murek
-
Zawartość
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez murek
-
-
ja ma marzenie żeby royalem indie objeździć :)
Owszem , mam marzenie , aby motkiem USA objechać , Indie to nie dla mnie.
-
hahahaha jak Was podziwiam Kochani za odpowiadanie na te same pytania. aż mi głupio jak pomyślę, o jakie głupoty ja pytałam, a Wy dzielnie odpowiadaliście :D jeszcze bardziej Was za to kocham :]
murek:
mój Gs miał 17 l, przejezdzałam na nim +/-300km (bo jeszcze nie padło pytanie, ile na baku kolega murek moze przejechać) :D - bez plecaka (pasazera)
kup sobie Dl'a albo Gs'a (najlepiej dużego) a, mozesz też rozważyć tenere albo transalpa zwanego trampkiem - i tak jestem zdania, że przy prawie 2m to współczuję pozycji (Rmapus - Ty jesteś jakiś inny, że Ci wygodnie :)
a jak jesteś fanem dłubania to polecamy KTM :] np 640 adventure ;) tylko uwaga, wiiiiiibruje tak, że po 100km musisz robić break :]
Do tej pory jeździłem na Royalu Enfieldzie , także o wibracjach, myślę , że wiem prawie wszystko.
-
Jak mawia Ven
My zawsze mamy rację :lol:
Może to zabrzmi głupio,ale czy istnieje jakaś akcesoryjna kanapa, która powiększyłaby przestrzeń do siedzenia i 2 pytanko jaką pojemność baku ma dakar to prawda,że tylko 9 litrów.
-
Pewnie. Ma takie rasowe szramy. Prawdziwie meski motek. ;)
Mam pytanie , bo jeszcze nie miałem możliwości usiąść na Dakarze, czy jego kanapa (chodzi o wielkość) jest tak samo duża jak zwykłego Gs-a?
-
ja nad sprzedażą troszkę myślę...
hm...
Dzisiaj byłem z małżonką oblukać motki w bikermasterze w Gdańsku i powiem tak najwygodniejszy z Transalp, GS-650 i DL- 650 jest DL, mieliście rację.
-
aleśmy se wątek do spamu znaleźli
jeszcze zaraz Bajer się włączy i wątek będzie do zamknięcia ;-)
Ok teraz tylko znaleźć moto macie może, jakieś namiary na fajnego Dakara ew DL-a, co do Żubrówki, to żaden problem, ale wolę finlandię.
-
No nie da rady :)
Dl strasznie mi się podoba , ale jazda po bezdrożach Skandynawii,Bałkanów to chyba nie dla niego. AT, Dakar i KLR to chyba wjadą wszędzie i chyba są stosunkowo wygodne do długich przelotów.
-
Moim zdaniem grzechu warty każdy z nich, tylko nie z każdym w każdych warunkach będzie maksymalnie przyjemnie ;-)
A że tak zapytam jakiemu celowi głównemu ma służyć ten Twój nowy zakup?
Podałeś 4 zupełnie różne modele o dwóch, że tak to określę, różnych ciężarach gatunkowych. Inny powinieneś brać pod uwagę szykując się np. na podbój Azji, a inny na niedzielne wycieczki za miasto, nie daj Boże z kompanią na tylnym siodełku . Tak to trochę rozdwojenie jaźni ;-) , ale ja tam nie wiem... do garów wracam :oops:
Chcę moto nad wyraz uniwersalne takie i do kościoła i do przysłowiowej Mongolii , żeby było proste w serwisie, w miarę mało paliło, wygodne dla 2 osób, nie psuło się zbyt często, niezbyt ciężkie , bo jak to mówią kup takie moto , które sam podniesiesz , właśnie coś takiego. Tak się zastanawiam i chyba muszę wywalić z tego zestawu DL-a , chociaż bardzo mi się podoba. A wy co sądzicie ? Bardzo zaciekawił mnie nowy/stary KLR-650 po 2007 roku, może ktoś z was mógłby coś ciekawego powiedzieć o tym motku.
-
Jeśli dobrze zrozumiałam Kolega pytał o Pegaso TRAIL, czyli produkowaną od 2005 roku, a to już silniczek Yamaha, baj baj Rotax :)
Trail mają dobrą opinię, ale z tego co pamiętam dosyć nisko kanapę, a Ty jesteś wysoki...
Popatrz też na starsze egzemplarze Pegaso. Takie do 2000 roku są naprawdę wysokie.
Motocykl jest tak samo świetny jak GS, tylko u nas taki trochę albo dla amatorów albo dla koneserów- kupowany albo przypadkiem (często ze względu na wielce atrakcyjne ceny), albo już przez bardzo świadomego motocyklistę, który nie chce płacić za przeokropnie "modnego" GS'a ;) Mało popularny a że i nie tak "modny" jak GS'y trudno zbywalny. Zaletą starszych roczników 97-2000 jest często b.dobra cena idąca w parze z dobrym stanem. Minus to spalanie, ale jak nie robisz w sezonie 20 000 km. to ta różnica 1l/100km. niewiele boli... Jak planujesz wydać 14tys. a wydasz 6, to Ci jeszcze na dużo tego paliwka zostanie ;)
Dzięki za komentarze, tak na dzisiaj na placu boju pozostały AT, GS Dakar, DL 650 i ew. KLR 650 po 2007 roku.
-
Malowanie podobne do limitowanych wersji" 30 Years GS "
Więcej danych bym prosił
-
Za tą cenę na pewno znajdzesz coś nowszego i może lepiej wypasionego (ABS, grzane manetki). Moto wyprodukowane w 2000 roku, a zarejestrowane w 2001 - numer vin z ostatniego zdjęcia generuje http://www.bmwstore....pojazd/vZF62821
A jak szanowne grono zaopatruje się na Apriilie Pegaso trial np.
-
Weź jeszcze pod uwagę to:
A jak z tym Dakarem z Warszawy jest to możliwe żeby miał taki mały przebieg?
Może macie na oku coś fajnego za ok 14tys.
-
Odnośnie wzrostu też było już pisne ważne dla wysokich jest wysoka kanapa czy takie rozwiązania jak podwyższenie kierownicy . Dakar ma taką samą ramę jak zwykły gs ma wyrzsze zawieszenie jak zwykły gs .Chyba że ja czegoś nie wiem to proszę mnie poprawić :)
Vengosh10 dzięki o coś takiego mi chodziło.
-
Jaki jest koszt serwisowania to pytanie względne. Zależy czy sam go będziesz serwisował czy u,, Pana Edka ''czy w serwisie BMW , co będzie nawalać , na jakiego mechanika trafisz , czy nie będą chcieli cię naciągnąć na koszty itd ...
Motor wygląda na zdjęciach spoko . Ale cena mało zachęcająca jak na ten rocznik . Spróbuj z tysiaka utargować :drinkbeer: albo i 2
Oczywiście cena części nie robocizny, a co do tego wątku to już go czytałem , ale niewiele z niego wynika i w dalszym ciągu nie wiadomo czy to okazja czy przysłowiowa mina.
-
To zacznijmy od ( wydaje się ;) prostego pytania: jaki olej ;)
Tutaj masz odpowiedź: http://f650gs.pl/top...y-glowny-watek/
Ok już wiem motul syntetyk ew półsyntetyk
-
Tak jak w temacie chciałbym kupić Dakara, mam 198cm i ok 94kg wagi wiec myślę , że moto będzie dla mnie ok.
Mam w związku z tym pytania?
- jaki jest koszt serwisowania takiego motorka
- co jaki czas wymiana oleju ew jaki olej
- no i na koniec upatrzyłem sobie już egzemlarz wystawiony na http://allegro.pl/bmw-f-650-gs-dakar-i2742630857.html
miałbym prośbę o ew komentarz w sprawie tego motorka
Pozdrawiam
-
Witam wszystkich jestem tu nowy i szczerze zainteresowany tym białym dakarem , jednak stoi od jakiegoś czasu na allegro i nie ma wzięcia , więc się zastanawiam czy coś z nim nie tak , czy może cena zbyt wygórowana? czy jeszcze coś innego? Pozdrawiam
-
Dzięki za dotychczasowe opinie, ale mam jeszcze pytanko czy ktoś z was ujeżdżał może kawasaki KLR 650 ? W USA jest to bardzo popularny motor no i co dużo gadać bardzo tani.
-
Fajny artykuł dzięki , ale ja już na nich siedziałem i powiem tak , a liczy się pierwsze odczucie , transalp 650 poczułem się jak by był na mnie skrojony , BMW Dakar bardzo wysoki , ale niesamowicie zestrojone zawieszenie , DL 650 ciężki no i na koniec KLR 650 wysoki . bardzo poręczny i lekki.
-
DL nie będzie dla mnie za mocny , mój Royalek to nie całe 30 kucyków , a DL ponad 2 razy tyle i tu może wypada dopowiedzieć , że prędkości po wyżej 140 mnie nie interesują , a podróżować można i wolniej i bezpieczniej czego dobrym przykładem jest mój Royal.
-
Wzrost i waga - raczej Dakar albo DL. Zależy tez co rozumiesz pod nazwą turystyka.
Turystyka? trochę po Polsce , Skandynawia a potem południe Europy i raczej asfalt .
-
Witam wszystkich i tak jak w temacie , chciałem zasięgnąć waszej opinii w sprawie zakupu motocykla do bliższej i dalszej turystyki.
Kilka wiadomości na mój temat mam 47 lat , 198 cm i ok 94 kg , motocykl ma być niezbyt mocny i niezbyt ciężki moje doświadczenie dotychczasowe z moto to MZ 150 20 lata temu , a obecnie Royal Enfield Electra 500 .
W minioną sobotę wybrałem się do firmy Bike master w Gdańsku i tam sprawdziłem następujące sprzęty:
1) BMW Dakar
2) DL 650
3) Transalp 650
a jeszcze wcześniej Kawasaki KLR 650
Jakie moto waszym zdaniem byłoby dla mnie najlepsze , prosiłbym jeśli można uwzględnić również cenę eksploatacji i serwisu.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
-
Czołem wszystkim nazywam się Mariusz na codzień jeżdżę Royalem Enfieldem , ale zastanawiam się nad zakupem jakiegoś Gs - a , podobno jest to najlepsze miejsce w sieci aby uzyskać poradę w sprawie takiego zakupu.
- 2
Chcę nabyć GS 650 Dakar
na Zamierzam kupić moto...
Napisano · Report reply
Musisz bardzo lubić grzebanie w moto bo Royal , będzie tego potrzebował