Karolkm

Użytkownik
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O Karolkm

  • Tytuł
    Advanced Member

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Szydłowiec
  • Motocykl
    Pegaso 650

Ostatnie wizyty

285 wyświetleń profilu
  1. A tak przy okazji, widzialem juz kilka razy ten schemat ale u mnie zadnego wezyka tam nie ma i nie bylo jak kupilem moto. Moze tak zostac, czy jednak ma to jakis negatywny wplyw na wspolprace calej jednostki napedowej ? A moze w Pegaso tak byc powinno ?
  2. Tyle tylko, ze to nie bedzie pewnie przyczyna naglej awarii silnika.
  3. Odpalic a pracowac prawidlowo to dwie inne sprawy. Kombinuj, na odleglosc ciezko stwierdzic co jest nie tak. Ps. modul zaplonowy, taka czarna skrzyneczka z przrewodami pod siedzeniem.
  4. Proponuję sprawdzić po kolei: iskra na świecy, jaką jest, niebieska, pomarańczowa, duza, mała. Przewody i wtyczki a w szczególności ładowanie modułu, czy jest odpowiednie przejście prądu, czasem bezpiecznik robi cuda i zanika na nim napięcie. Jak padł moduł to masz trochę kasy utopione. W najlepszym wypadku ścięty klin na wale i magneto żyjewwłasnym życiem przedstawiając zapłon.
  5. To jest odma silnika, powrót oparów z silnika do filtra.
  6. To prawdopodobnie trzeba zacząć szukać usterki w elektryce ale niech ktoś inny wypowie się na temat mokrego filtra.
  7. Gdzieś o tym było, nie powinno być.
  8. Ścięty klin na magnecie, uszkodzona cewka, moduł i uzwojenie statora. Psiknales mu w filtr powietrza?
  9. U mnie w pegaso był podobny problem ale niestety na gaźniku się nie skończylo, problem był elektryczny i w efekcie bardzo kosztowny. Oby tu było inaczej :)
  10. Albo jakims sposobem po delikatnym myciu do komory pływaka nalalo się wody.
  11. Możesz spróbować odpalić go i psiakac dezodorantem we wlot powietrza, jeśli to tylko gaźnik silnik powinien wkręcic sie na obroty i będzie słyszalna zmiana w jego pracy. Nie było nic kombinowane z zapłonem, wymiana sprzęgiełka rozrusznika itp ?
  12. Dobry pomysl, to ja czekam na film.
  13. Chodziło mi o podpięcie się pod bezpiecznik instalacji na którym pojawia się prąd po włączeniu zapłonu ale ze względu na moduł podpiąłem się na stałe (z bezpiecznikiem) od akumulatora.
  14. Ja mam wpiete przewody bezpośrednio pod akumulator, gniazdo przy kierownicy i jest ok. Na początku chciałem podłączyć się pod bezpieczniki ale zmieniłem zdanie. U mnie po włączeniu zapłonu moduł dziwnie 'buczy' i jakoś nie widzi mi się trzymać go pod napięciem na zgaszonym silniku.
  15. Próbuję to rozszyfrować i nie mam pomysłu, można troszkę jaśniej ? U mnie teraz jest tak, tłok w GMP: https://zapodaj.net/...b16130.jpg.html Kiedy przestawię magneto na śrubach ten znak jest pod impulsatorem tłok jest w GMP https://zapodaj.net/...d0783a.jpg.html A wtedy magneto jest tak https://zapodaj.net/...d4c223.jpg.html