dakarowy

Użytkownik
  • Zawartość

    12259
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    137

dakarowy last won the day on 11 Listopad

dakarowy had the most liked content!

Reputacja

15211 Excellent

O dakarowy

  • Tytuł
    Głos Północy

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.youtube.com/channel/UC_8LSw8ReX83Z7KA4eAjTww

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    pomorskie
  • Motocykl
    BMW F800GS KTM 450EXC SD

Ostatnie wizyty

4539 wyświetleń profilu
  1. Czyta to? [emoji1] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  2. Trzeba mieć świadomość, że wycofany z produkcji, ale za tę kasę to wg warto kupić.
  3. Czyli jest sAnsa ze niw wróci [emoji1] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  4. Masz gest ben [emoji1]Ale nie spuszczaj tak od razu z ceny [emoji1] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  5. No, chyba że w hektolitrach
  6. Jak kto woli, nareszcie na rynku http://allegro.pl/bmw-f-800-gs-motocykl-instrukcja-obslugi-ks-serwis-i7045975419.html
  7. To by się w sumie zgadzało, bo podobno za młodu kamieniami w szkołę rzucał, jakoś je do tej szkoły przynieść musiał [emoji1] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  8. Osobiście lepiej jeździ mi się na tradycyjnej lince, bo gaz jest lepiej dozowalny, szczególnie lepsze wyczucie jest ważne przy ruszaniu. Do elektroniki idzie się jednak przyzwyczaić, na pewno ma dużo krótszy skok, co teoretycznie mniej obciąża nadgarstek
  9. Mam taką jaka Ciebie interesuje, z 2015, ładną, za odpowiednią ilość banknotów NBP mógłbym się zastanowić nad sprzedażą [emoji1] Zamienilbym w sumie na jakieś nieprzelatane adv z 2016 z dbv [emoji6] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  10. Dla mnie mistrz [emoji1] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  11. Papier wszystko przyjmie, domontowali już te lusterka? w jednym i drugim?
  12. Przecież napisałem, że przez PW, to dlaczego piszesz tu, tak oficjalnie? Ty nie bądź taki do przodu, bo jak Ci wynajdę Twoje miodkowe posunięcia, to znowu zanurkujesz na miesiąc w garażu P.S. Z premedytacją napisałem PW bo WP 8setka już ma
  13. Generalnie wystarczyłoby nie psuć tego co było dobre, a poprawić to co niedomagało, wystarczyła by ewolucja, a nie rewolucja (bo w tym wypadku to definitywnie krok wstecz) Wystarczyło dodać w pełni regulowane zawieszenie PW przód i tył, normalne felgi, w sensie żeby się nie gięły od patrzenia, być może zwiększyć trochę pojemność baku, albo obniżyć spalanie (które i tak jest małe), wstawić z porządnego materiału tuleje kół i tyle.... albo aż tyle, wizualnie każda poprawka będzie dobra, a wchodzenie z wagą z pierwotnie 207kg na 230kg to strzelanie sobie w kolano - tak uważam. Finalnie warunki dyktuje klient który ma kase i to kupi, a nie my biedni forumowicze
  14. Każdy pierdoli tak samo, a hitem sprzedaży i tak zostanie GS
  15. Faktycznie 230 kg i 15l bak nie napawa optymizmem, a jak dodać jeszcze do tego bak w tradycyjnym miejscu, to już wogóle kupa do jazdy w terenie... ciekawe jakie będzie spalanie, to faktyczne? A pisząc wczesniej o rewolucji afrykańskiej miałem wlaśnie na myśli że to kopia nowej/już starej afryki ... i ta przednia szyb(k)a