Karolkm
Użytkownik-
Zawartość
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6 NeutralO Karolkm
-
Tytuł
Advanced Member
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Szydłowiec
-
Motocykl
Pegaso 650
Ostatnie wizyty
1 242 wyświetleń profilu
-
A tak przy okazji, widzialem juz kilka razy ten schemat ale u mnie zadnego wezyka tam nie ma i nie bylo jak kupilem moto. Moze tak zostac, czy jednak ma to jakis negatywny wplyw na wspolprace calej jednostki napedowej ? A moze w Pegaso tak byc powinno ?
-
Tyle tylko, ze to nie bedzie pewnie przyczyna naglej awarii silnika.
-
Odpalic a pracowac prawidlowo to dwie inne sprawy. Kombinuj, na odleglosc ciezko stwierdzic co jest nie tak. Ps. modul zaplonowy, taka czarna skrzyneczka z przrewodami pod siedzeniem.
-
Proponuję sprawdzić po kolei: iskra na świecy, jaką jest, niebieska, pomarańczowa, duza, mała. Przewody i wtyczki a w szczególności ładowanie modułu, czy jest odpowiednie przejście prądu, czasem bezpiecznik robi cuda i zanika na nim napięcie. Jak padł moduł to masz trochę kasy utopione. W najlepszym wypadku ścięty klin na wale i magneto żyjewwłasnym życiem przedstawiając zapłon.
-
To jest odma silnika, powrót oparów z silnika do filtra.
-
To prawdopodobnie trzeba zacząć szukać usterki w elektryce ale niech ktoś inny wypowie się na temat mokrego filtra.
-
Gdzieś o tym było, nie powinno być.
-
Ścięty klin na magnecie, uszkodzona cewka, moduł i uzwojenie statora. Psiknales mu w filtr powietrza?
-
U mnie w pegaso był podobny problem ale niestety na gaźniku się nie skończylo, problem był elektryczny i w efekcie bardzo kosztowny. Oby tu było inaczej :)
-
Albo jakims sposobem po delikatnym myciu do komory pływaka nalalo się wody.
-
Możesz spróbować odpalić go i psiakac dezodorantem we wlot powietrza, jeśli to tylko gaźnik silnik powinien wkręcic sie na obroty i będzie słyszalna zmiana w jego pracy. Nie było nic kombinowane z zapłonem, wymiana sprzęgiełka rozrusznika itp ?
-
Dobry pomysl, to ja czekam na film.
-
Gniazdo zapalniczki - od bezpośrednio od aku czy przejściówka?
Karolkm odpowiedział interno ⇒ temat w Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
Chodziło mi o podpięcie się pod bezpiecznik instalacji na którym pojawia się prąd po włączeniu zapłonu ale ze względu na moduł podpiąłem się na stałe (z bezpiecznikiem) od akumulatora. -
Gniazdo zapalniczki - od bezpośrednio od aku czy przejściówka?
Karolkm odpowiedział interno ⇒ temat w Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
Ja mam wpiete przewody bezpośrednio pod akumulator, gniazdo przy kierownicy i jest ok. Na początku chciałem podłączyć się pod bezpieczniki ale zmieniłem zdanie. U mnie po włączeniu zapłonu moduł dziwnie 'buczy' i jakoś nie widzi mi się trzymać go pod napięciem na zgaszonym silniku.