Skocz do zawartości
zylakpan

scottoiler montaz waccum

Recommended Posts

Dzien dobry

pytanie: gdzie mam to ustrojstwo Vacumm costam, w mojej efce?od gaznika?a bo co? bo czytam pieronie, przegladam tematy i za zadne skarby nie moge znaleźć odpowiedzi. kupuje scotoilera a jak.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hmmm...

właściwie jakie jest Twoje pytanie ? :?

Mam scotta w wersji full i może mógłbym pomóc, ale nie kumam pytania :(

Edytowane przez waflo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hmmm...

właściwie jakie jest Twoje pytanie ? :?

Mam scotta w wersji full i może mógłbym pomóc, ale nie kumam pytania :(

Chodzi chyb ao instrukcję podłączenia...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podłączyć trzeba do króćca w gaźniku. Tylko w lewym gaźniku (siedząc na motorze) bo w prawym ten króciec jest zaślepiony. Jak znajdę foto to wkleje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja u siebie w GSie mam wpięty w kolektor dolotowy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

własnie stałem sie szczesliwym posiadaczem

Scottoiler Touring Kit

udało mi sie wylicytowac za dosc atrakcyjna kwote. na dniach bede montował, takze zdam relacje co i jak :)

ten schemat wyzej to własnie widziałem, i pytanie? jest tam wszystko pieknie rozrysowane, tylko gdzie pokazuje ta strzałka w dół, "to engine waccum" to znaczy kaj dokładnie? do odmy aiboxa? czy moze do gaznika? abo co?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

własnie stałem sie szczesliwym posiadaczem

Scottoiler Touring Kit

udało mi sie wylicytowac za dosc atrakcyjna kwote. na dniach bede montował, takze zdam relacje co i jak :)

ten schemat wyzej to własnie widziałem, i pytanie? jest tam wszystko pieknie rozrysowane, tylko gdzie pokazuje ta strzałka w dół, "to engine waccum" to znaczy kaj dokładnie? do odmy aiboxa? czy moze do gaznika? abo co?

Pogmeraj w wyszukiwarce bo była już na ten temat cała powieść w odcinkach I to z obrazkami.

Edytowane przez tomaszI

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wstawiłęm instrukcje na swojego chomika. Niestety nie mam dostępu do bezpłatnego hostingu ale myślę, że chomik wystarczy.

Uzytkownik centrino233.

W instrukcji są zrobione fotki podłączenia do gaźnika. Tylko pamiętaj. Jak siedzisz na motocyklu to gaźnik z lewej strony. Prawy ma zaślepiony króciec.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jak nie wiesz który króciec masz drożny to odpal moto załóż wężyk na te króciec i językiem sprawdzisz który ciągnie.

Możesz też miec że obydwa masz ssace bo ktoś regulował gażniki i musiał przewiercic gaznik dla lepszego odczytu wakuometrem.( wtedy bez rużnicy pod który sie podłączysz)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

i to mi pasuje :) dzieki wielkie za podpowiedź, juz wiem co to jest ten vaccum :)

udało mi sie zgarnąć scottoilera turning za 170 zł, z prawie pełnym zbiornikiem oleju, nieźle chyba co?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tak ze −30 PLN niż używka na allegro. Gratulacje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zanim to założysz wyczyść łańcuch manualnie ( szmata, pędzel, środek myjący i GO na łańcuch).

Po zakończeniu pracy posprawdzaj slizgi i naciąg łańcucha a unikniesz niespodziewanych problemów.

Pamiętaj sprawdż 2 razy zanim coś uruchomisz (głównie elektryka) oraz sam montaż

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Baler +1 (oprócz elektryki - scottoiler to system całkowicie oparty na podciśnieniu). ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to tam jest pierunie jakas elektryka? myslałem ze jest to zasada działania grawitacyjna.

swoja drogą myslałem wcześniej o tym zeby kupić sobie taki wezyk od kroplówki , jest tam regulator kroplomierza, wieta, zbiorniczek oleju, wezyk od kroplówki i heja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zylakpan - a jak z przepływem cieczy inncyh gestości przez kroplomierz??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najlepiej zastosuj 80w/30 hydrauliczny jak bedzie ci za duzo dawac oleju na łańcuch to przykręć zaworek.

Jeśli to nie poskutkuje zastosuj o gęściejszy.

A czy akurat masz elektryke w tym systemie smarowania łańcucha to nie wiem bo nie wiedze czym masz tam sterowanie podawania oleju.

Najtanszy i najkuteczniejszy system smarowania łańcucha to.

Zastosowanie kroplówki lub jakiejś tuby do niej wężyk, silniczek od spryskiwaczy z wlacznikiem na kierownicy a za silniczkiem wezyk i na łańcuch z pędzelkiem.

10sekund podawania oleju na łańcuch przy 50km/h wystarcza na 500km jazdy.

Ten system jest bardzo skuteczny ponieważ przy mieszanej jezdzie w miescie oraz w błocie. Zawsze po myciu karcherem moto wraz z łańcuchem zastosowanie tej 10 sek operacji przedłuża żywotność owego łańcucha.

Jak dorwe klienta z tym moim patentem to dam foto.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tam nie ma elektryki żadnej.

Zylakpan jedna jeszcze uwaga. Ja montowałem do eFki zestaw Touring (piszesz, że właśnie taki nabyłeś) i zrobił się problem taki, że tylny błotnik zahaczał o ten dodatkowy. Efektem było uszkodzenie tego dodatkowego błotniczka oraz wyjęcie dodatkowego zbiornika. Działo się tak dlatego, że główny błotnik jest dość miękki i poddawał się pod wpływem ciężaru.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

10sekund podawania oleju na łańcuch przy 50km/h wystarcza na 500km jazdy..

z mojego doświadczenia jednorazowe podanie oleju na 500km nie starczy. Po150-200 km szumi już aż miło. Można użyć specjalnych, bardzo lepkich olejów ale to tak samo jak spraj do łańcucha. Częste, małe dawki oleju mają tą zaletę, że zanieczyszczenia są przez odrywający się olej usuwane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×