Skocz do zawartości
lcoo

Sprzedam F650GS 2001r.

Recommended Posts

Wiem, że wielu to ogłoszenie będzie śmieszyć lub szokować :)

Planowałem nim jeździć jeszcze jeden sezon, ale do sprzedaży natknął mnie pan który długo i namiętnie oglądał moje moto stojące w Iwicznej (byłem akurat u klienta i widziałem sytuację przez okno:)). Jak doszedłem do moto pan zapytał, czy nie chcę go sprzedać...... Powiedziałem, że nie zastanawiałem się nad tym, ale może pod koniec sezonu i dodałem, że ma prawie sto tysięcy przebiegu. Pan odrzekł, "i???? przecież to BMW" (co wywołało u mnie zdziwienie i uśmiech). Poprosił o numer telefonu i powiedział, że się przypomni. Odpaliłem i pojechałem w trasę.

Zdzwoniliśmy się i ustaliliśmy, że odezwie się na przełomie września i października w celu zakupu.

Analizując ilość kilometrów którą robię doszedłem do wniosku, iż sensownie będzie go sprzedać, gdyż w przyszłym sezonie mógłbym mieć spokojnie 120-130tys km..........

Tyle wstępem dlaczego chcę sprzedać mój motocykl.

Motocykl zakupiłem w listopadzie 2011r od forumowego kolegi z okolic Olsztyna przy przebiegu 81000km.

Produkcja 2001r. Wersja "lejdis", gdyż kolega jest z tych mikrych niewywrotnych;) a wcześniej jeździła nim pani w Holandii.

Na wyposażeniu miał ABS i grzane manetki 2-stopniowe, osłona aluminiowa silnika.

Poprzednik wymienił, to się chyba nazywa sprzęgło rozrusznika (wiecie o co chodzi), oraz w serwisie zlecił regulację zaworów.

Rzeczy robione przeze mnie na przygotowanie motocykla do sezonu:

- zmiana kiwaczki/kości amortyzatora na dużo wyższe,

- wymiana amortyzatora,

- zmiana kanapy na wysoką z moto o przebiegu 17000 km,

- wymiana oleju w lagach na gęstszy i przy okazji wymiana uszczelniaczy (aby usztywnić przód),

- wymiana łożysk główki ramy,

- wymiana filtra powietrza,

- filtr oleju i olej Motul 5100 (na bieżąco),

- nowe opony Metzeler Tourance (przód i tył),

- zrobione przeze mnie stelaże boczne, mające pełnić funkcję gmoli przy jeździe w lesie, oraz mocowanie pod kufer monolock.

- zmiana oświetlenia licznika z żarówek na led,

- wymiana klocków przód/tył i płynu (na bieżąco),

- przednie i tylne przewody hamulcowe w oplocie,

- wymiana płynu chłodniczego,

- wymiana świecy na irydową,

- jedno gniazdo zapalniczki pod zegarami po lewej stronie, a drugie na hermetyczne szybkozłączki (przy manetkach) z możliwością ładowania sprzętów np w tankbagu (mi służyło do ładowania GoPro podczas jazdy).

Motocykl ma swój przebieg i wizualnie to widać, choć "po korekcie licznika" na 50 tys większość się nie połapie (na pewno nie po stanie technicznym).... ale po co?

Na chwilę obecną motocykl ma 99600 km, pali i jeździ bez najmniejszych zastrzeżeń. Ze względu na charakter mojej pracy jeżdżę nim codziennie po Warszawie i województwie. Podczas wyjazdu na Rumunię też nie było żadnych problemów.

Z w/w panem ustaliłem cenę 8500 PLN.

Jeżeli ktoś z forumowiczów potrzebuje (tak jak ja potrzebowałem) pierwszego motocykla na którym chce się nauczyć jeździć, relatywnie taniego w zakupie i w przypadku kradzieży niezbyt drogiego (parkuję w "ogólnodostępnym" garażu podziemnym), to proszę o kontakt na PW lub telefonicznie 604_150_289.

Olej, filtr oraz tarcze sprzęgła wymienione w dniu dzisiejszym.

Fotki moto są na forum.

Wrzucę takie, bo nie mam teraz innych.

DSCF1961.JPG

DSCF2070.JPG

DSCF2005.JPG

Zdjęcia po zakupie w 2011r.

1.jpg

24112011119%2520-%2520Kopia_600x469.jpg

PS. Jeżeli komuś zrobi się lepiej jak na liczniku będzie 25000 km, to niech napisze, da się zrobić ;)

Edit.

Umyłem moto żeby było widać co nie co :)

DSCF5321_800x600.JPG

DSCF5320_800x600.JPG

DSCF5326_800x600.JPG

DSCF5328_800x600.JPG

DSCF5329_800x600.JPG

DSCF5331_800x600.JPG

DSCF5332_800x600.JPG

DSCF5333_800x600.JPG

DSCF5334_800x600.JPG

DSCF5335_800x600.JPG

Zacieki na silniku to po myjce z przed kilku minut :)

DSCF5336_800x600.JPG

DSCF5337_800x600.JPG

DSCF5338_800x600.JPG

DSCF5339_800x600.JPG

DSCF5345_800x600.JPG

DSCF5346_800x600.JPG

DSCF5349_800x600.JPG

DSCF5350_800x600.JPG

DSCF5351_800x600.JPG

DSCF5352_800x600.JPG

DSCF5355_800x600.JPG

DSCF5356_800x600.JPG

Syf na kościach amortyzatora to ten sam olej co smarowania łańcucha, czasem też to smaruje.

DSCF5358_800x600.JPG

DSCF5361_800x600.JPG

DSCF5360_800x600.JPG

DSCF5363_800x600.JPG

DSCF5389_800x600.JPG

DSCF5388_800x600.JPG

DSCF5391_800x600.JPG

DSCF5392_800x600.JPG

DSCF5393_800x600.JPG

DSCF5366_800x600.JPG

DSCF5367_800x600.JPG

Podczas transportu poprzedni właściciel złamał mocowanie lusterka, nie wymieniałem manetki za 200-250zł, tylko dokupiłem mocowanie za 29zł.

DSCF5368_800x600.JPG

DSCF5369_800x600.JPG

DSCF5371_800x600.JPG

DSCF5372_800x600.JPG

DSCF5374_800x600.JPG

DSCF5375_800x600.JPG

DSCF5379_800x600.JPG

Wymieniony olej, filtr i tarcze sprzęgła.

DSCF5540_800x600.JPG

DSCF5550_800x600.JPG

Edytowane przez lcoo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motocykl ma już nowego właściciela.

Mam nadzieję, że będzie dobrze służył forumowemu koledze :)

Temat do zamknięcia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×