Skocz do zawartości
barzaw4

Samo się włączające światła drogowe POMOCY!

Recommended Posts

Witam drogich kolegów i koleżanki :)

BMW rocznik 2006 mam problem z światłami długimi otóz po przekroczeniu 6tys obrotów w motocyklu same załączają się światła długie. Aby je wyłączyć muszę włączyć przełącznik do pozycji włączenia świateł długich a następnie wyłączyć. Co się dzieje? Za odpowiedzi z góry dziękuje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może na razie pilnuj obrotów :)

A poważniej pewnie masz jakiś problem z przełącznikiem lub okablowaniem - 6 tys. to już drgania się przenoszą na sprzęt i pewnie coś zwiera do masy.

Rozbierz przełacznik świateł i sprawdź też kable przy główce ramy. Lubią się łamać po latach.

Edytowane przez alik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziwna przypadłość podejrzewam, że wibracje powodują przeskok swicza w przełączniku może wystarczy rozebrać i wyczyścić przełączniki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

powyżej 5krpm zaczynają się poważniejsze drgania więc rada Alika jest najbardziej na miejscu

swoją drogą motocykl czuje się najlepeij w przedziale 3,5-5k rpm i wiem że można go przeciągnąć pod 7k, ale po co tak żyłować? szkoda maszyny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mialem cos podobnego. Dlugie swiecily sie na stale. Mozna bylo tylko dolaczyc mijanki. Problem byl w wylaczniku na kierownicy. Pekniety plastik w przelaczniku sygnalu swietlnego (zolty na lewym secie). Rozbierz i zobacz co w trawie piszczy. Oczywiscie moga byc tez kable przy glowce

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Główka ramy to takie miejsce gdzie rama łączy się z kierownicą

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wygląda na to że mam uszkodzony przełącznik ponieważ wystarczy bardzo ale to bardzo delikatnie go dotknąć a zapalają sie odrazu długie tak samo z gaszeniem. Gdzie moge dostać taki wyłącznik jakiś sklep adres? Może da sie naprawić? Z góry dzięki za odpowiedź.

PS.

Zadzwoniłem do Liberty w Łodzi i powiedzieli że samego przełącznika nie da się wymienić i muszę cały lewy set (450zł). Czy ktoś zna jakiś tańszy sposób?

Edytowane przez barzaw4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tańszych sposobów to polecam rozebranie i zerknięcie dlaczego tak się dzieje. Prawdopodobnie da rade domowymi sposobami to naprawić.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ta jakiś ty elokwentny

Kultury, jak się nie ma wrodzonej... to można by mieć nabytą...

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ta jakiś ty elokwentny

A Tyś oczytany... :P

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ta jakiś ty elokwentny

w Liberty wszyscy są bardzo elokwentni za 300zł na "dzień dobry", no i tam nie trzeba zaczynać od "Przywitalni" co u nas sobie na skróty pominąłeś, koledzy i tak baaardzo delikatnie się z Tobą obeszli ;) zajrzyj do wątków w "Wysypisku" ;)

...w Liberty za wskazanie główki ramy myślę jest kolejna 100ka :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co do przywitalni to jakbyś nie zauważył to konto na tym forum założyłem w 2010roku i pierwszy mój post był założony w przywitalni...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

sorry, historia z wątkiem z przywitalni mogła umknąć wraz ze zmianą bazy

czy problem już rozwiązany, lub chociaż wiadomo co go powoduje?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przestało mi działaś długie światło. No to bach do sklepu, nowa haloge-nówka.

Nie działa. Patrzę na starą wygląda dobrze.

Może bezpiecznik?

wyczaiłem w necie, że:

1 - Engine electronics 15A

2 - Instrument panel, on-board socket, diagnosis plug, OA plug 10A

3 - Horn, headlight flasher 7,5A

4 - Low-Beam headlight 7,5A

5 - High-beam headlight 7,5A

6 - Brake light, flashing turn indicators, instrument panel,

instrument lighting 7,5A

7 - Parking light, tail light 4A

8 - Heated handlebar grips 4A

No to raczej interesuje mnie pozycja 5.

Wymieniłem bezpiecznik i nic.

Co radzicie?

http://f650gs.pl/fot...307electrik.jpg

nie działa na przełączniku stałym i tym chwilowym

każdy z nich włącza kontrolę świateł długich

Edytowane przez wojtasot

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×