Skocz do zawartości
jendrek

kupić nie kupić... oto jest pytanie...

Recommended Posts

Z jakim przestajesz takim sie stajesz. Pardon. :)

:beer: :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

w tym GS po wrzuceniu na luz caly czas swieci sie kontrolka oleju. po wrzuceniu biegu gasnie razem z kontrolka luzu. moze domysla sie ktos co to moze byc i w jakiej kwocie moze oscylowac naprawa ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

w tym GS po wrzuceniu na luz caly czas swieci sie kontrolka oleju. po wrzuceniu biegu gasnie razem z kontrolka luzu. moze domysla sie ktos co to moze byc i w jakiej kwocie moze oscylowac naprawa ?

Powiem tak, ja nie mam dobrych doświadczeń z palącą się kontrolką oleju :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Porownac moze user dawid650 - najpierw mial GSa malego singla a teraz odpycha sie trampkiem w nowej budzie. Napisz PW albo poczekaj az odpisze.

Jeździłem Dawidowym w "nowej budzie". W odniesieniu do Dakara to dwa różne motory. Kwestia gdzie chcesz jeździć. Jak asfalt to trampek lepiej się zbiera, hamuje no i więcej ponad litr na stówkę wysysa. Ale w terenie transalpik wypada bladziutko, co nie znaczy że się nie da jeździć.

w tym GS po wrzuceniu na luz caly czas swieci sie kontrolka oleju. po wrzuceniu biegu gasnie razem z kontrolka luzu. moze domysla sie ktos co to moze byc i w jakiej kwocie moze oscylowac naprawa ?

Kiedyś handlarze podpinali kontrolkę od ciśnienia do ładowania w autkach.

W Twoim przypadku najpierw trzeba stwierdzić dla czego włącza się razem z kontrolką luzu (błąd przy podłączeniu przewodów czy celowa robota bo ciśnienia brak).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zwierzu nie zgodzę się z tobą co do trampka, wcale się lepiej nie zbiera, w każdym bądź razie nie zauważyłem (dzisiaj jechałem trampkiem Rabaana a on moim Gs-em) z hamowaniem też różnicy nie ma, mój chyba nawet lepiej mimo że TA ma z przodu dwie tarcze a dlaczego zaraz napiszę, w terenie jak mu założyć dobre kapcie to spoko, nie ustępuje GS-owi. Jedyne co można mu zarzucić to gumowatość przodu, nawet się zastanawiałem czy to tak ma być i właśnie tą gumowatość czuć przy hamowaniu (tak mi się wydawało) i oczywiście ABS-u nie uświadczysz, chyba w nowych dopiero montują. Co na plus w TA - to mięciutka, płynna praca silnika i ochrona przed wiatrem, cicho jak w kościole;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ok. dzieki za pomoc. wkoncu kupilem ten motocykl. teraz czekam na przetlumaczenie dokumentow i bede go rejestrowal. jak sie wyrobie z ta papierkologia i prawkiem to chetnie pojechalbym na zlot w tym roku :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zapraszamy. I ogarnij te lampki, bo może być problem z dojechaniem jak "dasz w pi..." jadąc na zlot. :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×