Lukaso
-
Zawartość
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez Lukaso
-
-
Witam. Kupię kanapę do singla przed liftem jeśli to ma jakieś znaczenie. Może być zniszczona czy rozdarta ale ważne żeby plastik/stelaż był cały.
-
Dlaczego duży stan zabija te silniki? Jeszcze nie trafiłem na info o tym
-
Dobrze, spróbuję opisać problem. GS singiel rok 2005 WB10175A15ZN82505
Problem jest taki że zlałem olej z silnika i zauważyłem że są w nim opiłki. Słychać też lekki stuk w silniku rytmicznie do obrotów silnika. Myślę czy to jest że sobą powiązane i czy może ciśnienie oleju jest zbyt małe i coś nie ma dobrego smarowania i się nadmiernie wyciera. Czy jest się czym martwić czy może to jest sprawa spokojnie do ogarnięcia i wcale nie zwiastuje końca tego silnika.
-
Bez znaczenia? Chyba będzie tak że na zimnym oleju jednak będzie większe ciśnienie.
-
To na ciepłym?
-
W F650GS tak jak jest temat tego wątku. Singiel, dla jasności. A kiedy to już zależy kto jakie ma informacje, może być na zimnym na przykład, jak ma ktoś na ciepłym to też Dobrze. Jest trochę brokatu w oleju i zastanawiam się nad przyczyną.
-
Odkopię, może ktoś zna ciśnienie oleju jakie powinno być?
-
O A8 obiło mi się więc wiem co chcesz mi powiedzieć.
Czy ja chcę drutować i iść po najmniejszej linii oporu? Oczywiście że nie. Ja bym chciał żeby mój GS był w jak najlepszym stanie. Przepraszam za niesprawdzenie po autokorekcie. Biję sie w pierś.
-
@Jarek@jarek olej do napinacza poszedł motul 10W do zawieszeń, taki miałem akurat pod ręką o ile ma to jakieś znaczenie. Dla mnie nurkuje mocno a rozumiem to tak że przy mocniejszym hamowaniu przód wpada prawie na max zakresu pracy, na sam dół. A jeszcze mogę dużo mocniej zahamować, powiedzmy że mówimy o jakimś 60% całej siły hamowania.
Jasne, rozumiem że to ciężko określić dokładnie opisowo takie rzeczy, jednak zastanawia mnie mocno ten fakt różnicy w twardości dwóch egzemplarzy takiego samego motocykla. Dużej różnicy.
No nic, czeka mnie i tak serwis przodu więc zobaczymy jak będzie po. Jakie olej i ile słać polecacie? Chyba powinno być 600ml na lagę, i lać tyle czy może więcej dla usztywnienia?
-
Czy sprężyny takie same, fakt, tego dokładnie nie sprawdziliśmy. U mnie olej w napinacz uzupełniony. U kolegi napina od połowy zakresu ale i tak jest zdecydowana różnica. Nie to że tylko taka, że trzeba się zastanawiać czy w ogóle jest. Przód w nich mocno nurkuje przy hamowaniu?
-
Oczywiście oba sprzęty a kupione dopiero niedawno i nie mam na ich temat żadnych informacji co się działo wcześniej. Z tym przodem to jeszcze temat w miarę luźny bo właśnie sprężyny mógł ktoś wymienić bez problemu z tyłu już chyba trochę więcej grzebania żeby to zrobić i tak mnie to zastanawia bo tył u kolegi jest zdecydowanie twardszy
-
Teraz już byłem i przywitałem się ładnie
Uchyli ktoś rąbek tajemnicy czy zmieniło się zawieszenia w po lifcie czy ja mam po prostu zużyty zawias na amen...
-
Chyba wypada się przywitać także siema wszystkim. Od niedawna posiadam 650 GSa z 2005 roku i chciałbym żeby wszystko w nim śmigało jak należy dlatego tu jestem. Mam nadzieję że znajdę się tego czego szukam.
-
Czy są jakieś różnice w zawieszeniu w przed lifcie i po lifcie?
Kolega ma przed ja po lifta i sprawa wygląda tak że on ma wyraźnie sporo twardsze zawieszenie przód jak i tył. Moje dobija na większych dołkach w lesie ale jeździ się wygodniej po mniejszych nierównościach ale też nurkuje mocno przy hamowaniu. Jakieś informacje na ten temat? Jeszcze nie trafiłem na żadne info o tym.
F650GS Kontrolka ciśnienia oleju
na Mechanika ogólna
Napisano · Report reply
No i już wiadomo dzięki. U nie w airboxie troszkę oleju było, ale niedużo myślę że to nic nadzwyczajnego. Co do tych stuków lub inaczej nazwać hałasów z silnika to chyba połowa gsów na YouTube tak ma.