Skocz do zawartości
desnudo

Kupię koła w całości do Dakara (przód i tył)

Recommended Posts

Kupię całe koła na przekłądkę do offroadu. Obecnie mam założone supermoto na excellach na któych w teren raczej się nie wjedzie.

Sprawa pilna bo na początku lipca szykuje się wyprawa w tajgę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wklej foty swojego dakara, jestem ciekawy jak wygląda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak wygląda to wiem, ciekawy bylem jak Twoj wygląda

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tylem to na allegro nie bedzie problemu ale przod....... Nabycie oryginalnego kola 21 z drugiej reki graniczy z cudem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolego cene mozna jeszcze przelknac, bo kolo gotow jest puscic calosc za 1700zl lacznie z oponami, tarcza na tyl i zabierakiem. Problem w tym ze przod to 19". Kolka sa naprawde w swietnym stanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nasz forumowicz z Zielonej Góry ma lub miał dakara na części i jak przez allegro pytałem to takie ceny podał

Koło tył 350zł

Kolo przód 300zł (jest delikatnie skrzywione

Zakor

Edytowane przez hans1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

czyli to dakar xerexa :-) W przyrodzie niec nie ginie ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja szarpnalem teraz cale kolo na tyl za 200zl. Podobno w bardzo dobrym stanie. Jak przyjdzie to zobaczymy co jest warte.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam

Zgadza się Dakar którego sprzedaję na części to były Xarxes'a z którego potrzebowałem trochę części resztę sprzedaję, niestety przedniego koła już nie mam, tył mi jeszcze został.

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzieki za podpowiedzi i sugestie. faktycznie 2200 to nieco przekracza moje wyobrazenie o cenie zakupu. szukam dalej...

Bedzie Ci potrzeba wiele szczescia. Ja nie spotkalem sie jeszcze z uzywanym 21" kolkiem do Dakara. Generalnie jest tak ze jak moto zalicza dzwon to pierwsze idzie przednie kolko do smietnika. Rozwaz mozliwosc zakupu samej piasty i przeszprychowania kola na 21" wykorzystujac np obrecz excela na 36 szprych. Ja przymierzam sie do takiego tematu ale bede robil tylne kolo z 17 na 18".

Piszesz, ze masz waski budzet wiec nie bede Ci doradzal zakupu gotowych kolek z Touratecha. Sa jeszcze dostepne zestawy kolek dla ORYXa. 1,60x21" i 2,50x18" ale cena powala - ponad 5 tys. zł za komplet.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak już tak kombinować to może lepiej pomyśleć o lagach i pólkach od Yamahy albo WP Suspension? I wtedy oferta kołek się nam zwiększa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pewnie ze mozna kombinowac z zawiecha ale wcale nie bedzie to ani tansze ani na pewno nie szybsze. Najpierw taka zawieche trzeba znalezc/kupic. Nastepnie kombinowanie z polkami, sprezynami, hamulcami, ABSem, itp. Kolo tez trzeba kupic. W sumie wszystko da sie zrobic ale nie kazdy ma czas, predyspozycje, warunki i odpowiednie fundusze. Ciezko jest znalezc kogos kto odwali cala robote za Ciebie tak zeby mialo to rece i nogi a przy okazji bylo oplacalne. Poza tym jesli kolega chce uzywac zamiennie kolek SUPERMOTO i enduro to wszystko znacznie sie skomplikuje. Jesli do lipca chce zdazyc to ma trzy wyjscia:

1. Pozyczyc kolko na przod

2. Czekac az sie trafi uzywka na sprzedaz

3. Zrobic sobie samemu

Dwie pierwsze opcje sa bardzo malo realistyczne. Opcja 3 jest do zrealizowania. Piaste w niezlym stanie widzialem kiedys na allegro w cenie kolo 100-150zl. Mam gdzies nawet szczegolowa fotke.

Pierwszy wariant opcji 3 to kupic obrecz excela (oryginal w BMW drozszy). Nastepnie znalezc kogos kto dorobi szprychy, zaplecie i wycentruje kolo. Nyple bedzie musial kupic. Tu jest roznie bo dobry nypel taki ktory przykryje gwint szprychy kosztuje nawet 4zl i wiecej za sztuke.

Drugi wariant opcji 3 to kupic cale kolo 19" badz sama piaste. Kupic obrecz oryginalna z BMW 21". Kupic/dorobic szprychy. Wykorzystac nyple z 19" badz kupic z BMW (nie mam pojecia czy nyple sa te same dla kol 19" i 21" w BMW ale mysle ze grubosc szprych jest zachowana ze wzgledu na ta sama piaste wiec powinny raczej byc identyczne). Tutaj mamy pewnosc ze calosc bedzie na 100% pasowac nie tak jak przy excelowskiej obreczy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki za wszystkie rady. chyba zdecyduję się na odtworzenie kół poprzez zakup piast tym bardziej, że posiadam oryginalne obręcze oraz zdekompletowane nieco zestawy szprych. Gdyby ktoś coś słyszał, widział znał w kwestii pozostałych do odtworzenia elementów to poproszę o info.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szprychy moża kupić/dorobić, z nyplami cena bardziej atrakcyjna niż oryginał - ca. 250 PLN za komplet na oba koła. Chromowane droższe + 200.

Co do reszty też mogę coś na ten temat powiedzieć :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×