-
Zawartość
215 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
6
Posty dodane przez mirkoslawski
-
-
Temat do zamknięcia.
-
Podbijam - cena ze wszystkimi częściami i całym majdanem z pierwszego posta to 17500 PLN.
-
Podbijam i uaktualniam - została tylko kurtka, dla Forumowiczów 1000 PLN i przesyłka w cenie :thumbsup:
-
Przepraszam
Dzięki
-
Podbijam - nadal aktualne.
-
Cześć,
jak w temacie - jako iż sprzedaję swój motocykl i zawieszam na parę lat motocykle, wyprzedaję swoje ciuchy. Jeśli ktoś życzy sobie szczegółowych fotek lub ma pytania w sprawie ciuchów - zapraszam, odpowiem tak dobrze jak umiem
1) Zbroja Dainese Wave, stan b.db.- (rzep od pasa nerkowego wymaga albo wszycia nowych pasów rzepu albo akceptacji bo nie trzyma tak jak nowy. Ja jeździłem i akceptowałem). Zbroja nie uszkodzona, "plastry miodu" nie pogięte - nigdy nie miałem w niej wypadku - kupiłem nową. Nowa około 1300 PLN, ja proponuję 400 PLN z przesyłką2) Kask dualowy CABERG Tormax biały, chyba jeszcze z gwarancją, XL - stan b.db. - proponuję 600 PLN - oczywiście pudełko, pinlock, blenda i szyba bez rys - google (mieszczące się w kasku) gratis!
4) Kurtka SPIDI Hard Track XXL ale ja ją na zbroi nosilem (mam 187 cm i 105 kg wagi ale bez brzucha), stan b.db z małym minusem (w końcu uzywana ale bez uszkodzeń) - nowa około 2300 PLN, ja proponuję 1000 PLN, oczywiście komplet podpinek i membran - kurtka ma 2 lata. Są oczywiście standardowe ochraniacze do niej. Przykładowa aukcja poglądowa http://allegro.pl/kurtka-tekstylna-spidi-hard-track-wyprzedaz-m-i6918539411.html.
Nie sugerujcie się za bardzo rozmiarem - bez zbroi z fabrycznymi ochraniaczami też nie była jak worek az podpinkami to już w ogóle.
Ciuchy oczywiście są wyprane i pachnące :Thumbs_Up: Przy zakupie min 2 rzeczy - rabat 5%.
-
Sprzedam swoje BMW G 650 X Challenge z 2007 roku.
Mój wątek ma 'parę' stron więc tak w skrócie:
Kupiony w Lukamoto w maju 2016, mam kontakt z ostatnim posiadaczem z Sycylii (potwierdził przebieg około 36k km na dzisiaj z moimi 15000 km). Co ma zrobione/dołożone/zmienione:
- olej Repsol + filtr Hiflo(3 k km od wymiany)
- filtr powietrza TT gąbka + olej do filtrów BellRay
- świece irydowe - 8 k km temu
- płyn hamulcowy - 8 k km temu
- serwis zawieszenia (nowe uszczelniacze Ariette + olej LM 10w syntetyczny) - 8 k km temu
- płyn chłodniczy 8 k km temu
- klocki przód 8 k km temu
- sprawdzone zawory - wyregulowane ssące - 8 k km temu
- sprawdzone łożyska (wszystkie) - wymienione w kołach - 8 k km temu
- nowy, najmocniejszy DID zvmx + zębatki - 8 k km temu
- dwa komplety kluczy
- nowe tarczki i sprężynki sprzęgła EBC - zrobione 3 k km
Moto za 17 000 PLN TYLKO dla Forumowiczów do oddania i można dokupić po BARDZO dobrych cenach do niego na miejscu:
- drugi napęd w połowie zużycia (zmieniłem przed wyprawą - dokładam)- 8 k km temu
- 2 komplety zębatek do zabawy przełożeniami
- komplet stelaże i bagażnik modułowy, robiony na zamówienie u Ostrego pod wyprawę, dostosowany pod rotopaxy i rogala/sakwy.
