Skocz do zawartości

blacha

Użytkownik
  • Zawartość

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez blacha


  1. Godzinę temu, gilby napisał:

    to jest jeszcze ta robiona przez starą husqvarnę, a nie KTMa, prawda? To jest rozwiercona TE250 - wszystko to samo, tylko większy tłok. Nie znam osobiście, ale jak poszperasz w sieci, to na pewno znajdziesz opinie.

    No właśnie czym więcej szperam tym mniej wiem ;) Straszne zawirowania były z tą Husqvarną. Z tego cy wyczytałem to Od 2009 310 wychodziły z fabryki z piecem 250 powiększonym do 310 cm3. Od 2010 wyszedł nowszy model ze zmiennymi mapami zapłonu ale nie wiem na czym to polega.


  2. 16 minut temu, mario2007 napisał:

    znaczy jak w 2010 w wieku dziewięciu lat  miał 24300 - to ile dzisiaj ma ? 31000 ? to sprzedaj chętnemu koledze :D . cuda się zdarzają , można kupić motka z niedużym przebiegiem . kolega kupił dwa lata temu f650gs 2003 salon PL z nalotem coś koło 3000 kilometrów - można . ale od znajomego , takie wieści to się rozchodzą pocztą pantoflową i kto pierwszy ten lepszy . dzisiaj ma 35000 i to też przebieg śmieszny jest jak na ten motocykl - tylko już nie wygląda jak z salonu :D bo użytkowany zgodnie z przeznaczeniem ...

    W 2014 kupiłem go z przebiegiem 33000. W chwili obecnej ma przebieg 36100. Motocykl wizualnie wygląda perfekcyjnie, mechanicznie też ok. Z resztą, niektórzy widzieli ten motocykl na żywo a Vengosh się nawet przejechał :default_icon_e_biggrin:

     

    P.S.

    Dakarek cały czas czeka na nowego właściciela ;)

    • Like 1

  3. Poprzednim motocyklem przez 4 lata zrobiłem 45 tyś km. Po zamianie DR 800 BIGa na Dakara praktycznie nie jeździłem. Wpływ na to miały: 1) zmiana pracy, w roku przejeżdżam autem od 60 do 70 tyś km (dużą część w terenie) i po prostu nie chcę mi się już tyle jeździć motocyklem. 2) Zmiana motocykla zbiegła się z problemami zdrowotnymi, problemy z równowagą, przybrałem na masie itp.

    Obecnie mój syn wkręcił się na maksa w Pitbajki. Startuje w zawodach i odnosi sukcesy. Jeżdżę z nim na treningi na różne tory. On śmiga a ja siedzę i się nudzę. Postanowiłem sprzedać Dakara i kupić coś tańszego do śmigania na torze.

    Dakara sprowadzam mi Franz z forum Africa Twin , który jest znany z tego, że sprowadza tylko motocykle w dobrym stanie.


  4. Dnia 28.11.2016 o 16:34, ghost90 napisał:

    Na początku sezonu mam zamiar wybrać się pod sklep gdzie mają części do ktm i różnych crossowych coś po szukam, może dobiorę. Po kilku przejażdżkach już wiem że będę musiał pomyśleć o przedniej szybie, ta która jest kieruje powietrze w kask kierowcy, mało to komfortowe :)

    Może zamiast wymieniać szybę rozważ montaż deflektora.

    P.S.

    Fajnie się prezentuje na tym zdjęciu Twoja F-ka.

     


  5. Miałem okazję pojeździć godzinkę Afryką ze skrzynią DCT w ramach testów w salonie. Było to w Trójmieście więc przetestowałem w ruchu ulicznym (ronda, korki itp.), dynamiczna jazda dwupasmówką (obwodnica miasta) oraz w lekkim terenie (szutry, piasek, zjazdy i podjazdy). Byłem sceptycznie nastawiony do tej skrzyni ale po pierwszych metrach ją polubiłem. W każdych warunkach jechało mi się bardzo dobrze. Zawieszenie też daje radę. Plusem jest też to, że można regulować wysokość kanapy. Przy moim wzroście 174 z ustawioną najniżej kanapą, swobodnie opierałem obie nogi o asfalt. Kolejnym plusem, na który zwróciłem uwagę to to, że motocykl wydaje się dużo lżejszy niż jest faktycznie.

    Jedyna wątpliwość która mi się nasuwa to trwałość tej skrzyni, ale to już czas zweryfikuje.

×