Skocz do zawartości
MTBiker

Majowo Garazowo

Recommended Posts

Mehow /anonymousnick z tego co kojarze ;) /

Filtr kupowalem z Touratecha a druga sztuke przez polskiego przedstawiciela Touratecha - do tej pory 70-80% moich jazd to byly jazdy w terenie a filtry gabkowe sa uzywane praktycznie we wszystkich motocyklach enduro...

Dlaczego:

- odfiltrowuja duzo mniejsze drobiny pylu niz filtry papierowe - czyli teoretycznie mniej syfu trafia do silnika

- wieksza powierzchnia i swobodniejszy przeplyw powietrza

- zamoczony wciaz bo wyczyszczeniu bedzie dzialac - nie rozpadnie sie ...

Jaka roznica jest z papierowym w jezdzie- szczerze mowiac nie wiem - papierowy lezy grzecznie wyjety z motocykla na polce - nie pamietam jezdzilem na nim wogole.

Do jazdy asfaltowo turystyczno szosowej gdzie nie ma duzego zapylenia pewnie wybralbym wlasnie papierowy.

Zaleta papierowego jest bezobslugowosc - nie trzeba go myc i nawilzac nowym olejem.

Jak sie zabrudzi nalezy teoretycznie wymienic, sa tacy co mowia ze mozna go 1 czy 2 razy przedmuchac kompresorem - nie mam zdania.

PS. Moto zlozone i wyglada ze wszystko dziala ;) jazda probna jutro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Touratech, to brzmi drogo ;)

Chociaż z drugiej strony, zakładając że ten gąbkowy przeżyje 3 papierowe to koszt wychodzi taki sam ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki za obszerne wyjaśnienia ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×