- wydech dedykowany IXIL z 2 db-killerami z gwarancją jeszcze (moto będzie miało serie)
- regulowane podwyższenie kierownicy
- amortyzator z g650 xmoto z nową sprężyną hyperpro (NÓWKĄ, kupiłem z myślą o zmotaniu) ale do regeneracji +
- regulowane krótkie klamki (obie)
- zapasowe klamki i linka sprzęgła oryginał
- zapasowa pompa paliwa (nowa)
- oryginalna lampa tył (dokładam)
- dodatkowy wahacz ( uszkodzony w takim miejscu, że moim zdaniem do naprawy - ale można zostawić u mnie lub sprzedać na złomie jako aluzłom) + zapasowe ślizgi łańcucha
- komputer diagnostyczny + soft
- oryginalne manetki
- nowa tylna tarcza (stara jest blisko limitu)
- zapasowa pompa hamulca przód (używana)
- voltomierz + termometr na wypasie
- elektroniczny obrotomierz + licznik mh
- deflektor ADV
- łożyska główki ramy mam nówki
- kolektor wydechowy + sonda
Ceny za poszczególne rzeczy do ustalenia na miejscu indywidualnie ale będą bardzo dobre - to gwarantuję.
Wady/przeróbki:
- przerobione instalacja przez Włocha, wszystko na dodatkowych bezpiecznikach ale za to bez czujników ciśnienia oleju, stopki bocznej i neutrala
- ostatnio na Podlasiu położyłem moto tak niefartownie na drzewie, że lekko pękła owiewka (czacha) ale prawie nie widać, uszkodzenie nie powiększa się
- mocowanie kanapy się poluzowało i zatrzask działa za 10-tym razem. W wolnej chwili muszę "podkleić płynnym metalem" bolec/grzybek w kanapie, bo wyrobił się w gnieździe
- pewnie ze 2-3 śrubki nieorginalne
- brudny - ale bez rdzy, bo ciągle w użytkowaniu
- urwał się ostatniej wycieczce przewód od jednej soczewki z przodu, trzeba zalutować
Generalnie moto będzie sobie stało i czekało na kupca - ja się wyprzedaję i jeździć nie będę a ktoś miałby jeszcze wiele radości w tym sezonie - nie pomnę o przyszłych
Zdjęć w moim wątku jest dużo - ale zainteresowanym prześlę na maila w razie potrzeby.
Linki do moich wątków:
viewtopic.php?f=183&t=21201&p=352752&hilit=xcut#p3 52752
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=26602
Więcej grzechów nie pamiętam... -
Z gazu - na 1 i 2 idzie spokojnie, na 3 już nie chce (albo ja nie umiem).
Przód 15 z, tył 47 z - w teren jak dla mnie idealnie
-
14 minut temu, Dziadek napisał:Na koło i nie zahaczy.
Kurde może jednak zahaczy. Jak taka skrzynia jak w wieśniaku to ni chuchu nie idzie na koło
Dziadku - ja przełożenia zmieniłem bo skrzynia jak skrzynia ale moje 110 kg jednak trochę grawitacji pomagają Generalnie na koło idzie - ale chyba coś popsute mam bo tylko na tylne
- 2
-
1 minutę temu, zaczekaj napisał:Od kolan się proszę odpimpać :-P
A technologia w innej grupie motórzystów nazywa się ,,bieda tech". I mi się podobają takie prace najbardziej.
Nie sztuką jest pójść do tjuratecha i kupić. Sztuką jest samemu coś zdziałać.
Miałam w drz płytę, którą zrobił mi tato. W xt bagażnik, który zrobił tato.
W Trampku gmole i stelaże, również roboty taty.
A tube na narzędzia zrobiliśmy z pojemnika na szczotę do WC.
To były najlepsze chwilę spędzone w garażu, kiedy mogłam trochę tacie pomóc, popatrzeć czasem trochę po przeszkadzać.
Tutaj nie pierwszy raz widzę, że jak ktoś coś samemu wystruga to od razu druciarstwo, brzydko wygląda, nie ma markowego logo i w ogóle bee.Asia, chyba to ja po raz kolejny sprowokowałem dyskusję naiwnym myśleniem, że ktoś skorzysta z pomysłu...luz, już wytrzeźwiałem
-
5 minut temu, agreSorek napisał:Wygląda na to, że zwyczajnie chciałeś pogadać. Zrobione, na wuj drążyć temat, no chyba, że czekasz aż ktoś się posika z zachwytu Jarka nie słuchaj, on się zatrzymał na etapie Tytanica
Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
Ja w ogóle nie chciałem gadać ale tak wyszło jakby chociaż jedną osobę ta płyta "posikała" to w sumie bym nie narzekał
-
13 minut temu, JacekJ napisał:Taka płyta może się np. odnitować, odpaść, odbić od ziemi i obciąć komuś łeb....
Tak samo jak śruba zacisku może się odkręcić i wybić komuś oko...
EDIT: oryginał jest na 4 śrubach, ta jest na 9 śrubach...ale oczywiście i 9 może się odkręcić
W AT był podobny patent robiony, tzn. też na śruby i jakoś nic nikomu nie odpadło...
Jeszcze raz powtarzam - to są śruby (nakrętki z zabezpieczeniem przed odkręceniem) w liczbie 9 sztuk (w tym 4 od czoła), płyta jest dopasowana do oryginału a tył dokręcony wraz z oryginalną do silnika...
Widzę, że chyba w oczy Was (co niektórych) kole No cóż - wstawiłem z myślą "może kogoś zainspiruję" no ale chyba "zainspirowałem" do nagonki więc...sorki, nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem i tak dalej.
-
E tam zaraz druciarstwo - to jest tzw. "technologia rejli"
Płyty nie widać, chyba, że ktoś klęknie przed moim moto (i przede mną :P) więc estetyki nie psuje (bo nie sądzę, by ktoś klęknął hehe) a jestem z natury bardziej praktykiem niż estetą więc jak będzie działać - będę w 7 niebie jak nie będzie działać - pójdę do bociana, wezmę siana i kupię tjuartecha
- 1
-
5 minut temu, ARG napisał:Wygląd nie ma większego znaczenia, natomiast nie wiem jak wygląda wytrzymałość tych nitów. Wydaje mi się, że lepsze byłoby spawane wzmocnienie.
To nie nity - to śruby. Jest ich 9 sztuk a jako iż płyta jest profilowana i zagięta, nie ma (moim zdaniem) szans na ich zerwanie...ale masz rację - chyba podjadę do zespawam - przynajmniej przód dodatkowo Dzięki!
EDIT: Jarek - Twoim zdaniem lepsze będą nity niż śruby?
-
31 minut temu, JacekJ napisał:A były problemy z płytą, że tak wzmacniałeś, czy raczej profilaktycznie?
Mam lekko przerobiony oryginał, tzn. poprzedni właściciel poszerzył ją i dospawał boki - i bardzo dobrze. Niestety oryginał na dole ma 2 mm grubości i u mnie już gdzieniegdzie były odkształcenia i pęknięcia. Teraz mam nadzieję (dołożyłem w newralgicznym fragmencie 4mm do oryginalnych 2 mm) nie będzie tak łatwo o wgniotkę czy pęknięcie.
-
Asia, od wewnątrz nie ma miejsca. Koszt tej osłony to około 40 PLN więc nawet jak polegnie w boju, płakał nie będę. Przetestuje i zobaczymy.
23 minuty temu, looksgoodinblack napisał:To płyta z Xmoto? Mam na myśli tę plastikową (czy tam z czego ona jest)...
-
Poza tym nadal mogę go podnieść więc nadal jest "letki"
-
5 minut temu, artex napisał:Takie moto nie powinno być lekkie, dokładanie kolejnych gadżetów pewnie ładnie się w sumie sumuje :/
To prawda - waga już pewnie koło 165 kg z paliwem. Zastanawiałem się długo, jak go użytkować - i chcę mieć turystyczne enduro a więc siłą rzeczy, dołożyć musiałem...nawet aku zmieniłem z lekkiego litowo-jakiegoś tam na żelowy, bo ma większą pojemność
-
4 minuty temu, arthurr napisał:Merytorycznie to będziesz zbierał i rwał trawska tą dołożoną płytą - trawsko będzie włazić w szparę między dwie blachy. Ale to taki szczególik tylko
Och, ach
Nie wiem po co to "och,ach" ale zakładam, że nie jesteś złośliwy
Rzeczywiście, efekt takowy może wystąpić...nie myślałem o tym bo jakoś bardziej starałem się nie przed trawą a kamulcami silnik chronić ale rzeczywiście, mogę mieć "maskowanie" po jeździe po łące...
