-
Zawartość
51 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez poohaty
-
-
Przynajmniej komfortowo
Miałem podobną akcję tylko nie doszło do kontaktu. No i z auta sfrunął nie materac ale europaleta...
-
Dwie sytuacje, z wczoraj i dziś.
Lokalizacja dzisiejszej: https://goo.gl/iOEpyq, Kraków, al. Powstańców Śląskich.
Padało sporo i wczoraj i w nocy, więc cały prawy pas pod wiaduktem był (pewnie jeszcze jest, to było z pół godziny temu) jeziorem. Musiałem je przejechać bo lewy pas był zajęty. Udało mi się niewyj...batsu ale spodnie mokre do kolan (od dołu oczywiście :D), w butach trochę wody i dłonie mnie trochę bolą od sciśnięcia na miazgę kierownicy ze strachu. Nie polecam!
Wczorajsza tu: https://goo.gl/rUiOjl, Kraków, skrzyżowanie Powstańców Wielkopolskich z Wielicką
Jechałem na zachód (znaczy się w lewo tej mapy). Przed samym skrzyżowaniem kierowca ciężarówki zdecydował się zmienić pas bez kierunkowskazu i bez oglądania się na mnie, małego czerwonego żuczka. Awaryjne hamowanie, uślizg koła, wymiotało mną jak szatan, na szczęście utrzymałem się w pionie. Chciałbym zobaczyć jak to wyglądało z punktu widzenia przechodniów, pewnie jak rodeo. Dziś tam będę jechał na podwójnej ostrożności...
Pozdrawiam i życzę bezpiecznej jazdy :)
Kuba
-
Cześć!
-
Potwierdzam polecenie, mam też od Michała Merty kufer i jest znakomity.
Pozdrawiam
Kuba
-
Cześć!
-
Wygląda na to, że serwis jednak dał ciała. Po zatankowaniu do pełna i zostawieniu motocykla na noc, rano pod wężykiem odpowietrzenia airboksa znalazłem kałużę benzyny. Z badań na sieci wynika, że gaźniki do rozbiórki i sprawdzenia uszczelek... :x
-
Sprawdz to ssanie, zalewa go
Gdybyś mógł rozwinąć "sprawdź"...
Ogólnie motocykl działa, jeżdżę i jestem zadowolony, boję się tylko, że akcja ze ssaniem kiedyś gdzieś w trasie mnie dopadnie :(
-
Eeee. pewnie już jeździ i zapomniał napisać co było przyczyną awarii ;-)Wypraszam sobie takie insynuacje! ;-)
Motocykl odebrałem z naprawy w sobotę, siedział tam 3 (TRZY) tygodnie. Diagnoza - nieszczelne połączenie króćca ssącego do silnika. W serwisie dorobili uszczelkę, wyczyścili gaźniki, wymienili w gaźnikach oringi, wyregulowali. No i generalnie motocykl chodzi, pali od strzała ale żebym nie był bardzo szczęśliwy to dostałem następny problem w zamian :-) Zanim poregulowali i namieszali w reszcie, odpalałem motocykl na ssaniu, chodził tyle żebym zdążył założyć kask i rękawice, wyłączałem ssanie i było git. Teraz na ssaniu w ogóle nie uruchomię motocykla, a zanim się trochę nagrzeje i wejdzie na obroty to muszę sam (temi ręcyma) trzymać go na gazie. Po 30-60 sekundach jest już dobrze i mogę się zająć ubieraniem. Jeśli ruszę tylko ssanie motocykl gaśnie. Ponieważ odkryłem to w sobotę wieczorem nie zdążyłem jeszcze się skomunikować z serwisem, zobaczymy co powiedzą...
CDN!
Pozdrawiam
Kuba
-
Iskra jest?
Paliwo jest?
To musi chodzić.
Ewentualnie sprawdź czujnik wału, bo u mnie też iskra była a nie palił. Przyczyną był syfek przyklejony do czujnika. Wytarłem go szmatką i od tamtej pory cieszę się jazdą.
Problem polega na tym, że nie umiem na zawołanie wywołać problemu. Dziś była ładna, słoneczna pogoda i motocykl zapalił i chodził bez problemu. Pryskałem wodą po kablach i okolicach ale nie udało mi się ani na chwilę przerwać pracy silnika. Czujnik sprawdzę, ale nie umiem uzasadnić dlaczego jego zabrudzenie powodowałoby problemy tylko kiedy motocykl jest mokry :cry:
-
Mi się coś podobnego stało dzisij, chociaż w innych okolicznościach. Winny był czujnik stopki bocznej. Przerywał zapłon, jakby paliwa brakowało, kaszlał, prychał, chwilę jechał i znowu.
Czujnika stopki nie posiadam :-)
-
Zrobiłem przed chwilą test z wodą i niestety motocykl się nawet nie zająknął. Nigdzie nie widać iskier ani niczego co by przypominało ślady przebicia. Trochę już mam dość knucia i waham się między wymianą tych przewodów a oddaniem motocykla do mechanika i "skaskadowaniem" (jak mówi korposlang) tego problemu na innych...
-
Spryskaj rozpylaczem jakiś po ciemku cały układ wysokiego napięcia, przewody, fajki, wszystko, masz szansę że zobaczysz przebicie (jeśli jest). Źle się wyraziłem, zabrzmiało to jak rada, a powinno - ja bym tak zrobił :)
Spróbuję w weekend i dam znać czy coś wykryłem.
-
To może ten kto ją rozbierał źle skręcił. Wiesz każdy facet lubi rozbierać, a z ubieraniem - to najlepiej niech się sama ubierze :-D, żeby później np tył na przód nie było.
No tak, nie przewidziałem, że to się da "włochato" zinterpretować :-) Ale żeby utrzymać temat, motocykl się buntował przed moim rozkręceniem fajki więc skręcaniem sam nie zepsułem.
-
Ja bym wymienił przewody cewka - świece.
Same kable? Czy z fajką?
Dochodzi jeszcze kwestia fajek na świecach.
Ja miałem nie szczelne a objawiało się to właśnie problemami przy zmoczonym silniku i świeca była skorodowana.
Świeca jest nowa, a fajka była przeze mnie rozebrana i jest w środku w idealnym stanie.
-
Cześć i czołem,
Mam problem (kolejny) z moją czerwoną rakietą: nie lubi wody i wilgoci. Motocykl uruchamia się na zimno bez problemu, bez znaczenia mokry czy suchy. Po rozgrzaniu (albo po przejechaniu kawałka, zwykle paru kilometrów) ma problemy z wchodzeniem na obroty, zaczyna się "dławić" i ewentualnie gaśnie. Jeśli już jedzie to jest granica obrotów (4000-4500) powyżej której ma okazjonalne braki mocy, trwające sekunde czy dwie. Na razie zdarzyło się to trzy-cztery razy ale zawsze zaszły warunki: motocykl stał na deszczu, jechał w deszczu albo po mokrej drodze albo (może to już moja paranoja ale co tam ;-)) powietrze jest wilgotne. Jeśli jest sucho, motocykl pracuje bez problemu. Z rzeczy które wymieniłem przed wystąpieniem problemu jest regulator, poprzedni wyzionął ducha.
Co zrobiłem w ramach walki z problemem:
- zmieniłem świece
- przeczyściłem połączenia kabli do akumulatora i masy do silnika
- sprawdziłem fajki (czyste, w środku opornik 1 kOm)
- idąc za radą z http://faq.f650.com/FAQs/PlugCapsnCoils.htm zmierzyłem oporność fajka - masa cewki i masa cewki - sygnał, odpowiednio 11 kOm i ~0.3 Om (dla obu cewek są prawie identyczne), przeczyściłem styki
- sprawdziłem połączenie pomiędzy wtyczką modułu zapłonowego a wejściem na cewki
- wywaliłem wreszcie dodatkowy filtr paliwa
- zmieniłem obie membrany gaźnika, były pęknięte
Może ktoś ma jakieś propozycje co mogę jeszcze, przed poddaniem się i skorzystaniem z mechanika, zrobić?
Pozdrawiam
Kuba
- zmieniłem świece
-
Gratuluję i witam!
-
No i wszystko jasne. Ległem i zajrzałem od dołu. Tłoczek nie wraca do końca. Brakuje mu ok. 1 cm. Ale jaka jest tego przyczyna - nie wiem. Czy można coś z tym zrobić tak we własnym zakresie?
Ja przy rozbiórce korzystałem z tego linka:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=855294
Tył jest prosty, dasz radę!
Powodzenia
Kuba
-
To kur.. jakaś rzeźba jest ...
Zdjęcie zajumane z internetu, nie moje :) Linka zaczepiona o haczyk, dziekuję za uwagę!
Pozdrawiam
Kuba
-
Cześć,
Przeszukałem trochę internetu i 5 manuali do F650 ale nie znalazłem dobrego zdjęcia, a w ferworze walki swojego nie zrobiłem. Chodzi o krótki kabelek przykręcony z jednej strony do ramy w okolicach regulatora napięcia i zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego (na zdjęciu poniżej to ten przykręcony jedną z dwóch śrub mocujących ten zbiorniczek, schowany za przewodami) a z drugiej strony... Właśnie, gdzie go przykręcic? :)
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Kuba
-
Cześć,
Nowy, nieodpakowany, zafoliowany zestaw naprawczy Brembo do pompy hamulcowej z F650 (przód). Zawartość jak na poniższym przykładzie:
http://www.yoyodynet...tid=110.4362.50
Cena z wysyłką 130 PLNów.
Pozdrawiam
Kuba
-
Jeżeli chodzi o stelaże, to polecam Mertę www.motomerta.pl
Profesjonalne podejście i wysoka jakość.
Jeżeli chcesz taniej, to też mogę dać namiar na Pawła z Krosna. Pod zamówienie może wystrugać co będziesz chciał.
Wygląd spawów u niego może nie jest idealny, ale trwałość i wytrzymałość bez zarzutu. Poza tym cena naprawdę konkurencyjna.
On robił stelaże do mojej Fki. Jakbyś chciał zobaczyć jak to wygląda, to możemy się jakoś w Krakowie umówić :)
Mam gmole od Merty, pewnie do niego uderzę po stelaże i kufry. Jedyny minus to trochę kiepski w komunikacji emailowej, ale na swojej poprzedniej stronie uczciwie ostrzegał, że:
:-DUwaga: Preferowany kontakt telefoniczny.Jakość gmoli bez zarzutu. Z tego co zrozumiałem, nie ma nic gotowego i musiałbym się wybrać z motocyklem do Bielska na przymiarki, mam nadzieję, że w tym roku zdążę... :-(
Pozdrawiam
Kuba
-
Cześć, gratuluje zakupu. Widziałem Twoją maszynę u Brusa gdy szukałem Trampka dla kolegi. Twoje moto przeszło naprawdę gruntowny przegląd i czyszczenie. Jeśli dobrze kojarzę to dopieszczali ją ze 4 miesiące. Kolega zastanawiał się nad nią ale ostatecznie kupił Aprilkę (cena zadecydowała).
Oby się dobrze sprawowała. Szerokości!
To nie jest ten motocykl ale i tak dziękuję za życzenia! :-)
Pozdrawiam
Kuba
-
Gratuluję wnikliwego oka :D Na razie motocykl idzie na przechowanie do garażu bo wyjeżdżam w delegacje, po powrocie będę testował czy się dławi czy nie.
Korzystając z wątku - czy ktoś zna źródło (do mojego motocykla):
- stelaży do kufrów / kufrów
- handbarów
Trochę wychodzi rocznik motocykla kiedy się szuka takich rzeczy, mało jest osprzętu dostępne :(
Pozdrawiam
Kuba
- 1
-
Witam wszystkich serdecznie!
Temat można zamknąć, stałem się posiadaczem takiej czerwonej strzały:
Teraz tylko odebrać i zamontować gmole i zostaje trzymanie kciuków, żeby praca pozwoliła mi pojeździć w tym sezonie :cool:
Pozdrawiam
Kuba
- 8
Pozdrowienia z Podhala
na Przywitalnia
Napisano · Report reply
Cześć!