Skocz do zawartości
leff

Jak skasować ikonę "serwis" w f650GS (twin)

Recommended Posts

Zauważyłem dzisiaj, że silnik nieco się poci w okolicach uszczelki pod pokrywą zaworów. Rozebrałem pół maszyny, żeby sprawdzić czy to aby na pewno to, a nie jakiś inny defekt. Potwierdziło się. Wkrótce wizyta w warsztacie (moto jeszcze na gwarancji) w celu wymiany uszczelki. Rzecz jednak w czym innym. Po zmontowaniu wszystkiego (nie została mi ani jedna śrubka) na wyświetlaczu pojawił się napis "service". Podejrzewam, że jest to związane z odłączaniem jakichś czujników. Aku odłączyłem w pierwszym rzędzie, więc, to raczej nie problem, tylko konieczność skasowania ikony. Wiem jak zewrzeć styki w starszych modelach samochodów BMW, żeby zapalić na nowo wszystkie zielone diody. Czy znacie jakiś patent, w jaki sposób wykasować ten napis w moim moto, bez konieczności biegania do warsztatu albo kupowania urządzenia do testowania moto i kasowania błędów?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wniosek z pierwszej pobieżnej lektury internetu: nie da się. A sam żeś na siebie sprowadził tą chorobę odłączając akumulator. Prawdopodobnie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akumulator odłączałem już wcześniej i to nie raz i nie było takich niespodziewanek. :)

Nic to. Trzeba będzie pomyśleć o GS911...Nie za szybko, ale pomyślę. Na razie priorytet mają stelaże i "szmaty: do wożenia bagażu. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nic to. Trzeba będzie pomyśleć o GS911...

Tak chciałem właśnie zasugerować, że w twoim przypadku to może być opłacalna inwestycja :) Jak nie "service" to EWS :) musisz ostro grzebać przy swoim moto ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Leff, kupujesz szmaty crosso? Przed zlotem? Dobrze czytam?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nic to. Trzeba będzie pomyśleć o GS911...

Tak chciałem właśnie zasugerować, że w twoim przypadku to może być opłacalna inwestycja :) Jak nie "service" to EWS ;) musisz ostro grzebać przy swoim moto :)

Jak sobie policzyłem, to 3-4 wizyty w serwisie i koszt GS911 się zwróci. Poza tym uwielbiam dłubać przy mojej Ślicznotce. :) Póki co - tak jak już wspomniałem - nie zostały mi żadne śrubki, plastiki itd. a moto po zabiegach działa jak należy, więc jest radocha i "żałoba po kocie" pod paznokciami :)

Leff, kupujesz szmaty crosso? Przed zlotem? Dobrze czytam?

Wczoraj byłem gotów kupić kufry z moto-adv, ale okazało się, że promocję diabli wzięli. Kupuję więc "szmaty".

Opcje są dwie: jedna to crosso expert big albo wynalazek z intermotors (w Poznaniu mieli ostatnio coś takiego jakby no name). Ze względu na cenę i markę i know-how, na 90% wchodzę w rzeczone crosso. Tylko muszę spieszyć, bo do Zlotu coraz mniej czasu. A tu jeszcze do kupienia stelaże...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz inwestować w alu znam kogoś kto ma do oddania za 700,- zamierzałem kupić z myślą o sobie, ale na razie brak kasy.

Jeśli chcesz szmatexy crosso a nie masz na stelaże to może wersja budżetowa pt. Dry Bag - w Larssonie komplet za 299,- - to torby podobne do Big Dry ale w wersji moto.

Stelaż w motostelu może uda Ci się coś na szybko zakupić - może Robert ma gotowca?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem jak w twin'ie ale w singlu sakwy (OXFORD) nie sprawdziły się wogóle. Efekt to przyjarane wydechy i wytopione dziury w sakwach. Fakt że nie miałem do nich odpowiedniego stelaża, bazowałem na tych pod orginalne vario.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
wynalazek z intermotors (w Poznaniu mieli ostatnio coś takiego jakby no name)

Aha już wiem o czym mówisz/piszesz - widziałem to - to sakwy, które polecał mkor w tym wątku:

viewtopic.php?f=21&t=2022

One nie są chyba wodoodporne. No i te wsporniki - estetyka słaba.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już gadałem z Crosso. Teraz na gwałt szukam stelaża pod kufy, na których będą wisieć sakwy. Co do temperatury tłumika, to wydaje mi się, że w twinie tłumik nie nagrzewa się do jakichś strasznych temperatur. Jednak w rozmowie z panem z Crosso ustaliliśmy, co zrobią ze stelażem, żeby zminimalizować potencjalnie niekorzystne działanie wysokiej temperatury. Poinformuję o szczegółach jak już się zmienią w ciało. :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skontaktuj sie w sprawie stelaza z Robertem z Motostel. Robil takie stelaze Klodowi do singla i paru innym osobom tez.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Robert może mi pomóc na przełomie sierpnia i lipca, czyli nie może pomóc :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tomek z Holana nie odpowiada, więc zadzwoniłem do Jeleniej Góry i jutro mają mi dać odpowiedź.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to jeszcze w tym tygodniu stelaż trafi do...Białegostoku :lol: do Crosso.

Tam dopasują mocowania i wysyłają mi cały zestaw do Poznania. Mam nadzieję, że zdążę przed Zlotem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisz Leffku coś więcej, bo ja będę zmuszony do jakiejś własnej rzeźby z crosso ze sklepu - ze względów czasowo-finansowych nie będzie chyba innej opcji.

Ale to może w wątku "Sakwy, kufry i stelaże"… bo nam tu kota pogoni Vengosh :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To idź do sakw, kufrów i stelaży. Za kilka minut będzie cała informacja. :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×