Skocz do zawartości

dakarowy

Użytkownik
  • Zawartość

    13599
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    196

dakarowy last won the day on 15 Październik

dakarowy had the most liked content!

Reputacja

18911 Excellent

O dakarowy

  • Tytuł
    Głos Północy

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.youtube.com/channel/UC_8LSw8ReX83Z7KA4eAjTww

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    pomorskie
  • Motocykl
    BMW F800GS Husqvarna 701 Enduro
  • Przebieg
    niski

Ostatnie wizyty

6395 wyświetleń profilu
  1. dakarowy

    Kącik szperacza

    ben.. piszesz jakbyś miał jakiś kij w dupie kup sobie coś na poprawę humoru może
  2. dakarowy

    Kącik szperacza

    Cza byc czujnym, co prawda to Rallye 3, ale w tej cenie... nie bede narzekal [emoji6] https://allegro.pl/oferta/spodnie-bmw-motorrad-rallye-rozmiar-50-8566245005?utm_source=notification&utm_medium=buyerCart&utm_campaign=transaction-notifications:buyerCart&snapshot=MjAxOS0xMC0xNFQwNTo1MjoxNy40OTdaO2J1eWVyOzhiMzQxZDVmOTY5NTJmOWM3MzZjZWRjNWRlMGZkOTAyMzc0MTUxNDY0OWRkNzFkYzczZGYwOWJkM2EwZTUyZmE%3D Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  3. dakarowy

    Kupię niższą kanapę do BMW F 650 GS Dakar

    Sorry kolego... ale byles kiedys na FB ze tak mędrkujesz? [emoji6] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  4. dakarowy

    Kącik szperacza

    Chodzi Ci o to?https://m.pl.aliexpress.com/item/32973262815.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&spm=2114.mbest-new.10009201.d35.47502c25OorKN3&gps-id=6654432&scm=1007.17258.143211.0&scm_id=1007.17258.143211.0&scm-url=1007.17258.143211.0&pvid=6adcf305-3120-4c26-ae4c-38141bf3b755&_t=gps-id:6654432,scm-url:1007.17258.143211.0,pvid:6adcf305-3120-4c26-ae4c-38141bf3b755&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=16db73ce6ef1280888462ec5b05cad1e6c911b4c65&gclid=null [emoji16]To jest jeszcze tansze [emoji16][emoji28] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  5. dakarowy

    Kącik szperacza

    W zwiazku z tym ze tego akurat nie kupie, bo kupilem cos innego, to polecam to https://allegro.pl/oferta/kurtka-columbia-outdry-ex-przeciwdeszczowa-goretex-8247578847 zamiast p'-deszczowego czegos, kupic to i zakladac na gore, jak robie jezdzac po lesie, moze tanie nie jest, ale na pewno bedzie dzialac, jest na pewno male po spakowaniu, a odpowiada membranie goretexowej i.... nie zacieknie pod szyja [emoji28][emoji28][emoji28] Poza tym mozna nosic i na co dzien na wyprawy gorskie, czy gdziekolwiek w ekstremalnych warunkach, bo jak wiadomo w innych nie chadzamy [emoji16] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  6. Takie fotki sa megawchujniefer [emoji6] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  7. dakarowy

    Kącik szperacza

    Dokladnie taka kupilem za 1500zl dwa miesiace temu [emoji6]Jak zNajdziesz spodnie do kompletu za 1500 zl to daj znac [emoji6] aaaa.. i rozmiar 50 [emoji16]...Seb... jak zwykle na miejscu.. jak nie uzywales membrany goretex, a rozumiem ze nie, to powstrzymaj sie prosze od jednoznacznej oceny, ze jest to cerata jak kazda inna, tym bardziej jak mowimy o wprasowanym goretexie [emoji6] Ich rodzajow tez jest kilka, jedne lepsze, drugie gorsze, ale nie generalizujmy. A to jest wlasnie mieszanie kilku roznych systemow walutowych [emoji12] Oczywiscie najlepiej miec wszystko i ubierac tylko to co potrzebne. Seb gwarantuje Ci ze jak juz kiedys skorzystasz z jakiegos drozszego ciucha, to te Twoje wynoszone tu na piedestal zrzucisz sam do piekla, nawet nie bedzie trzeba Cie o to specjalnie prosic [emoji28] Wszystko jest kwestia zasobnosci portfela, lachy, motocykle czy nawet dupy [emoji28] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  8. dakarowy

    Kącik szperacza

    Z calym szacinkiem Pawele... Sympatex to nie goretex i jakby na to nie patrzyl sporo ... i to jest slowo klucz.. sporo gorszy jesli chodzi m.in o "oddychanie", co nie zmienia faktu, ze to zawsze jakas tam membrana jest a nie zwiewny bawelniany podkoszulek. Poza tym goretexow tez jest kilka rodzajow i trzeba sie niestety troche natrudzic zeby ogarnac co z kim i dlaczego a nie ze tak od razu wista wio i do przodu [emoji12][emoji28] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  9. dakarowy