-
6 minut temu, ARG napisał:Ta doczepiona płyta wygląda słabo :/
Oprócz wyglądu - jakieś uwagi?
Pytam bez złośliwości - dla mnie wygląd to naprawdę 7 rzędna sprawa. Bardziej wartościowe będą jakieś "merytoryczne" opinie (jeśli to nie problem)
-
Trochę dzisiaj porobiłem
1) wzmocniona osłona silnika (koszt 40 PLN materiał, 25 PLN wyrzynarka, 3 PLN śruby i nakrętki). Może i nie jest to TT ale za koszt płyty TT mam:
- płytę jak dla mnie PANCERNĄ (ori alu 2 mm + dodatkowe 4 mm)2) podłączyłem woltomierz + termometr (na reszcie dokładny:D) na wypasie (sam reguluje jasność, ma alarmy i temperatury i ładowania)
3) założyłem pojedyncze diody LED jako światła postojowe (których nie miałem) ale i dzienne lub po prostu dodatkowe (włączane poprzez oddzielny włącznik wraz z gniazdami USB i woltomierzem) - to te kropeczki nad światłami
4) zakupionymi nasadkami do wykręcania śrub/nakrętek "niedowykręcenia" odkręciłem wyślizgane (bo zapieczone) śrubki zabezpieczające oś przedniego koła, nareszcie mogę zdjąć koło i zmienić oponę
Tylna (Michelin EnduroCompetision VI) ma przejechane około 400 km (jakieś 150 po asfalcie) i zeszła jakieś 2 mm:vis: W terenie co prawda BAJKA, na asfalcie też nieźle ale jak się nie zatrzyma to w takim tempie zejdzie za po 2 k km:mur:
Miał ją ktoś? Jakieś opinie na jej temat?5) Umyłem i nasączyłem oleum filtr powietrza
-
Siema
-
Cześć,
potrzebuję zmienić na twardszą sprężynę w moim motórze ale oczywiście nigdzie "seryjnego zamiennika" nie ma więc pisze do Was...
Macie może jakiś namiar na firmę, która ma sprężyny do amortyzatorów (chodzi mi o tył) i może dobrać "pod wymiar" a nie po modelu?
Potrzebuję sprężyny o wymiarach:
dł. około 179 mm (tolerancja około 5 mm)
śr. wewnętrzna około 68 mm (tolerancja około 2 mm)
Twardość - jeździec 110 kg + bagaż 30 kg + motocykl około 160 kg
Potrzebuję w miarę szybko bo odkąd zacząłem o tym myśleć to jakoś tak mój amortyzator przestał mi wystarczać
Potrzebuję też przerobić moją płytę pod silnik (prosta robota - wzmocnić dół i podnieść "czoło" osłony, żeby błotem i kamulcami nie rzucało po rozruszniku) i ewentualnie dorobić narzędziówkę z przodu płyty (taką jak M.Merta do AT robi na czoło osłony na silnik).
Będę wdzięczny za kontakt w sprawie sprężyn i propozycje "produkcyjne" płyty/osłony silnika. -
Cześć,
potrzebuję zmienić na twardszą sprężynę w moim motórze ale oczywiście nigdzie "seryjnego zamiennika" nie ma więc pisze do Was...
Macie może jakiś namiar na firmę, która ma sprężyny do amortyzatorów (chodzi mi o tył) i może dobrać "pod wymiar" a nie po modelu?
Potrzebuję sprężyny o wymiarach:
dł. około 179 mm (tolerancja około 5 mm)
śr. wewnętrzna około 68 mm (tolerancja około 2 mm)
Twardość - jeździec 110 kg + bagaż 30 kg + motocykl około 160 kg
Potrzebuję w miarę szybko bo odkąd zacząłem o tym myśleć to jakoś tak mój amortyzator przestał mi wystarczać
Potrzebuję też przerobić moją płytę pod silnik (prosta robota - wzmocnić dół i podnieść "czoło" osłony, żeby błotem i kamulcami nie rzucało po rozruszniku) i ewentualnie dorobić narzędziówkę z przodu płyty (taką jak M.Merta do AT robi na czoło osłony na silnik).
Będę wdzięczny za kontakt w sprawie sprężyn i propozycje "produkcyjne" płyty/osłony silnika.
[S] BMW G 650 X Challenge
na Sprzedam
Napisano · Report reply
Tak.