zylakpan 4 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2012 Dzien dobry pytanie: gdzie mam to ustrojstwo Vacumm costam, w mojej efce?od gaznika?a bo co? bo czytam pieronie, przegladam tematy i za zadne skarby nie moge znaleźć odpowiedzi. kupuje scotoilera a jak. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
waflo 21 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2012 (edytowane) hmmm... właściwie jakie jest Twoje pytanie ? :? Mam scotta w wersji full i może mógłbym pomóc, ale nie kumam pytania :( Edytowane 16 Styczeń 2012 przez waflo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 999 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2012 hmmm... właściwie jakie jest Twoje pytanie ? :? Mam scotta w wersji full i może mógłbym pomóc, ale nie kumam pytania :( Chodzi chyb ao instrukcję podłączenia... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 17 Styczeń 2012 Podłączyć trzeba do króćca w gaźniku. Tylko w lewym gaźniku (siedząc na motorze) bo w prawym ten króciec jest zaślepiony. Jak znajdę foto to wkleje Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
waflo 21 Zgłoś ten post Napisano 17 Styczeń 2012 ja u siebie w GSie mam wpięty w kolektor dolotowy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2012 Może to coś pomoże http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zylakpan 4 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2012 własnie stałem sie szczesliwym posiadaczem Scottoiler Touring Kit udało mi sie wylicytowac za dosc atrakcyjna kwote. na dniach bede montował, takze zdam relacje co i jak :) ten schemat wyzej to własnie widziałem, i pytanie? jest tam wszystko pieknie rozrysowane, tylko gdzie pokazuje ta strzałka w dół, "to engine waccum" to znaczy kaj dokładnie? do odmy aiboxa? czy moze do gaznika? abo co? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2012 (edytowane) własnie stałem sie szczesliwym posiadaczem Scottoiler Touring Kit udało mi sie wylicytowac za dosc atrakcyjna kwote. na dniach bede montował, takze zdam relacje co i jak :) ten schemat wyzej to własnie widziałem, i pytanie? jest tam wszystko pieknie rozrysowane, tylko gdzie pokazuje ta strzałka w dół, "to engine waccum" to znaczy kaj dokładnie? do odmy aiboxa? czy moze do gaznika? abo co? Pogmeraj w wyszukiwarce bo była już na ten temat cała powieść w odcinkach I to z obrazkami. Edytowane 18 Styczeń 2012 przez tomaszI Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2012 Wstawiłęm instrukcje na swojego chomika. Niestety nie mam dostępu do bezpłatnego hostingu ale myślę, że chomik wystarczy. Uzytkownik centrino233. W instrukcji są zrobione fotki podłączenia do gaźnika. Tylko pamiętaj. Jak siedzisz na motocyklu to gaźnik z lewej strony. Prawy ma zaślepiony króciec. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2012 A jak nie wiesz który króciec masz drożny to odpal moto załóż wężyk na te króciec i językiem sprawdzisz który ciągnie. Możesz też miec że obydwa masz ssace bo ktoś regulował gażniki i musiał przewiercic gaznik dla lepszego odczytu wakuometrem.( wtedy bez rużnicy pod który sie podłączysz) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zylakpan 4 Zgłoś ten post Napisano 19 Styczeń 2012 i to mi pasuje :) dzieki wielkie za podpowiedź, juz wiem co to jest ten vaccum :) udało mi sie zgarnąć scottoilera turning za 170 zł, z prawie pełnym zbiornikiem oleju, nieźle chyba co? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 19 Styczeń 2012 tak ze −30 PLN niż używka na allegro. Gratulacje. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 19 Styczeń 2012 Zanim to założysz wyczyść łańcuch manualnie ( szmata, pędzel, środek myjący i GO na łańcuch). Po zakończeniu pracy posprawdzaj slizgi i naciąg łańcucha a unikniesz niespodziewanych problemów. Pamiętaj sprawdż 2 razy zanim coś uruchomisz (głównie elektryka) oraz sam montaż Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 19 Styczeń 2012 Baler +1 (oprócz elektryki - scottoiler to system całkowicie oparty na podciśnieniu). ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zylakpan 4 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 to tam jest pierunie jakas elektryka? myslałem ze jest to zasada działania grawitacyjna. swoja drogą myslałem wcześniej o tym zeby kupić sobie taki wezyk od kroplówki , jest tam regulator kroplomierza, wieta, zbiorniczek oleju, wezyk od kroplówki i heja Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bartek 244 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 zylakpan - a jak z przepływem cieczy inncyh gestości przez kroplomierz?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zylakpan 4 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 no własie nie wiem, pytanie jak gesty jest olej przekladniowy :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 Najlepiej zastosuj 80w/30 hydrauliczny jak bedzie ci za duzo dawac oleju na łańcuch to przykręć zaworek. Jeśli to nie poskutkuje zastosuj o gęściejszy. A czy akurat masz elektryke w tym systemie smarowania łańcucha to nie wiem bo nie wiedze czym masz tam sterowanie podawania oleju. Najtanszy i najkuteczniejszy system smarowania łańcucha to. Zastosowanie kroplówki lub jakiejś tuby do niej wężyk, silniczek od spryskiwaczy z wlacznikiem na kierownicy a za silniczkiem wezyk i na łańcuch z pędzelkiem. 10sekund podawania oleju na łańcuch przy 50km/h wystarcza na 500km jazdy. Ten system jest bardzo skuteczny ponieważ przy mieszanej jezdzie w miescie oraz w błocie. Zawsze po myciu karcherem moto wraz z łańcuchem zastosowanie tej 10 sek operacji przedłuża żywotność owego łańcucha. Jak dorwe klienta z tym moim patentem to dam foto. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 Tam nie ma elektryki żadnej. Zylakpan jedna jeszcze uwaga. Ja montowałem do eFki zestaw Touring (piszesz, że właśnie taki nabyłeś) i zrobił się problem taki, że tylny błotnik zahaczał o ten dodatkowy. Efektem było uszkodzenie tego dodatkowego błotniczka oraz wyjęcie dodatkowego zbiornika. Działo się tak dlatego, że główny błotnik jest dość miękki i poddawał się pod wpływem ciężaru. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2012 10sekund podawania oleju na łańcuch przy 50km/h wystarcza na 500km jazdy.. z mojego doświadczenia jednorazowe podanie oleju na 500km nie starczy. Po150-200 km szumi już aż miło. Można użyć specjalnych, bardzo lepkich olejów ale to tak samo jak spraj do łańcucha. Częste, małe dawki oleju mają tą zaletę, że zanieczyszczenia są przez odrywający się olej usuwane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach