Karolkm

Użytkownik
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O Karolkm

  • Tytuł
    Advanced Member

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Szydłowiec
  • Motocykl
    Pegaso 650

Ostatnie wizyty

266 wyświetleń profilu
  1. A tak przy okazji, widzialem juz kilka razy ten schemat ale u mnie zadnego wezyka tam nie ma i nie bylo jak kupilem moto. Moze tak zostac, czy jednak ma to jakis negatywny wplyw na wspolprace calej jednostki napedowej ? A moze w Pegaso tak byc powinno ?
  2. Tyle tylko, ze to nie bedzie pewnie przyczyna naglej awarii silnika.
  3. Odpalic a pracowac prawidlowo to dwie inne sprawy. Kombinuj, na odleglosc ciezko stwierdzic co jest nie tak. Ps. modul zaplonowy, taka czarna skrzyneczka z przrewodami pod siedzeniem.
  4. Proponuję sprawdzić po kolei: iskra na świecy, jaką jest, niebieska, pomarańczowa, duza, mała. Przewody i wtyczki a w szczególności ładowanie modułu, czy jest odpowiednie przejście prądu, czasem bezpiecznik robi cuda i zanika na nim napięcie. Jak padł moduł to masz trochę kasy utopione. W najlepszym wypadku ścięty klin na wale i magneto żyjewwłasnym życiem przedstawiając zapłon.
  5. To jest odma silnika, powrót oparów z silnika do filtra.
  6. To prawdopodobnie trzeba zacząć szukać usterki w elektryce ale niech ktoś inny wypowie się na temat mokrego filtra.
  7. Gdzieś o tym było, nie powinno być.
  8. Ścięty klin na magnecie, uszkodzona cewka, moduł i uzwojenie statora. Psiknales mu w filtr powietrza?
  9. U mnie w pegaso był podobny problem ale niestety na gaźniku się nie skończylo, problem był elektryczny i w efekcie bardzo kosztowny. Oby tu było inaczej :)
  10. Albo jakims sposobem po delikatnym myciu do komory pływaka nalalo się wody.
  11. Możesz spróbować odpalić go i psiakac dezodorantem we wlot powietrza, jeśli to tylko gaźnik silnik powinien wkręcic sie na obroty i będzie słyszalna zmiana w jego pracy. Nie było nic kombinowane z zapłonem, wymiana sprzęgiełka rozrusznika itp ?
  12. Dobry pomysl, to ja czekam na film.
  13. Po krótkiej walce opanowałem rozruch ręczny na linę, prawdopodobnie moja Pegaso jest obecnie jedynym takim sprzętem w Polsce, jak na nie świecie. Ściągacz do magneta, simmering, dobra wiertarka, trochę kluczy i koło pasowe wystarczą do przeróbki (i dużo uporu w działaniu). Dodaję kilka zdjęć, u mnie niestety jest to jedyny rozrusznik, przy jeździe w dalsze podróże zastanawiałbym się nad takim patentem w przypadku awarii rozrusznika, np w lesie. http://imageshack.com/a/img924/9246/zthRTe.jpg http://imageshack.com/a/img922/4688/uQO2Fw.jpg http://imageshack.com/a/img924/9308/7m4IUv.jpg http://imageshack.com/a/img924/9069/T4NgDl.jpg http://imageshack.com/a/img921/3272/UPD1fo.jpg
  14. Dzieki za odpowiedź, na chwilę obecną zdecydowałem się na próbę przeróbki rozrusznika. jesli się uda, postaram się to opisać, jeśli się nie uda, motor pójdzie na handel i szukam coś lepszego. Naprawa na oryginał wyniesie więcej jak cały motocykl, sprzegielko, zębatki, rozrusznik i naprawa bieżni. Obecnie wydałem na części do przeróbki 150zl i za tydzień się z tym pobawię. Szkoda tylko że na "popych" nie idzie odpalić i nawet nie ma jak się przejechać :)
  15. Saxhorn tenorowy