Skocz do zawartości

rajek1

Użytkownik
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

Posty dodane przez rajek1


  1. Żeby nie powielać tematu dokleje tanią alternatywę motoilera-a

    Grawitacyjna wersja manualna. Koszt ok. 20zł

    Zbiorniczek płybu hamulcowego od jakiegoś traktora 7zł

    IMAG0829.jpg

    Kranik (zaworek) kupiony w sklepie akwarystycznym za 4 zł

    IMAG0830.jpg

    Reszta to wężyk do nabycia na metry za parę zł i rurka doprowadzająca scottoiler.

    Zamontowane pod kanapą na piździku CBF125

    Minus taki że za każdym odstawieniem moto trzeba otwierać kanapę i zakręcać kranik. Wbrew pozorom łatwo ustawia się dozowanie.

    Bardziej zaawansowana samoróbka:

    Zamiast kranika elektrozawór z samochodowej instalacji gazowej. NIE Z BIEDRONKI ;)

    IMAG0835.jpg

    a do tego centralka sterująca

    IMAG0834.jpg

    Zasilanie centralki z pozycji tylnej lampy.

    Poprzez kombinację pinów tj. tych małych przełączników, centralkę można ustawić, co ile sekund ma otwierać elektrozawór oraz na jak długo. Do tego w centralce jest przewidziana przerwa do której wystarczy pociągnąć przewód od czujnika luzu dzięki czemu nie będzie lał na postoju w trakcie kiedy motocykl pracuje.

    Niestety nie znam kosztów centralki ani elektrozaworu. Samoróbki podejrzane u kolegi.

    • Like 3

  2. Wiem, że każda sroka swój ogon chwali... ale polecam swój Dakar (ogłoszenie na forum) - nie mazowiecke co prawda, ale wiem co sprzedaję i wiem, że się tego sprzętu nie wstydzę.W PL jestem jego pierwszym właścicielem + 1 w niemczech.

    A nie ukrywam, że po prostu mi pilno, bo już dużego GSa mam umówionego...

    Dziękuje za propozycję ale z dwóch przyczyn się nie zdecyduje.

    1. Naprawdę nie mam jak się ruszyć. Niemowlak i żona po operacji.

    2. Już znalazłem, jutro (poniedziałek) finalizuje transakcje. Ubiegnę was ;) Zdjęcia będą :)

    Dziękuję wszystkim za rady ;)


  3. Po oględzinach.

    Był ze mną kolega, motocyklista, nie jakiś specjalista ale wiele lat na 2OO.

    Wnioski z oględzin:

    - Ogólny stan wizualny taki sobie. Z każdej strony porysowany+leżał na prawym boku.

    - Coś się poci przy silniku ale nie wyczailiśmy dokładnie skąd.

    - Poci się korek spuszczania oleju.

    - Wszędzie pordzewiałe przeróżne śrubki.

    - Tylko jeden kluczyk

    - No i teraz kwiatek. Po puszczeniu kierownicy przy różnych prędkościach, zawsze ściąga w prawo

    - Sporo papierków z różnych przeglądów, minus bo były w Motochallenge

    + Nowy napęd

    + Oponki rzeczywiście ładne, klocki i tarcze również lecz piszczą ale tylko tył.

    Nie wziąłem ;)

    • Like 1

  4. Upewnij się też, czy to nie wersja obniżana, tzw lejdisowa, bo przy wzroście powyżej 175 cm może być za niski.

    Cenna uwaga. Po zdjęciach z ogłoszenia nie widać.

    Właścicielka przysłała mi kilka dodatkowych zdjęć z których wynika że jest to właśnie wersja lejdisowa. Wzrostu mam 170cm i już kiedyś się przymierzałem do lejdisowej wersji z odczuciami na plus, całe stopy na podłożu. W poniższym lynku zdjęcia moto na którego się przymierzałem, tylko cena była zbyt wysoka jak dla mnie.

    Zaś forumowiczka murarz kupiła go lecz nie pochwaliła się na forum, wiem bo dostałem PW z podziękowaniem.

    http://f650gs.pl/topic/6288-moto-we-wrocku/page__fromsearch__1

    A oto dodatkowe zdjęcie moto w moim zainteresowaniu na którym widać czujnik ABS i że jest to wersja lejdis

    Dzisiaj o 16 jestem umówiony na oględziny ;)

    DSC_1188%2520-%2520Copy.JPG


  5. W końcu po ponad roku na forum i nie znudzeniu się tym modelem, decyzja podjęta.

    Jak nie teraz to na wiosnę ;) Szukam F650 GS w Mazowieckim lecz najbardziej skupiłbym się na samej Warszawie bo nie za bardzo mam jak się z niej ruszyć. Interesuje mnie poniższe ogłoszenie. Moto sprzedaje kobieta, twierdzi że ma różne rachunki z przeglądów, jeden z nich odbył się w lipcu tego roku. Cena jeszcze do zbicia. Tak jak w ogłoszeniu, bolączki to piszczące hamulce. Właścicielka rozpytana, oświadczyła że tarcze i klocki wymieniane były w 2013r. i ma na to rachunki.

