Skocz do zawartości
lcoo

F650GS Twin, mapa, program

Recommended Posts

Może ktoś gdzieś doczytał, albo ma doświadczenie w tym temacie.

Czy model jak w tytule i 800 różnią się wyłącznie mapą zapłonu, czy są jakieś różnice w budowie silnika?

72KM, a 85KM na pewno robi różnicę :). Ewentualnie polecany "serwisant" w tym zakresie?

Jeżeli przeoczyłem taki temat, to proszę o usunięcie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wałki rozrządu, mapa i coś jeszcze - Leff coś pisał nt.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aaaa, czyli nie tak łatwo zrobić program..... Tzn, program można zrobić ale coś w silniku może się poddać podczas jazdy.

Na razie to są takie rozważania.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmm,z tego co wiem,to różnią się tylko mapą zapłonu,którą nie da się zmienić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma rzeczy nie możliwych kwestia czasu i pieniędzy nam kolesia z bmw który spokojnie to robi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak się nie da jak się da :) ze wstępnych info wynika iż jest to koszt ok 400 PLN.

Zresztą wątpię, żeby w samochodzie się dało a w moto nie? Niby dlaczego?

W samochodzie mam program od kilku tysięcy i wiem co i jak zostało ogarnięte. Wątpię żeby była jakakolwiek różnica między moto, a samochodem, jeżeli chodzi o trudność zrobienia programu. Przecież to nie tabu :)?

Edytowane przez lcoo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko się zgadza chopaki :cool: Pytanie jest dodatkowe,czy zna ktoś "z krwi i kości" przerobionego twina do 85 KM ? :twisted:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

Jak jeden zrobi i będzie ok, to zapewne większość powieli schemat :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pytam,bo sam kiedyś interesowałem się mapą zapłonu w twinie i napotkałem na bardzo sprzeczne informacje :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pytam,bo sam kiedyś interesowałem się mapą zapłonu w twinie i napotkałem na bardzo sprzeczne informacje :roll:

Witam a skąd i gdzie znalazłeś te sprzeczne informacje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rozmawiałem też z różnymi "fachowcami".Niektórzy twierdzą,że się da,ale nikt tego jeszcze nie zrobił,wg mojej wiedzy oczywiście.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zachęcam jednak do rozwagi w temacie, Pamiętajcie, że f650gs ma jedną tarczę hamulcową oraz inne zawieszenie niż f800. Nie bez powodu moc w stosunku do f800 jest obniżona :?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak na szybko bo nie mam czasu szukać w katalogach

1. inna głowica (może zawory, inna średnica kanałów, stopień sprężania) nie sprawdzałem

2. Inne wałki rozrządu

Sam program do wtrysku to najmniejszy problem jak widać. Lepiej dołożyć i kupić prawdziwe 800GS. Bezpieczniej i pewniej :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlatego założyłem temat, żebyśmy wiedzieli co i jak.

Ja też mam informację z serwisu, że różnią się rozrządem itp. Tak więc lepiej nie kombinować.

Kwestie tarcz też brałem pod uwagę. W samochodzie najpierw zmieniłem heble, a później program. W tym temacie możecie być spokojni :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×