Skocz do zawartości

Kiwacz

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

O Kiwacz

  • Tytuł
    Czytelnik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Krzywiń
  • Motocykl
    BMW F650 94' "classic"
  • Przebieg
    85 000
  1. Kiwacz

    Powitać z Irlandii

    lewa !
  2. Kiwacz

    Witam z Wągrowca

    Lewa
  3. Kiwacz

    Cześć i czołem!

    Lewa
  4. Kiwacz

    Witam z Żelazna koło Krzywinia

    Już prostuje. Moduł zapłonowy nie wiem czy padł czy jakos sie przestawił nie działa. To spowodowało że pojawiła się iskra w nie odpowiednim momencie. I przez to przestawił się rozrząd. co dalej tłumaczy zawieszone zawory. I tak nie było najgorzej bo przez zaistniałą sytuację mogły się przecież pogiąć... Drugi raz się gryze w język z tym błotem, widziałeś kiedyś zużyty olej ? Jakiej jest barwy? Zielonej ? Czerwonej ? Czy może czarnej ? :P A z chłodnicą to nie wiem. Nigdy nie miałem motocyklu z chłodnicą, nie wiem z kąt mógł tam się znaleźć bród. Ale mogę się spytać mechanika. I nie martw się ja mu ufam stu procentowo. Kawasaki po jego przeglądzie nigdy mnie nie zawiodło. A swoje trzy motocykle ma dopieszczone jak z salonu. Pozdrawiam i dzięki za troskę:D
  5. Kiwacz

    Witam z Żelazna koło Krzywinia

    Napisałem błoto, bo ten olej czarny a woda szara, opiłków nie było. Podzespoły silnika tez nieponiszczone. A mechanik pewny, naprawia ktm-y polecony przez dobrych znajomych. :)
  6. Kiwacz

    Witam z Żelazna koło Krzywinia

    Wiedziałem że sprzedam kawę, brak odpowiedzi na ogłoszenie zmusiło mnie do poszukania ewentualnej wymiany. Motor nie jest zmęczony. Tak że wymienię co trzeba i ruszam... :D
  7. Witam serdecznie. Jestem nowym forumowiczem. Bmw f650 94' jest moim drugim motorem. Pierwszym był Kawasaki Z 550 GT z 90'. Zmieniłem "kawę" dlatego że odnalazłem się w dalszych podróżach... a ona nie nadaje się na tego typu podróże. Ostatnimi czasu zamieniłem ją u handlarza (z powodu braku nią zainteresowania), na BMW tak wielce chwalone przez moich znajomych. Następcą nie maiła być efka, bo jestem wielkim fanem wału zamiast łańcucha,... miała być albo k100 albo coś nowszego... z powodu braku funduszy zainteresowałem sie efką. Okazała się złotym środkiem. Moją profesją jest leśnictwo więc fajnie że mogę teraz wjechać w teren. Do tej pory zrobiłem niecałe 200 kilometrów bemką. Niestety w pewnym momencie wyłączyła się, i już nie odpaliła. Pociła mi się lewa laga tak że oddałem do mechanika z myślą przygotowania jej "fest". Mechanik stwierdził że łańcuszek przeskoczył i zawory się zawiesiły... wymiana łańcuszka i uszczelka pod głowicę. Założone niestety motocykl nie pali. Okazało się że prawdopodobnie moduł padł i teraz szukam innego. Wszystko się stało dlatego że motocykl długo stał u poprzedniego właściciela (Niemca). W sumie i tak miałem szczęście bo "niby" olej i woda wymienione przed sprzedażą, a kiedy został spuszczony olej to prawie że błoto wyleciało... z wodą to samo... Mam nadzieje że to koniec wydatków, i w przyszłym sezonie spokojnie będę mógł wyjechać podbić Europę ;) Pozdrawiam
×