alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 Z jakim przestajesz takim sie stajesz. Pardon. :) :beer: :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zolty 0 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2012 w tym GS po wrzuceniu na luz caly czas swieci sie kontrolka oleju. po wrzuceniu biegu gasnie razem z kontrolka luzu. moze domysla sie ktos co to moze byc i w jakiej kwocie moze oscylowac naprawa ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2012 w tym GS po wrzuceniu na luz caly czas swieci sie kontrolka oleju. po wrzuceniu biegu gasnie razem z kontrolka luzu. moze domysla sie ktos co to moze byc i w jakiej kwocie moze oscylowac naprawa ? Powiem tak, ja nie mam dobrych doświadczeń z palącą się kontrolką oleju :lol: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 356 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2012 Porownac moze user dawid650 - najpierw mial GSa malego singla a teraz odpycha sie trampkiem w nowej budzie. Napisz PW albo poczekaj az odpisze. Jeździłem Dawidowym w "nowej budzie". W odniesieniu do Dakara to dwa różne motory. Kwestia gdzie chcesz jeździć. Jak asfalt to trampek lepiej się zbiera, hamuje no i więcej ponad litr na stówkę wysysa. Ale w terenie transalpik wypada bladziutko, co nie znaczy że się nie da jeździć. w tym GS po wrzuceniu na luz caly czas swieci sie kontrolka oleju. po wrzuceniu biegu gasnie razem z kontrolka luzu. moze domysla sie ktos co to moze byc i w jakiej kwocie moze oscylowac naprawa ? Kiedyś handlarze podpinali kontrolkę od ciśnienia do ładowania w autkach. W Twoim przypadku najpierw trzeba stwierdzić dla czego włącza się razem z kontrolką luzu (błąd przy podłączeniu przewodów czy celowa robota bo ciśnienia brak). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 25 Maj 2012 Zwierzu nie zgodzę się z tobą co do trampka, wcale się lepiej nie zbiera, w każdym bądź razie nie zauważyłem (dzisiaj jechałem trampkiem Rabaana a on moim Gs-em) z hamowaniem też różnicy nie ma, mój chyba nawet lepiej mimo że TA ma z przodu dwie tarcze a dlaczego zaraz napiszę, w terenie jak mu założyć dobre kapcie to spoko, nie ustępuje GS-owi. Jedyne co można mu zarzucić to gumowatość przodu, nawet się zastanawiałem czy to tak ma być i właśnie tą gumowatość czuć przy hamowaniu (tak mi się wydawało) i oczywiście ABS-u nie uświadczysz, chyba w nowych dopiero montują. Co na plus w TA - to mięciutka, płynna praca silnika i ochrona przed wiatrem, cicho jak w kościole;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zolty 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Maj 2012 ok. dzieki za pomoc. wkoncu kupilem ten motocykl. teraz czekam na przetlumaczenie dokumentow i bede go rejestrowal. jak sie wyrobie z ta papierkologia i prawkiem to chetnie pojechalbym na zlot w tym roku :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 zapraszamy. I ogarnij te lampki, bo może być problem z dojechaniem jak "dasz w pi..." jadąc na zlot. :D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach