Skocz do zawartości

zosta

Użytkownik
  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

Posty dodane przez zosta


  1. Nie przesadzam chyba. Po prostu nie pasuje i tyle. A powinna. Buty miały by prawo cisnąć, bo każdy ma inną nogę, ale motocykle to produkcja seryjna, więc łatwo zmierzyć.

    Ogólnie jednak jest wszystko w porządku, bo przecież mój czas poświęcony na zmaganie się z ich produktem i jałową z nimi dyskusję jest bez znaczenia...

    Kasę zwrócą, bo i co mają zrobić, ale dobrego mojego o nich zdania nie zyskają.


  2. Piszę do nich po angielsku, a oni mi google translatorem odpowiadają. ;)

    Tak naprawdę to zacytowana odpowiedź była jedyną tak bełkotliwą, pozostałe zaś były pisane poprawną angielszczyzną. Niestety treści w nich brak. W ostaniej przeczytałem, że to ja nie rozumiem ich klarownych wyjaśnień (chyba tych, że się mam nie martwić i cisnąć). Wciąż jednak brak komentarza dlaczego tak to ktoś wymyślił i czy to ma sens oraz jakiegokolwiek odniesienia do braku instrukcji. Stanęło na tym, że mam odesłać, co zrobię z przyjemnością.

    Dużo szczęścia panie Wunderlich!

    :evil:


  3. A jak mocno byś skręcał? Zauważ, że te dwie blaszki nie przylegają do siebie płasko a i otwory nie są w linii, więc można sobie dociągać do woli. A co powiesz na to, że nie są w stanie przysłać mi choćby jednego zdjęcia z poprawnie zamontowaną szybą a instrukcja nie opisuje montażu tego rodzaju stelażu w ogóle i zawiera jedynie poglądowy schemat pokazujący jak te wszystkie elementy miałyby być umiejscowione w stosunku do siebie, ale nic o tym jak miały by być zamocowane do motocykla. To jest moim zdaniem kpina godna najpodlejszej chińszczyzny, a nie coś czego spodziewał bym się od wydawałoby się poważnego, niemieckiego producenta za przecież niemałe pieniądze.

    Odsyłam to dziadostwo i zdecydowanie odradzam wszystkim jego zakup.


  4. No i dostałem odpowiedź :evil:

    in the vehicles there are to each other strong dimensional variations,

    because it is normal that may differ somewhat attachments.

    But you must not worry have against cracks by th tension.

    best is always only all attachments points easily screw,

    and then screw fixed succession

    Best regards

    Mit freundlichen Grüßen

    Nie tłumaczę, bo nie wiem w jakim to języku :shock:


  5. Też liczyłem, że obskoczę to szybciutko, a tu takie schody :(

    Nie pasuje nawet w trzech wymiarach rzec można. A wskazówki od "supportu", że tak ma być bez dalszych wyjaśnień są lekko irytujące delikatnie to ujmując. Włączyłem szefa Wunderlicha do rozmowy i mam nadzieję w końcu dostać uczciwą odpowiedź.


  6. Moja wyobraźnia tego nie ogarnia. Pytam Wunderlicha czy aby na pewno tak ma być i czy aby słuszne jest siłowe ustawienie niepasujących elementów by przetkać przez otwory nie będące w osi śrubkę, i czy takie rozwiązanie ma jakieś racjonalne uzasadnienie, a w odpowiedzi dostaję, że mam się nie martwić i że tak ma być, ale ani słowa o tym dlaczego.

    Moja wiedza techniczna może i nie jest tak szeroka jak niemieckich inżynierów, ale wydaje mi się, że naginanie plastików nie jest zdrowym rozwiązaniem.

    Mam wielką chęć to odesłać, ale to zawsze kłopot, więc może po prostu zagnę ten płaskownik, poszerzę dziurkę i będzie git. No wcześniej jednak chciałbym wiedzieć czy może to jak jest teraz ma jakiś cel ukryty.


  7. Oto problem w ilustracjach:

    Po rozmontowaniu

    ergo_DSCN5103.jpg

    Podpórka pasuje tylko tak, więc zakładam, ze dobrze wstawiłem

    ergo_DSCN5106.jpg

    Po przykręceniu pierwszej części:

    ergo_DSCN5110.jpg

    A po próbie dopasowanie kolejnej tak:

    ergo_DSCN5112.jpg

    ergo_DSCN5115.jpg

    Nijak to nie pasuje do siebie

    ergo_DSCN5116.jpg

    ergo_DSCN5119.jpg

    Czekam na wskazówki od producenta, ale może i między wami się ktoś znajdzie kto rozwiąże tę zagadkę.


  8. Napisałem, dzwoniłem nawet, ale jeszcze śpią :roll:

    650 i 800 nie różnią się (chyba) ale tylko do rocznika 2007 osiemsetki. Co do części wydaje się, że wszystko jest tak jak na rysunku, tylko że skubańcom nie chciało się zrobić dokładnych rysunków dla drugiego wariantu, zakładając pewnie, że każdy umie czytać w ich myślach... U mnie z niemieckim niestety słabo ;)


  9. Tak, to jest właśnie ta instrukcja pokazująca w szczegółach montaż na 800GS 2007+, a dla 650GS jest tylko ogólny rysunek poglądowy, z którego w praktyce niewiele wynika. Poskładałem wedle najlepszego mojego rozumienia tego rysunku, ale nijak do otworów montażowych to nie pasowało. Potem zacząłem obracać i zamieniać różne elementy i też lipa.


  10. Od czasu do czasu warto zajrzeć do podręcznika więc przejrzałem ofertę wydawnicta Haynes znajdując to:

    http://www.haynes.com/products/productID/602

    gdzie wyraźnie napisano: F650 Twins Haynes Repair Manual for 2006 thru 2010

    A co z młodszymi? Czy po 2010 zmieniło się coś istotnego?

    Może ktoś z was miał w ręku tę książkę i wie czy się nada dla modelu z 2011? Trochę ona kosztuje więc wolę się upewnić przed zamówieniem.


  11. Zima się kończy i niebawem pogoda będzie bardziej zachęcająca do wyprowadzenia sprzętu z garażu, więc myśli częściej krążą wokół moto. Już udało mi się, po długim odkładaniu, zamontować zakupine zeszłej jesieni gmole i kufry, więc przyszedł czas na owiewkę. Wciąż mam oryginalną, co to bardziej do ozdoby, niż czegokolwiek innego służy i czas ją zmienić.

    Wybór jest niemały, więc zanim coś kupię chciałbym poznać wasze doświadczenia.

    Znalazłem Givi 333dt, ale zaraz potem natknąłem się na opinię, że tylko zwiększa turbulencje. Potem zobaczyłem Touratech z zapinanym na klamrę deflektorem, ale mam wrażenie, że taka klamra przed oczami może mocno irytować. Jest też kilka innych modeli w USA, a nie wiem czy dostępne po naszej stronie oceanu, więc się im mocno nie przyglądałem.

    A może coś innego jeszcze jest godne uwagi?

    (F650GS twin)

×