Skocz do zawartości

sledziuj

Użytkownik
  • Zawartość

    493
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez sledziuj


  1. Jeszcze ja wtrącę swoje 3 grosze. Używałem wcześniej Motula w sprayu, ale jakoś dziwnie szybko znikał z łańcucha. :) Od tego roku kupiłem olej przekładniowy i pędzel i jak tylko mam chęć to przesmarowuję łańcuszek. Efekt o wiele lepszy niż ze smarowidłem w sprayu. Minusem jest to, że można się odrobinę upaprać, jednak mi to nie przeszkadza. No i nie jest to zbyt mobilne rozwiązanie.


  2. Wydawało mi się, że to właśnie od cewki (ilości "zapłonów") idzie informacja o ilości obrotów, ale może się mylę :lol:. Co do kabli to było pierwsze o czym myślałem i wszystkie kostki przeczyściłem i aplikowałem preparat do połączeń elektrycznych. Na wodę też nie stawiam, bo u mnie od miesiąca (do dziś :lol: ) nie padało, a żadnych przepraw wodnych nie robiłem. Ktoś może orientuje się jaka jest droga sygnału o obrotach w naszych maszynach? Będę szukał po nitce do kłębka :lol:


  3. Po ostatniej jeździe mam problem z obrotomierzem. Na zimnym odpaleniu podryguje tylko wskazówką (podchodzi do ok. 2-3 tys delikatnie drga i zatrzymuje się), na ciepłym spada do zera i nie reaguje. Reakcja na manetkę na zimnym wzmaga "podrygiwanie", po rozgrzaniu nie reaguje w ogóle. Cóż to może być :?: Stawiam na cewkę, ale nie mam pojęcia jak ją sprawdzić. :|. Kostki sprawdzone i przeczyszczone, drogomierz i prędkościomierz działa należycie. Nie ma związku między ruszaniem kierownicą -> wykluczyłem uszkodzenie przewodu. Pomożecie? :lol:


  4. Myslalem, ze sa jakies inne ulepszeniu, typu jakies sprawy wydechow, jakies inne elementy konstrukcyjne ramy, moze inne rozwiazania chlodzenia itp.

    Silnikowo i konstrukcyjnie to ten sam model :!: Różni się zawieszeniem (a tym samym wysokością i jego budową - zbiorniczek kompresyjny w Dakarze), kołem 21 z przodu.


  5. Niby wszystko ładnie, ale na 10 tys to raczej mi nie wygląda. Rura przepalona jakby jeździł na paliwie rakietowym i silnik troszkę w zaciekach, gdzieniegdzie rdza na śrubkach... Albo po prostu to 10 tys zrobił po terenie. Z ciekawostek widać jeszcze że był szlif na lewym boku bo podnóżek pasażera jest starty, ale na pewno przed gmolami bo na nich śladu nie widać (jest jeszcze metka :lol: )

    Warty uwagi, ale nie za tą cenę wg. mnie.


  6. Witajcie!

    Ostatnio zająłem się remontem zakupionej swego czasu felgi tylnej (chciałem założyć na nią jakąś typowo szosową oponę na bardziej asfaltowe trasy). Po wymianie łożysk i uszczelniacza stwierdziłem, że tarcza kwalifikuje się do wymiany. I tu pada pytanie:

    Gdzie i jaką tarczę najlepiej kupić? Chodzi mi bardziej o tarczę możliwie jak najtańszą niż wytrzymałą, renomowanej firmy itp.

    Z góry dzięki za pomoc :D


  7. Ja jeździłem na oryginalnym, Hiflo i teraz na Champion-ie. Nie widzę, żadnej znaczącej różnicy zależnie od producenta. Może na gąbkowym byłoby co innego :?: Z tego co wiem to przepływ powietrza przez filtr musi być na jakimś określonym poziomie i wszyscy producenci filtrów papierowych się do tego równo stosują.

    Z moich obserwacji montażowych ważne jest żeby filtr dobrze założyć, aby silikonowa uszczelka dobrze dociskała, bo zdarzyło mi się z tym namęczyć. I oczywiście filtr wymieniać, im więcej w terenie tym częściej.


  8. Myślę, że przebieg oryginalny, ale ta cena :? Myślę, że dostałbyś coś lepiej wyposażonego (jakieś kufry, dodatku Turatech itp. ). Mimo wszystko motocykl wygląda na zadbany i faktem jest, że kupujesz bezpośrednio od Niemca, także nie powinno być żadnych oszustw i niedomówień :lol:

×