Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 14 Czerwiec 2011 Jak w temacie- w przeciągu miesiąca muszę zmienić i nie chcę byle chłamu, ale jak każdy chcę tanio. Jak myślicie, czy któryś z tych 2 da radę? Wytrzyma choć te 20tys. km? Jaka jest różnica między O-ring, a DID? http://allegro.pl/lancuch-zestaw-napedo ... 38605.html http://allegro.pl/zestaw-napedowy-bmw-6 ... 14093.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 14 Czerwiec 2011 ale O-ring czy X-ring to raczej rodzaj łańcucha, kształtu uszczelnienia a DID producent zreszta tu coś znajdziesz w temacie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 14 Czerwiec 2011 Jaka jest różnica między O-ring, a DID? To do tego nie ma nic.. tzn. łańcuch typu O-ring może, ale nie musi być marki DID (DID to producent, a O-ring to typ łańcucha, a raczej jego uszczelnienia) ;) Według mnie najbardziej rozpoznawalnym i do tego bezawaryjnym są łańcuchy DID-a i w nie warto zainwestować, nie jestem jednak przekonany do typów, ich różnic, tzn. nie wiem czy faktycznie np. łańcuchy tzw. super wzmacniane typu x-ring wytrzymają dłużej niż tzw. wmacniane o-ring, wg mnie to kwestia gustu i ceny, przy pierwszej mojej wymianie łańcucha zastosowałem x-ring i zapłaciłem dużo więcej niż przy drugiej wymianie na o-ring, u mnie jeden i drugi wytrzymał tyle samo przejechanych km, więc wniosek akurat u mnie nasuwa się sam. :D P.S. Przecież chcesz sprzedać motocykl, więc po co jeszcze w niego inwestujesz? Liczysz że ktoś Ci za to kasę odda? Czy zostawiasz na dłużej w eksploatacji? :roll: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 14 Czerwiec 2011 Cały czas jeżdżę, więc jak się łańcuch skończy to muszę go wymienić. Ale do czasu, aż nie sprzedam, nie zamierzam odstawić motka na kołek ;) No i przymierzam się do zmiany plastików, by wygląda na to, że ich wygląd jest głównym czynnikiem odstraszającym potencjalnych klientów. Więc ponawiam pytanie- ile km mogę zrobić na wymienionych zestawach napędowych? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 14 Czerwiec 2011 Jak dbasz to tyle samo czyli wystarczająco dużo, żeby się zwróciło. Kup porządny markowy i komplet zębatek i będziesz zadowolony. Jak nie planujesz latać w jakimś extremalnym offie albo nie masz moto 200 KM to nie ma sensu wydawać na superwzmocniony łańcuch. Markowy DID, Regina jest OK. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach