same pytania. aż mi głupio jak pomyślę, o jakie głupoty ja pytałam, a Wy dzielnie odpowiadaliście :D jeszcze bardziej Was za to kocham :]

    murek:

    mój Gs miał 17 l, przejezdzałam na nim +/-300km (bo jeszcze nie padło pytanie, ile na baku kolega murek moze przejechać) :D - bez plecaka (pasazera)

    kup sobie Dl'a albo Gs'a (najlepiej dużego) a, mozesz też rozważyć tenere albo transalpa zwanego trampkiem - i tak jestem zdania, że przy prawie 2m to współczuję pozycji (Rmapus - Ty jesteś jakiś inny, że Ci wygodnie :)

    a jak jesteś fanem dłubania to polecamy KTM :] np 640 adventure ;) tylko uwaga, wiiiiiibruje tak, że po 100km musisz robić break :]

    Do tej pory jeździłem na Royalu Enfieldzie , także o wibracjach, myślę , że wiem prawie wszystko.


  2. Moim zdaniem grzechu warty każdy z nich, tylko nie z każdym w każdych warunkach będzie maksymalnie przyjemnie ;-)

    A że tak zapytam jakiemu celowi głównemu ma służyć ten Twój nowy zakup?

    Podałeś 4 zupełnie różne modele o dwóch, że tak to określę, różnych ciężarach gatunkowych. Inny powinieneś brać pod uwagę szykując się np. na podbój Azji, a inny na niedzielne wycieczki za miasto, nie daj Boże z kompanią na tylnym siodełku . Tak to trochę rozdwojenie jaźni ;-) , ale ja tam nie wiem... do garów wracam :oops:

    Chcę moto nad wyraz uniwersalne takie i do kościoła i do przysłowiowej Mongolii , żeby było proste w serwisie, w miarę mało paliło, wygodne dla 2 osób, nie psuło się zbyt często, niezbyt ciężkie , bo jak to mówią kup takie moto , które sam podniesiesz , właśnie coś takiego. Tak się zastanawiam i chyba muszę wywalić z tego zestawu DL-a , chociaż bardzo mi się podoba. A wy co sądzicie ? Bardzo zaciekawił mnie nowy/stary KLR-650 po 2007 roku, może ktoś z was mógłby coś ciekawego powiedzieć o tym motku.


  3. Jeśli dobrze zrozumiałam Kolega pytał o Pegaso TRAIL, czyli produkowaną od 2005 roku, a to już silniczek Yamaha, baj baj Rotax :)

    Trail mają dobrą opinię, ale z tego co pamiętam dosyć nisko kanapę, a Ty jesteś wysoki...

    Popatrz też na starsze egzemplarze Pegaso. Takie do 2000 roku są naprawdę wysokie.

    Motocykl jest tak samo świetny jak GS, tylko u nas taki trochę albo dla amatorów albo dla koneserów- kupowany albo przypadkiem (często ze względu na wielce atrakcyjne ceny), albo już przez bardzo świadomego motocyklistę, który nie chce płacić za przeokropnie "modnego" GS'a ;) Mało popularny a że i nie tak "modny" jak GS'y trudno zbywalny. Zaletą starszych roczników 97-2000 jest często b.dobra cena idąca w parze z dobrym stanem. Minus to spalanie, ale jak nie robisz w sezonie 20 000 km. to ta różnica 1l/100km. niewiele boli... Jak planujesz wydać 14tys. a wydasz 6, to Ci jeszcze na dużo tego paliwka zostanie ;)

    Dzięki za komentarze, tak na dzisiaj na placu boju pozostały AT, GS Dakar, DL 650 i ew. KLR 650 po 2007 roku.


  4. Jaki jest koszt serwisowania to pytanie względne. Zależy czy sam go będziesz serwisował czy u,, Pana Edka ''czy w serwisie BMW , co będzie nawalać , na jakiego mechanika trafisz , czy nie będą chcieli cię naciągnąć na koszty itd ...

    Motor wygląda na zdjęciach spoko . Ale cena mało zachęcająca jak na ten rocznik . Spróbuj z tysiaka utargować :drinkbeer: albo i 2

    Oczywiście cena części nie robocizny, a co do tego wątku to już go czytałem , ale niewiele z niego wynika i w dalszym ciągu nie wiadomo czy to okazja czy przysłowiowa mina.


  5. Tak jak w temacie chciałbym kupić Dakara, mam 198cm i ok 94kg wagi wiec myślę , że moto będzie dla mnie ok.

    Mam w związku z tym pytania?

    - jaki jest koszt serwisowania takiego motorka

    - co jaki czas wymiana oleju ew jaki olej

    - no i na koniec upatrzyłem sobie już egzemlarz wystawiony na http://allegro.pl/bmw-f-650-gs-dakar-i2742630857.html

    miałbym prośbę o ew komentarz w sprawie tego motorka

    Pozdrawiam


  6. Witam wszystkich i tak jak w temacie , chciałem zasięgnąć waszej opinii w sprawie zakupu motocykla do bliższej i dalszej turystyki.

    Kilka wiadomości na mój temat mam 47 lat , 198 cm i ok 94 kg , motocykl ma być niezbyt mocny i niezbyt ciężki moje doświadczenie dotychczasowe z moto to MZ 150 20 lata temu , a obecnie Royal Enfield Electra 500 .

    W minioną sobotę wybrałem się do firmy Bike master w Gdańsku i tam sprawdziłem następujące sprzęty:

    1) BMW Dakar

    2) DL 650

    3) Transalp 650

    a jeszcze wcześniej Kawasaki KLR 650

    Jakie moto waszym zdaniem byłoby dla mnie najlepsze , prosiłbym jeśli można uwzględnić również cenę eksploatacji i serwisu.

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam


  7. Czołem wszystkim nazywam się Mariusz na codzień jeżdżę Royalem Enfieldem , ale zastanawiam się nad zakupem jakiegoś Gs - a , podobno jest to najlepsze miejsce w sieci aby uzyskać poradę w sprawie takiego zakupu.

    • Like 2
×