    Kącik szperacza

    Coś w ten deseń [emoji6]No ale każdy ma swoje indywidualne upodobania [emoji6] Nie znam producenta ktory ma mwmbrane goretex zakladaną na zewnątrz, choć teraz ma chyba Rukka, Klim? Nie używałem, bmw w Rallye ma membranę niegoretexową co za tym idzie jej oddychalność w zasadzie nie istnieje, na pewno nie w podobnym stopniu co goretex, reszta jak pisze xel. Dlatego do lasu sam zrobilem sobie pewnego rodzaju hybrydę zakładając Columbie z goretex Paclite, cieńka, lekka i zajmująca bardzo mało miejsca membrana zakładana na zewnątrz. Ale to są jednak stare ciuchy, nowe kosztowałyby jednak sporo kasy. Najgorszym wg mnie rozwiązaniem jest membrana goretex zakładana pod spód kurtki, o ile działa, bo nie przemaka, o tyle wierzchnia warstwa czyli kurtka nasiąka jak zwykła szmata i jak nie zdążysz w porę założyć membrany to jesteś caly cieknący. Znam to z autopsji z tego roku, jak w Chorwacji złapał mas deszcz i na odcinku 2 km przemoczyło nas do cna [emoji6] Mając goretex wprasowany nie pierdolisz się co chwilę z zakładaniem czy zdejmowaniem p-deszczówki jakiejkolwiek. Ot takie moje spostrzeżenie z użytkowania.[emoji12] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  10. dakarowy

    Kącik szperacza

    Znajdz cos takiego chociazby w bmw [emoji12] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  11. dakarowy

    Suzuki Jimny

    Juz Cie w nim widze [emoji16] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  12. dakarowy

    Kącik szperacza

    Jakosc Modeki spadla przez lata na leb na szyje.. wedle danych z internetow [emoji6] Ja wyhaczylem ostatnio najnowszy model Rallye BMW za 1500zl, ale ogopnie ciezko na takie ceny trafic,na spodnie do kompletu czekam juz 3 m-ce i sie nie poddaje [emoji16] a uwazam ze to mimo wszystko jedne z najlepszych lachow pod wzgledem ochrony jak i uzytkowym, tym bardziej ze w koncu zrobili membrane p-deszczowa na zewnatrz. Pozniej w kolejce sa inne lachy z goreteksem, ale tu ceny zwalaja z nog. Podobno mozna gdzies wyhaczyc Rukke z goretexem model Rouhguard czy jakos tak, za bardzo sensowne pieniadze, to juz jest naprawde wyzsza polka. A pamietac trzeba ze Rukka daje 5 lat gwarancji na swoje produkty. Elektryczny Jacek krotko przed 5 latami uzytkowania, gdy zepsul mu sie zamek, mimo ze kurtka byla w zasadzie w strzepach, dostal calkowicie nowy, inny model, bo tego modelu ktory posiadal juz nie produkowali [emoji15] Trzeba sie zastanowic ile chce sie wydac kasy i czy warto raz sie skusic na cos drozszego. Czy szukac w tanszych, ktorych nie brakuje. Latwo nie jest. Sam szukalem, znalazlem i nie do konca jestem zadowolony np. z Alpinestars Durban, ktore sobie kupilem na wyjazdy deszczowe i byc moze w koncu na daleka Polnoc [emoji6] bo goretex, bo cieple, ale i mnostwo wentylacji jak sie chce w cieplych krajach pojezdzic... bylem na Balkanach w tym roku, jezdzilem w deszczu i chlodzie, steraz szukalbym lachow z goretexem, ale wprasowanym plus jakas podpinka docieplajaca [emoji12] ewentualnie membrana zakaladana na zewnatrz. Kupilem do lasu Scotta Dualride TP, niestety jakosc jeszcze gorsza, po pol roku uzytkowania w lesie, wcale nie intensywnie, powyrywaly sie rzepy przy mankietach rekawow .. jakis dramat [emoji53] Jesli nie musi byc supermegahiper, to np. do lasu mam stara kurtke Revita, ktorej membrana .. jakas tam.. dawno juz umarla i jej nie uzywam wogole, za to zakaldam jakis gortex Columbia, kupiony na allegrze za 200zl jak jest potrzeba ochrony przed wiatrem i deszczem [emoji16] Supwr lachy ma Revit i jesli membrana nie robi roznicy to szukalbym u tego producenta, bo na pewno jest wart swej ceny pod wzgledem jakosci swoich produktow. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  13. dakarowy

    Alpy Wschodnie

    Film nie dziala... A Alpy jak to Alpy, sa swietne [emoji846] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  14. dakarowy

    I co dalej ósma klaso?

    Zaby nie ta kierownica jak w jakiejs Gazeli [emoji16][emoji28] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  15. dakarowy

    I co dalej ósma klaso?

    Jest taka piosenka... Także ten tego.. wszystko będzie dobrze I finalnie już bez insynuacji
×