    Szukam w okolicach tej ceny z ogłoszenia.

    Proszę o opinię ze zdjęć na temat tego konkretnego egzemplarza a może ktoś osobiście zna to moto i właścicielkę?

    Z góry DZIĘKUJE i pozdrawiam ;)

    http://otomoto.pl/bm...s-M4135648.html


  6. Się podłączę do tematu.

    Dzisiaj rano pan z busa nie spojrzał i nie mignął. W rezultacie jestem na ortopedii ze strzaskanym kolanem i główką piszczeli. Prędkość - wysprzeglona 2, bo byly za małe obroty...

    Widziałem, Łopuszańska -W-wa, mały GS w kolorze zdaje się że bordo z małą srebrną owiewką. Tak myślałem że wina busa IVECO. Przez ten remont strasznie tam ciasno i nie ma gdzie uciekać.

    Szybkiego powrotu do zdrowia!!!!


  7. Rzeczywiście omijanie lecz trzeba zwrócić uwagę na to że jest to jeden pas ruchu w tym kierunku, więc lewy rząd staje przy osi, tak aby się zmieścił prawy rząd tylko z grzeczności bo z tego co widzę jest tam bardzo wąsko.Jeśli prawy rząd pcha się na przód bo lewy mu to udostępnił musi się poruszać ze szczególną uwagą, to się tyczy także sytuacji odwrotnej.

    A dla rowerów, obowiązkowe OC, w końcu poruszają się po drodze publicznej.


  8. Dziś akurat spotkałem patrol drogówki. Gdyby gość w Omedze nie wysiadł, nie byłoby podstaw do powiedzenia na niego choćby jednego złego słowa. Do tego rowerzysta jest jednym z pracowników łódzkiej Polibudy. Ładne zachowanie jak na kogoś ze stopniem dr-a.

    Dlaczego jak burak? Zobaczyłbyś kolarza zza pick-upa? Miejsce zatrzymania Opla jest w pełni zgodne z przepisami.

    Nie znam Łodzi "byłem raz i wracać nie chcę" ale, studiując Street view google maps, Omedze, oprócz naruszenia nietykalności można przyklepać wyprzedzanie prawą stroną oraz bezpośrednio przed przejściem dla pieszych choć to trochę naciągane, o ile prawidłowe miejsce na mapie oglądałem. Jeśli chodzi o zatrzymanie pojazdu na wysokości wjazdu do bramy to rzeczywiście prawidłowe lecz bez głowy, ktoś może chcieć wjechać lub wyjechać z bramy. Wjazd na posesję nie jest skrzyżowaniem ;)


  9. P.S. Przy niebieskim w tle - fajny garaż jak na handlującego "dorywczo" ;)

    W tym garażu razem z GSem stało 4 może 5 motocykli, oprócz tego w drugim garażu sprzedający miał jeszcze jeden na sprzedaż i 1 swój prywatny.

    Czyli tak jak napisałem wcześniej, w ofercie ma około 5-6 motocykli.


  10. Może się zainteresujesz tym. http://otomoto.pl/bm...n-M3825625.html

    Oglądałem to moto, jak na moje laickie oko, maszyna w idealnym stanie, nie szykowane specjalnie pod oglądających a i tak świetnie wygląda.

    Wszystkie kufry oryginał, tankbag również od BMW.

    Sprzedający co prawda handlarz lecz tylko dorywczo, jeździ za granicę z czymś a przy okazji powrotu na pusto jak coś mu się spodoba to przywozi do kraju. Na stanie nie ma 100 motocykli a tylko 5-6. Ogłoszenie wystawione przez kolegę sprzedającego który ma komis lecz moto do obejrzenia u samego sprzedawcy.Cena oczywiście do negocjacji, czyli za 15K zł pewnie pójdzie.

    Dodatkowo będąc tam nagrałem krótki filmik dla zainteresowanych.

    Sam byłem zainteresowany tym moto lecz dowiedziałem się że zostanę ojcem więc........

    Później dorzucę kilka zdjęć, jak tylko zgram z telefonu :)

    • Like 1
×